Lukáš 1,8 20V 92kw Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 na 100% jsou to kotouče.Mně to delá taky.Na vyvážení jsem byl několikrát a je to furt stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 A co kloub na hnací hřídeli v kole nebo nevyvážené hřídele? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Masak Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Uvidim co mi rekmou v servisu.Ale kotouce jsou nove.Tak to musi byt neco jineho.Mozna kloub.Pokud prijdu co to je napisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Uvidim co mi rekmou v servisu.Ale kotouce jsou nove.Tak to musi byt neco jineho.Mozna kloub.Pokud prijdu co to je napisu. Jeste jsem se chtel zeptat - kdyz to jsou kotouce, nemel by "pumpovat" trochu i brzdovy pedal ? Nebo se to nema sanci prenest pres posilovac zpet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Zdravim.Mam Octavii 1 RS a pri brzdeni kolem 50 se rozechveje volan.Po vymene brzdovych kotoucu(Brembo) se zavada neodstranila.Prosim o radu.Diky. Dělalo to pořád, hned po výměně kotoučů? Jestli ano, napadá mě příspěvek, který jsem tady četl. Ložisko s nábojem. Je to nepříjemné, ale když se nad tím člověk zamyslí, možné to je. Dotyčný popisoval přesně tento tvůj problém. Jestli ti to viditelně háže s volantem, zašel bych si znovu změřit kotouče. K někomu, kdo umí kotouč správně upnout a umí měřit házivost s hodinkama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 Kdo měnil poprvé ty kotouče, jestli to byl nějaký servis a bylo to kvůli tomu chvění, tak reklamovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.a.c. Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 Jenom troška do mlýna-fak je, že každý neumí dobře přetočit kotouče, obyčejně přetočí jednu stranu, otočí kotouč a udělá druhou. Kouzlo spočívá-dobře usadit, upnout a udělat obě strany najednou, pak to nemá chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alpaka Vloženo 17. leden 2007 Sdílet Vloženo 17. leden 2007 Zdravim.Mam Octavii 1 RS a pri brzdeni kolem 50 se rozechveje volan.Po vymene brzdovych kotoucu(Brembo) se zavada neodstranila.Prosim o radu.Diky. Dělalo to pořád, hned po výměně kotoučů? Jestli ano, napadá mě příspěvek, který jsem tady četl. Ložisko s nábojem. Je to nepříjemné, ale když se nad tím člověk zamyslí, možné to je. Dotyčný popisoval přesně tento tvůj problém. Jestli ti to viditelně háže s volantem, zašel bych si znovu změřit kotouče. K někomu, kdo umí kotouč správně upnout a umí měřit házivost s hodinkama. Kdyby to bylo ložisko, tak by bylo slyšet nějaké hučení od kol, nebo něco podobného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barbarosa Vloženo 17. leden 2007 Sdílet Vloženo 17. leden 2007 Taky si myslím, že někdo špatně uchytil kotuoče, stačí když tam v servise nechají trochu bordelu nebo rezu a kotouče nedolehnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedros.u Vloženo 17. leden 2007 Sdílet Vloženo 17. leden 2007 Jestli to nedělejí kotouče, tak jsou to na 100% nábojky. Při každé výměně kotoučů je třeba měřit házivost nábojů, protože když na špatné nábojky dáš nové kotouča, tak po chvilce je závada zpátky. Takže změřit a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fido Vloženo 19. leden 2007 Sdílet Vloženo 19. leden 2007 (editace) co takhle silentbloky stabilizátoru..... http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=17141 Editováno: 20. leden 2007, autor: Fido Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 21. leden 2007 Sdílet Vloženo 21. leden 2007 Jestli to nedělejí kotouče, tak jsou to na 100% nábojky. Při každé výměně kotoučů je třeba měřit házivost nábojů, protože když na špatné nábojky dáš nové kotouča, tak po chvilce je závada zpátky. Takže změřit a uvidíš. Jo, tak přesně o tom jsem mluvil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
callder Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 Ahoj, mam takovej problem, koupil sem pred cca1,5rokem nazpet octavii rok 99 1,9tdi 81kw ktera mela vadne predni kotouce, koupil sem tedy uplne nove znacky ATE ktere jsme zajel pomalou jizdou atd. po najeti cca 15tis km jsou kotouce zase v prd... s tim ze autem jezdim normalne zadny plyn brzda... kontroloval silenc bloky a cepy a vse vypada ok.. a nevim cim to ze ty nov e kotouce odesli po 15tis km ... a zda se mi podezdrele ze kdyz sem to kupoval byli taky krive.. tak nevim co by mohlo delat kurveni kotoucu ... taky sem nekde slysel ze octavie rok 99 nejake modeli s tim meli problem a ze tam bylo neco spatne a ze to byla likvidovalo kotouce . ale nikde uz to nemuzu najit .... muzete mi prosim s tim nekdo poradit a pokud jiz to tu nekdo resil a vyresil hodte mi sem link na tu diskusi ... dekuji vsem za radu ... uz nevim v cem by to mohlo byt.... PS: nechal jsem srovnat ty uplne puvodni kotouce a dal je ted na auto a auto se obcas chvejei ted ale nevim jestli to nemuzou delat ty srovnane kotouce.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 (editace) Hlavne je poradne usadit-ocistit sedlo náboje kola a nasadit a dotahnout zajist. sroubkem - nekdo ho tam nema a dotahuje tim padem kolo s neusazenym brzd kotoucem Editováno: 6. Červen 2007, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
callder Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 jj to vsechno je udelany a poradne byl sem u toho kdyz se to delalo .. a sroubky sou tam oba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guru Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 Daj si zmerat hadzavost kotuca. Pokial je mimo tolerancie ,vtedy to robi problem. Ja som po dvoch vymenach kotucov musel vymenit aj naboj kolesa s loziskom . Potom uz bez problemov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robin Vloženo 27. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2007 Zdravím páni, približne od 90 km/h začne vibrovať volant, trošku je rozdiel medzi tým keď pridávam plyn alebo keď idem len na rýchlosti. Zistil som že keď dám volant úplne do zasunutej polohy, tak sa charakteristika vibrácii jemne zmení, idem v stredu k mechanikovi, ale chcel by som tu všetkých poprosiť o radu, nemám šajn či je to vážna vec alebo je to niečo normálne. - kolesá sú vyvážené - pneu je Michelin HX MXM 205/55/16 - podvozok je komplet RS - brzdy, tlmiče, pružiny, predný stabilizátor (uloženie stabilizátora je v nových silentblokoch, bohužiaľ nie powerflex - tie budú neskôr ) Prosím poraďte na čo sa mám sústrediť pri kontrole... Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nity Vloženo 27. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2007 Zdravím páni,približne od 90 km/h začne vibrovať volant, trošku je rozdiel medzi tým keď pridávam plyn alebo keď idem len na rýchlosti. Zistil som že keď dám volant úplne do zasunutej polohy, tak sa charakteristika vibrácii jemne zmení, idem v stredu k mechanikovi, ale chcel by som tu všetkých poprosiť o radu, nemám šajn či je to vážna vec alebo je to niečo normálne. - kolesá sú vyvážené - pneu je Michelin HX MXM 205/55/16 - podvozok je komplet RS - brzdy, tlmiče, pružiny, predný stabilizátor (uloženie stabilizátora je v nových silentblokoch, bohužiaľ nie powerflex - tie budú neskôr ) Prosím poraďte na čo sa mám sústrediť pri kontrole... Dík mám podobnej problém, kdyz jedu tak vibruje malo, kdyz brzdim tak vic...moznosti dle me: cep rizeni, zvlneny kotouce nebo pneumatiky...u me osobne bych rek ze to sou kotouce+pneu jinak samozrejme taky vítam dalsi postrehy, zkusenosti, rady...dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robin Vloženo 27. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2007 Kotúče sú pravdepodobne v pohode, po prejdení prstom od stredu po okraj cítim jemné nerovnosti, ale to by malo byť ok... Alebo sú vaše skúsenosti iné? Pneu by malo byť tiež v pohode, dezén je ešte ok, najazdené majú okolo 35t Čap riadenia?? - auto má 93t km, je možné že opotrebovaný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kroks Vloženo 27. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2007 Mě začal vibrovat volant při 120 km a dělalo mi to hodně,zjistil jsem,že mi chybí vymezovací kroužky v litých kolech-já mám Enza 205/55/16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 27. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2007 Mě začal vibrovat volant při 120 km a dělalo mi to hodně,zjistil jsem,že mi chybí vymezovací kroužky v litých kolech-já mám Enza 205/55/16 1.Vymezovací plast. kroužky, moc důůůležítá věc!! Každé kolo musí vystředit "sedět" na náboji!!!! 2.Není nikde napsáno, že ta vyvažovačka, na které jste si nechali vyvážit př. kola je dobře nakalibrovaná! Zkusil bych si nechat kola vyvážit jinde a ne 2x na jedné a té samé potvoře. 3.Nemyslím si, že by byl na vaší octě podvozek tak špatný, že by dělal takové problémy. Je to kolama... 4.I tak bych ještě pečlivě prohlédl obě pneu, jestli nemají nějakou vadu (pokud nejsou zrovna nové). A až bude kolo znovu na vyvažovačce, díval bych se jestli alu neháže, byť jen minimálně a může to být problém. 5.Zkusil bych zatím dát zadní alu do předu a jel auto zkusit. A hned bude jasněji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robin Vloženo 4. Září 2007 Sdílet Vloženo 4. Září 2007 Takže páni, máme tu nejaké nové info, geometria bola ok - podľa prvého merania bola rozbiehavosť do 1mm, podľa človeka na digi geometrii to je ok, auto prešlo kontrolou na STK - takzvaná vytriasačka a nikde nebola žiadna vôľa, akurát, keď auto šlo na zdvihák tak sa zistilo že horné uloženie tlmiča (guma na pružine - snad to píšem správne) je nejaké voľné, po výmene sa auto výrazne skľudnilo, trošku to vibruje okolo 100km/h, ale je to už úplne iného rázu, takže teraz dojdú na radu silentbloky na ramenách ... powerflex samozrejme... Čo vy na to: ....??? ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 13. Září 2007 Sdílet Vloženo 13. Září 2007 Zdravim,no mam podobny problem,ale ne za jizdy,ale kdyz dobrzduju tak to zacne vibrovat!Za jizdy to nedela,jenom pri tom brzdeni!A to znamena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 14. Září 2007 Sdílet Vloženo 14. Září 2007 Zdravim,no mam podobny problem,ale ne za jizdy,ale kdyz dobrzduju tak to zacne vibrovat!Za jizdy to nedela,jenom pri tom brzdeni!A to znamena? A to znamená, že budeš pravděpodobně měnit kotouče... Mimochodem, řešil jsem problém, že se auto kolem rychlosti 100km/h začalo nepříjemně klepat. Od 120km/h to ustalo a kolem 90km/h to taky ustalo. Na závadu jsem nemohl přijít, ale nakonec se ukázala sama, jednalo se o gumovou spojku mezi kardanem a převodovkou - stačil jeden prusší rozjezd do kopce s prohrábnutím kol a šla do kytek - prostě se roztrhla... po výměně je klid. Jasně že tohle se dá aplikovat jen na 4x4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Ahoj, potřeboval bych poradit s detekcí problému. Třeba to ale žádný problém není. Poslední dobou na mé TDI PD (4x4, ATD) nepříjemně vibruje volant (intenzivní brnění do ruky) na volnoběh. Což mě dost štve. Myslím, že se to zhoršilo po té, co "náhodou" odešla volnoběžka alternátoru v servisu. Týden na to mi ji vyměnili i s klíňákem. Ale třeba další souhra náhod a nebo jen víc pozoruju své auto Příznaky: - vibruje volant a řadička na volnoběh, při jízdě OK (pak až při 130+) - na kostkách se mi jednou doslova rozlítal volant nahoru a dolu o 2+ cm - viditelně vibruje motor (ok, je to TDI) - lehce kmitá napínák - rafička otáčkoměru je neklidná (otáčky se ale drží na 850) - když točím volantem, tak se lehce zhoupou otáčky (ale to je asi normál) - spojka jde ztuha - budíky občas neukazují teplotu motoru A teď mi řeknete, že to chce vidět Možná jsem jen paranoidní ale určitě detailista Jeden servisman tvrdil, že silentbloky jsou OK. Ale kvůli tomu samýmu šášovi jsem musel nechávat měnit manžety poloos, které "náhodou" odešly hned po výměně tlumičů. Takže věř nevěř ... Co jsem tu pohledal by to mohlo být: - silentbloky - setrvák - vstřiky Co poradíte? Co lze zkontrolovat na ulici s VAGem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.