DIAGNOSTIK Vloženo 12. leden 2013 Sdílet Vloženo 12. leden 2013 (editace) Typy motorů.doc Něco málo... Editováno: 12. leden 2013, autor: DIAGNOSTIK 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseamigo Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 víte někdo co znamená to EU5/2 u 1.4/103kW TSI a EU6/2 u 1.8/132kW TSI? resp. co znamená to /2 ??? to jako že to bude mít i verzi s EU2? třeba pro určité "nezelené" trhy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 ano přesně tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 Tabulka by mohla udělat konec dohadům co bude za motor pro naše RS ... dostaneme plnohodnoutný stejně jako GTi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 (editace) Rovnaký výkonný motor diesel pre RS, SCOUT len s DSG. Editováno: 14. leden 2013, autor: DavidSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 RS podle Etky od 05/13 CHHG tedy 162 kW..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 jo - o BENZIN: 162 kw ( RS ) NAFTA: 135 kw ( RS a SCOUT ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 5. Březen 2013 Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 by ma zaujimalo, ci max krutiaci moment zafixuju zas na 250 nm alebo popustia aj viac... minimalne v RS by to chcelo viac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 5. Březen 2013 Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 u tech 162 kw bych to videl aspon na 300 Nm, kdyz u OII FL RS byl myslim 280 Nm ...... a u nafty by mohli aspon tech 280 Nm .... ikdyz si myslim ze by zvladly o hodne vic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 Moc to tady nečteš co? ... beznín bude mít stejně jako GTI 350Nm a diesel určitě taky néli o malinko víc. Teď má OII RS se 125kW CR 350Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 Kdyby jste dávali na fyzice pozor tak si to spočítáte. Motor o maximálním výkonu 162kW ... odhadem na 6000 ot má při tomto výkonu cca. 260Nm na 6000! Takže když si prohlídneš nějakou křivku výkonovou benzínového motoru dojde ti kolik bude muset mít dole Motor si drží maximální výkon .. otáčky rostou a moment klesá. Stačí si nacvakat pár čísel do excelu a hned ti vypadne křivka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 strelil sem to od boku, tak promin no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 8. Březen 2013 Sdílet Vloženo 8. Březen 2013 No prostě diesel se může jít klouzat .... benzín má stejné parametry na 2x takovém rozsahu otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 8. Březen 2013 Sdílet Vloženo 8. Březen 2013 no asi tak nejak,..... zivym prikladem sem to mohl porovnat, kdyz sem jezdil vikend s 2.0 TDI a pak dalsi vikend s 1.4 TSI ...... benzin zivejsi a i tak celkove vic me nadchnul a samozrejme i prekvapil,... vubec sem to od neho necekal nafta sice taky tahla ale od nejakejch cca 1500 - 2500 ot/min. a pak uz se nic nedelo,..... benzin od nejakejch cca 1300 - 4000 ot/min a porad to tak nejak tahlo,.... proste se mi to libilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 8. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2013 Doba se mění, začíná čas, kdy začne převládat benzín nad naftou.... Je pro to už dost důvodů, nemyslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 8. Březen 2013 Sdílet Vloženo 8. Březen 2013 nejakou dobu to asi jeste potrva a hlavne prichazi doba tech ruznejch hybridu a jinejch chujovinek, takze nevim no, je to takovy sporny,.... nic mene i tak si myslim nekteri lidi budou brat co budou chtit ikdyz jsou zvykly na naftu, tak vezmou naftu, otazka druha jestli se jim to vyplati, a zaplati, kdyz maji s naftou malej najezd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 9. Březen 2013 Sdílet Vloženo 9. Březen 2013 Matesi, nafta se nemůže jít klouzat, jak píšeš....já jsem sice benzínář a naftu si nekoupím, ale pod jednou podmínkou-že na ten benzín budu mít. Pro řadu lidí je spotřeba rozhodující...ale ten benzín bude chlastat fest... 162 kW je dost ....litrů na sto km já mám 147kW a například ve městě se dá skoro vypozorovat jak se ta ručička palivoměru pohybuje směrem k nule - i s derivačním členem ..... takže přesto, že tady je obecným trendem, že všichni jezdí s eresou za osm a když se hodně snaží tak za 5,9, tak to není jízda ale utrpení. Pokud jezdíš normálně, je úplně někde jinde. Vše je o děngách. Čau ze Seoulu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 11. Březen 2013 Sdílet Vloženo 11. Březen 2013 Co jsem tak vypozoroval tak spotřeby se dost srovnávají .... benzín má hodně technických vychytávek co srazily spotřebu o dost níž. Jasně, že cukačky po městě něco stojí .... ale ten rozdíl se prostě vyplatí. Můj odhad normální jízda dvoubodová dálnice do 160km/h tak kolem 8,5l ..... klidná předpisová jízda 6,5-7l ..... a když se chceš povozit na palivoměr se nekouká Naftove "RS" na to bude tak o 1l lépe, ale bude ti koukat pořád jen na zadní světla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.