Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jelikož jsi neučinil to, co jsem po tobě chtěl, udělal jsem to za tebe. Začni se tedy chovat podle pravidel fora s slušného chování, jinak tady budeš mít utrum.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ako sa presne prejavuje preskočená reťaz? Motor beží, trasie ho ako keby na dva valce, to mi nepríde ako reťaz, ale sa to stalo po opakovanom naštartovaní teplého motora, predtým auto prešlo cca 30 km.

post-8574-0-77571400-1417876369_thumb.jp

Vloženo (editace)

No neviem, káble som "opticky" skontroloval hneď a nakoľko auto cca 30min predtým išlo bez najmenších náznakov problémov, som v rozpakoch, kuna (teda pokiaľ nemá azbestovú srsť) by zrejme nešla hlodať káble na hlavu motora ohriatu na 90°C. Keď som mal problém s káblom, ktorý prebíjal na kostru, tak podobný stav síce vznikol, ale po "reštartovaní" bolo všetko OK, teda aspoň na určitý čas. Teraz sa rozsvieti servis a kontrolky buď hneď po štarte, alebo po pár prejdených metroch (10-20m).

Editováno: , autor: lubikSK
Vloženo

Mě jsem ten samý problém (silné chvění motoru, svítily stejné kontrolky, ....

Když to opravili (podle nich výměnou zapalovacích kabelů),tak jsem kouknul na ten horní černý plastový kryt řetězu, zda ho nesundávali, respektive na jeho těsnící tmel,kde bylo místo, podle kterého bych to poznal. Bylo vše původní, takže na řetěz nemohli chmátnout, ledaže by znovu nastavili rozvody nějak jinak, např. po vyndání napínáku a protočením kliky po zafixování vačky... No nevím, je to možná hloupá spekulace.

V tom mém předchozím odkazu píšu o podezření na problém s regulací turba a následném nouzáku, protože se mi to stalo při akceleraci cca ze 100km/h ...

Jak se chlapi chová motor v nouzáku? Klepe se, nebo jen málo táhne, nebo ...?

Vloženo

Nikomu teda neposkočil rozvod o jeden - dva zúbky? Nikto nevie ako sa to správa? Ja som si bol na moje TSI ešte trochu "posvietiť" (už je tma), káble nejavia známky poškodenia..... Za studena sa auto správalo takto:

 

post-8574-0-47207900-1417897550_thumb.jp

Vloženo

Na 3,5 ročnom aute by ale vyhniť nemal, hlavne keď doň netečie........ na FI HTP začal blbnúť po cca 5 rokoch a 100 kkm a prejavovalo sa to inak, ale FI nie je FII a HTP nie je TSI, tu môže byť všetko inak. Príde mi to skôr na zapaľovaciu cievku, len mi nejde do hlavy ten "ostrý" nástup štart >>> 30km >>> stop >>> 30min >>> štart a problém ktorý trvá, preto sa pýtam na prejav rozhodeného časovania........ Či je to úplne inak, alebo.... Auto ešte v záruke, tak servis to istí, ale bohužiaľ až v pondelok, cez weekend nerobia

Vloženo

bavíte se oba o stejném brzdovém spínači ? Já si pod tím představuji ten spínač co je u pedálu a Na Fabii 1 jsem ho měnil za 4 roky 2x a pantáta co jí měl předemnou 3x.za 8 let Čas vůbec nehrál roli. Ale pozná se to snadno, nesvítí brzdová světla :)

Vloženo

bavíte se oba o stejném brzdovém spínači ? ... Ale pozná se to snadno, nesvítí brzdová světla  :)

Brzdový světla klidně můžou svítit jak mají anebo i trvale - prostě pokud se najde vadnej kus ve kterým došlo ke "kraťasu" něčeho někam, kam nemělo, dělá to PEKLO - souvisí to s tím, že jako jedinej spínač je tenhle bázmeg zapojenej k baterce už před spínací skříňkou, aby brzdový světla svítily VŽDY - i když je vypnutý zapalování (kdopak z vás si všimnul, že mu auto s vypnutým zapalováním nejen nesvítí hlavníma světlama, ale ani netroubí atp...? ALE BRZDOVÝ SVĚTLA SVÍTÍ VŽDY...).

Vloženo (editace)

Napríklad ja, navyše je to tak, od kedy si autá (nezáleží pri tom na výrobcovi)  pamätám (min. 40rokov), tak to bude zrejme dané normami..... teda tie brzdové svetlá....

Editováno: , autor: lubikSK
Vloženo

Ještě u Felicie šly ještě hlavní světla normálně rozsvítit zmáčknutím příslušnejch tlačítek i s vypnutým zapalováním - a výroba feli byla ukončená někdy v roce 1998. Stejně tak u ní fungovala i houkačka. Jediný "signalizační" zařízení, který u ní bylo závislý svým chováním na zapnutí/vypnutí zapalování byly blinkry a světla zpátečky. To už u modernějších aut není - u těch s vypnutým zapalováním nefunguje (skoro) nic, právě s výjimkou těch brzdovejch světel...

Vloženo

Tě malinko opravím. Felda ukončila výrobu v roce 2001. Hlavní-potkávací světla zapalováním sama zhasnula a zůstaly jen parkovačky. Klaskson troubil pořád. Měl jsem feldy od 1995 až po kombíka 2001.

Vloženo

Zpět k tématu! A lubikSK navštíví servis, kde to nechá napíchnout na diagnostiku, poté může začít hledat závadu. Spekulacemi nic nevyřeší. Vadný kabel nemusíš vůbec pohledovou kontrolou odhalit. Může třeba zlobit zapalovací trafo a kdoví co ještě. Tak šup na diagnostiku.

Vloženo

Ježíšmarjá, co tady chceš přes internet řešit? Máš výpis z diagnostiky? Pak můžeš něco řešit. Někdo tady už skočenou 1.2 TSI měl, ale ne každý sem chodí denně.

Vloženo

Preskočené reťaze tu boli dokonca dva (zhodou okolností v ten istý deň), ale ani jeden z tých ľudí sem nechodí pravidelne. Ale ako písal Pawouk, treba čítať to čo píše diagnostika a nie kecy na fóre.

Vloženo

Kecy? Mno, kecáš tak možná jen ty, a to o něčem, o čem nemáš páru. A slovo "kecy" je skoro v každém tvém velmi "přínosném" příspěvku. Takže klídek. U nás ve firmě vím o dvou skočených 1.2 TSI.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...