Březen 4, 201411 r kokta7 > No podle mě je to astronomická cena ,kterou bych v životě nazaplatil ! Ale tyhle firmy prostě takový ceny mají. Oni právě snad i nějakou záruku dávají. Konkrétně ABT má zastoupení v porche-praha-smíchov a tam ti tu úpravu udělaj i se zárukou ,ale cena je právě nekde kolem těch 40tis. To radši zůstanu u plně dostačujících 132kw Upraveno Březen 4, 201411 r od memory2
Březen 4, 201411 r No těch 132 kw je fajn, ale chtělo by to něco udělat s krouťákem. Takových 320 Nm by tomu motoru hodně slušelo
Březen 4, 201411 r Škoda, že přímo výrobce - tím myslím autoriz. servisy (ačkoliv sliboval) nedělá zpoplatněné zvýšení výkonu. Asi stále něco nesedí a nechce převzít záruku.
Březen 4, 201411 r Autor No těch 132 kw je fajn, ale chtělo by to něco udělat s krouťákem. Takových 320 Nm by tomu motoru hodně slušelo Na těch 250 Nm je to "sníženo" úmyslně kvůli použité převodovce v OIII. Alespoň toto lze dohledat.
Březen 4, 201411 r Na těch 250 Nm je to "sníženo" úmyslně kvůli použité převodovce v OIII. Alespoň toto lze dohledat > Jo ale snad jen DSG. Manuál s tím myslím nemá nic společného nebo aspoň to přímo nikde není uvedeno. Všude se psalo jen o DSG. Asi aby se zákazníci nehádali tak tam prostě nechali všude 250nm . Nevěřím že pro manuální převodovku je rozdíl 50nm jakkoliv propastný. Kdežto u DSG to je jiná kapitola tam to může opravdu už dělat problémy. A hlavně nevěřím tomu že firmy jako ABT nebo MTM ti nalejou do auta něco co ti sešrotuje převodovku. Moc dobře vědí co si můžou dovolit. Beztak tam dělají lidi od VW Upraveno Březen 4, 201411 r od memory2
Březen 4, 201411 r Autor I to je možné. Třeba nechtějí mít dvě varianty hodnot točivého momentu, tak nechají tu sníženou i pro manuální převodovku. To bys musel vědět, jaká manuální převodovka tam je. Tuším, že u koncernu se dalo odvodit z jejího označení, pro jaký maximální krouťák je určena.
Březen 4, 201411 r Kokta: Auto budu mít jen v době záruky a nic tam bohužel měnit nemohu. Jediné úpravy budou ty od tebe Pawouk: O převodovkách vím, ale také sem měl pocit, že je to kvůli DSG. Někde jsem pro změnu viděl, že 4x4 má 280 Nm.. Asi jiné DSG.
Červenec 30, 20169 r Má už někdo najeto na 1.8 Tsi 132 kw 100 tis km a více?Jak jste na tom se spotřebou oleje,případně jestli jste už měli na tomto motoru nějake zavažnějši závady?A jak je tento motor na tom se spotřebou paliva při běžne jízdě?Díky.Klidně můžete napsat i SZ. Upraveno Červenec 30, 20169 r od bitttpower
Srpen 1, 20169 r před 10 hodinami, peter.s napsal: a máš 4x4 :-) Ano, to je fakt, proto o něco víc :-)
Srpen 2, 20169 r V 30. 7. 2016 at 13:22, bitttpower napsal: Má už někdo najeto na 1.8 Tsi 132 kw 100 tis km a více?Jak jste na tom se spotřebou oleje,případně jestli jste už měli na tomto motoru nějake zavažnějši závady?A jak je tento motor na tom se spotřebou paliva při běžne jízdě?Díky.Klidně můžete napsat i SZ. Hoj, mám najeto přes 35tkm. Teď jsem byl na dovolené kde sem ujel 8200km a totální pohoda. Spotřebu můžeš omrknout dle výpočtu tady - http://www.spotreby.cz/skoda-octavia-iii-combi-tsi-132-kw-180-hp-a49106 . Olej sem měnil při 15 000km pak při 25 000km a další budu měnit ve 40 000km. Olej kontroluju a neubývá. Zatím s motorem žádné problémy. Mám 4x4 DSG.
Srpen 6, 20169 r 4x4 DSG: 58000 km/ cca 7,3 podľa PP, reálne 8, ale v zime skoro denne pred štartom púšťam nezávislé kúrenie. Olej nemizne, úplne v pohode.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.