Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

JJ také to všem říkám, že v tom 1.4 44 a 50 kW budou ještě jezdit další generace.

A s 1.2 HTP si i další generace budou rvát vlasy, jako ta dnešní.

Upraveno od VAG BoBo

......... presne tak ;) ....... je to nesmrtelny motor, jeste poctiva skodovka ;)

a kdyz se o nej budes hezky starat, pravidelne ci jeste driv menit olej, svicky a ve 200 tis. km vymenis prevodovy olej ;)

+ kdyz nepocitam beznou udrzbu, jako tesneni pod hlavou, vodni pumpa a v neposledni rade u hydrostely

 

 

   tak se ti motor bude odvdecovat spolehlivosti jako me ;)  :kol-47:    :kol-31:

 

 

 

            post-58977-0-47445400-1388696419_thumb.j

A s 1.2 HTP si i další generace budou rvát vlasy, jako ta dnešní.

HTP= Hitlerův Tajný Projekt

slepa cesta ve vyvoji moderniho motoru  :kol-28: :kol-28:

HTP

Hrc,  Trc, Prc,

Prostě Hromada Technických Problému.

nono, jste se nějak rozjeli :kol-28: , nemohu říci ani popel na moji Haťapku, aktuálně 271 930 km a vše origo na motoru :kol-31::kol-47:

Ahoj lidičky, jak se dívám, hezky se to tady pohnulo k milionu :D já tu naposledy psal jak jsem měl 206 700km se svou 1,4 MPI 44kw .. dnes už 225 500 chystám se opět a zas měnit olej. Motor taky šlape jako hodinky. Řekl bych, že líp jak ve 180 000. Jediný problém, špinavá nádobka chladící kapaliny ikdyž se nikde nedostává do oleje.. z toho nefunguje hladinové čidlo a píská že nemá kapalinu ikdyž jí má. Nějak jsem to přestal řešit a spokojeně jezdím :) a v mrazech zaklepou hydroštely při studeném startu..

 

Taky doufám že i přes tyto dva pro mě menší problémy semnou toto autíčko ještě dlouho zůstane. Kastla je na ty km ve skvělém stavu bez koroze. Taky se o ní starám jak nejlíp umím :)

  • 2 týdny později...

Jo a 15  minut tomu prvnímu majiteli trvalo než to ztočil z 220 000 tis./km :kol-46:

Bohužel musím zklamat... Tchán ty lidi zná, když to kupovali nový. Serviska se dá taky "předělat".

... Jediný problém, špinavá nádobka chladící kapaliny ikdyž se nikde nedostává do oleje.. z toho nefunguje hladinové čidlo a píská že nemá kapalinu ikdyž jí má. ...

Tu expanzku odmontuj a vymej ji benzínem, buď technickým, nebo i tím z kanystru - nech ji pak pořádně vyschnout a namontuj z5. Odstraníš tak zbytky voleje a budeš moct pozorovat, jestli se objeví nebo neobjeví znovu - pak by to bylo jasný těsnění pod hlavou...

Už mám druhou .. jedna čína, vydržela asi 2 týdny, druhá oreginál vydržela asi měsíc.. :) neřeším. Je to těsnění pod hlavou ale ještě to nechávám. Zatím se to jen nalepilo na strany nádobky jinak nikde nic není vidět. Ani v oleji.

  • 3 týdny později...

Škoda Fabia 1,4MP, 50 kW, třetí majitel, r.v. 2001, parkování venku, denně jezdí, najeto cca 193000, dlouhodobá spotřeba 5,5 l, mění se pouze spotřební materiál.

S tou korekcí paliva se dají dělat v tom palubáku věci co? :kol-35:

Tak to je paradní spotřeba.Já mám 44kw 2001 výroba najeto 121 000km a dlouhodobá podle palubního PC je 6.2L :)

No chtěl bych vidět litraž a pak bych uvěřil. Zažívám to denně v bazaru stoji OI rotačka 66 kW spotřeba dle palubaku 3.9 L  pak kouknu na ujeté km a vyjde mi že to někdo vynuloval, než sjel nejbližší kopec dolu a zkouší to na blbečky, kteří mu to sežerou. Ti znalejší nastaví korekci na 85% a projedou to z lehkou nohou.

Upraveno od VAG BoBo

Škoda Fabia 1,4MP, 50 kW, třetí majitel, r.v. 2001, parkování venku, denně jezdí, najeto cca 193000, dlouhodobá spotřeba 5,5 l, mění se pouze spotřební materiál.

na mojej 50kw AQW sa pod 6.5 dostanem len ked idem dole kopcom.. pod 6.5 proste ani nahodou ani keby celu nadrz vyjazdim na okreskach. a to sa fakt ze snazim!!!!

Tak ono zalezi fakt aj na trasach ake ten clovek jazdi a akym stylom.... kamrat co ma tiez Fabiu 1,4 mpi 50kw rok 2001 a nabehane 193k km jedna lambda tak spotrebu ma priemernu v rozptyle 5-5,5 litra a macimum na km ma okolo 850km na nadrz... Ale myslim ze by sme sa mali vratit k teme  :kol-47:

 

Este dodam jeho trasy su 90% len do roboty co je cca 30km po obchvate kde chodi v casoch bez zapch a prdka si to volnou nohou okolo 80 :)

Upraveno od Ahdul

na mojej 50kw AQW sa pod 6.5 dostanem len ked idem dole kopcom.. pod 6.5 proste ani nahodou ani keby celu nadrz vyjazdim na okreskach. a to sa fakt ze snazim!!!!

Ta spotřeba je naprosto ok. Nějakým pohádkám o 5-5,5l na 100km se jenom usměj. 

Voice viem ze ti to nemam ako dokazat pokial by si to realne nevidel, ale nemam dovod sem zbytocne pisat hovadiny.... ja mam 44kw rovnaky rocnik tiez jedna lambda a pod 6,2 palubak sa nedostanem co pri palubake je tak 0,5l minimalne hore aspon ked som to ratal na plnu nadrz 

Palubak u FI ukazuje každému jinak.

Je to mozne hovoril som z vlastnej skusenosti ale tak ked natankujes plnu a preratas poctom km co si nabehal tak to neukazuje kazdemu inak nie??

Kdyz natankuju plnou ujedu na ni 650-680km palubni pocitac me uz dlouho ukazuje 6.2L real je o neco vic.

Já když natankuju po hrdlo (Roomster = 55l nádrž), tak mi palubák ukazuje dojezd 810 až 830km podle okamžitý hodnoty průměrný spotřeby (registr 1) - reálnej nájezd je přibližně o 50-60km menší, protože dlouhodobá průměrná spotřeba (registr 2) je vinou častýho courání po městě větší.

  • 3 měsíce později...

Moja 1.4 MPi 50kW r.v.2001 pri 135 tisic km má emisie:

 CO volnobeh - povolená hranica 0,5%  - skutočnosť 0,017%

 HC    - povolená hranica 100 ppm  - skutočnosť 3 ppm

 CO zvýšené otáčky - nepamätám, no taktiež hlboko pod hornou hranicou.

Jednačtyřka "ohava" je při 135tkm tak akorát správně zajetá - a ty povolený hranice jsou dosahovaný motorem s pouhým aktivním řízením bohatosti směsi pomocí lambda-sondy BEZ KATALYZÁTORU - ten právě nakonec požere to, co lambda nestihne "urejdovat"... Kdyby se katalík namontoval na motor bez regulace = bez lambdy, v určitým režimu by se uvnitř probíhajícíma reakcema rozpálil natolik, že by od něj auto chytlo...

Moja 1.4 MPi 50kW r.v.2001 pri 135 tisic km má emisie:

 CO volnobeh - povolená hranica 0,5%  - skutočnosť 0,017%

 HC    - povolená hranica 100 ppm  - skutočnosť 3 ppm

 CO zvýšené otáčky - nepamätám, no taktiež hlboko pod hornou hranicou.

Tak moje 1,4 MPI 44kW@67kW r.v.2001 176 tis km bez katalyzátoru (už se mi tam nevešel) sice neplní emisní limit pro motor s katalyzátorem, ale ne o moc:

0,55% CO

86 ppm HC

Myslím, že to spalování probíhá opravdu dost dobře, ne?

  • 1 rok později...

Tak ono zalezi fakt aj na trasach ake ten clovek jazdi a akym stylom.... kamrat co ma tiez Fabiu 1,4 mpi 50kw rok 2001 a nabehane 193k km jedna lambda tak spotrebu ma priemernu v rozptyle 5-5,5 litra a macimum na km ma okolo 850km na nadrz... Ale myslim ze by sme sa mali vratit k teme  :kol-47:

 

Este dodam jeho trasy su 90% len do roboty co je cca 30km po obchvate kde chodi v casoch bez zapch a prdka si to volnou nohou okolo 80 :)

Dake je mi to povedome tieto cisla :D hej daju sa spravit aj taketo pekne cisla moj rekord na plnu nadrz bolo dako 970km +dojazd 20km natankovane az po hrdlo,ale jasne da sa aj 650km zalezi od stylu jazdy teraz je najazdenych 235t km cca a maximalna spokojnost...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.