Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

jo ja nemam paru...... ale hlavne ze ty mas paru o vsem

 

To jistě nemám, ale nežvaním tady kraviny. Co je asi tak přínosného na příspěvcích znějících "Kecy"??? Takže trochu soudnosti. Mimochodem, pravidla hovoří toto: "Zbytečné, nesmyslné a urážlivé příspěvky se budou též bez upozornění mazat." Tak se podle toho zařiď.

Kubino pěkné, ale co s tím? To snad by mělo být normální, že se obyčejný motor dožije nějakého slušného nájezdu km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kubino pěkné, ale co s tím? To snad by mělo být normální, že se obyčejný motor dožije nějakého slušného nájezdu km.

 

 

Pawe, já tím nemyslel světobornou věc, jen to že jsou exempláře co to už "někam" dotáhly. Příště to dám do příspěvků v klidnější atmosféře. Se divím, že zrovna Ty se necháš vytočit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

doprdele že se tu řeší takové pičoviny...mě kdyby naskočila na maxidotu nějaká hláška tak valím do servisu..nebo když nejsu doma tak volám škoda asistent nebo můj servis...to sem už vyzkoušel 2x v česku a 2x v chorvatsku s starým HTP..

Editováno: , autor: vasnivykolista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ježíšmarjá, co tady chceš přes internet řešit? Máš výpis z diagnostiky? Pak můžeš něco řešit. Někdo tady už skočenou 1.2 TSI měl, ale ne každý sem chodí denně.

Pawouku, už delší dobu pozoruji Tvoje reakce a nejsou tedy zrovna hodné moderátorovi, který by měl zůstat vždy nad věcí a být vzorem pro komunikaci, tj. vyvarovat se výrazů ''ježišmarjá'' nebo ''mazej na dignostiku'', protože to prostě a jednoduše není slušné. Někdy je cítit Tvoje určitá nadřazenost daná funcí moderátora, ale bohužel v tom negativním smyslu. Možná by neškodilo začít používat slovo ''prosím'', např. ''vaťte se k tématu, prosím'' aj.

Nechápu Tvoji otázku ''co tady chceš řešit, máš výpis z diagnostiky?", to už rovnou můžeš napsat "máš to rozbitý" nebo "dej si to opravit". Smysl fóra je přeci zjistit něco, abych nemusel do servisu, abych si to mohl opravit sám, abych ušetřil, abych nemusel věřit všemu co řekne servis, abych se něco naučil či dozvěděl, ale abych i já byl užitečný pro ostatní mou radou či zkušeností ...

Uvědom si prosím, že to není diskuse "expertů z vysokých škol automobilních" je to přeci fórum všech a je třeba to tak brát .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budu se držet jen toho konkrétního případu - kolega lubikSK dostal jasnou radu (a nejen ode mně, ale i od dalších, ba dokonce i profesionálů v oboru), bez dodržení tohoto doporučení mu těžko někdo poradí něco smysluplného. Jeho problém může způsobovat X věcí. Takto se tady popíše mnoho stran o ničem a nic se nevyřeší. Tudíž to nepomůže ani jemu a ani nikomu jinému. A jestli autům moc nerozumí, tak tuplem ne. Dnes je při takovýchto problémech naprostý základ provedení diagnostiky (výpis závad), věštit z křišťálové koule tady nikdo neumí. Víc k tomu nemám. Ke zbytku se nebudu vyjadřovat a ani to sem nepatří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pavouku, myslíš si, že všem těm tisícům příspěvků na fóru předcházela vždy diagnostika? Určitě ne, máme je tedy považovat za zbytečné či dokonce hloupé včetně těch Tvých? Obávám se, že skutečně nechápeš rozdíl mezi fórem a odborným seminářem, prostě mohou být příspěvky kvalitní i špatné to je na fóru normální a nezadává to důvod k pohoršování či dokonce k osočování ...

Ano, příčin poruchy může být X, ale proč nevyjmenovat (či nevyvrátit) některé z nich i bez diagnostiky, zejména když jsou na základě konkrétních vzkušenistí ostatních a tím pádem se všichni vlastně navzájem "poučujeme".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze, v prispevku #1236 som pisal o tom, ze som bol na servisnej a pri vymene olejoveho filtra pouzili modifikovany filter, ktory ma zabranit poklesu oleja a pri starte by tak nemalo dochadzat k tomu, ze retaz nebude premazana a nemala by zarachotit. Od vymeny mam nabehane cca 2 000 km a vsetko bolo ok, ale predvcerom veru retaz zarachotila. Takze asi bude platit to co napisal  lubikSK v prispevku #1253, len dufam, ze to nebude take zle ako tam popisuje. Pravdou je, ze som, asi tyzden, jazdil prevazne kratsie trasy, cca max 7 km na  jeden start, takze aj to tomu mohlo prispiet. Akonahle som isiel na dlhsiu trasu, no problem.

 

Chlapi a NEBLBNITE s tymi osobnymi invektivami. Na kazdom fore sa najdu ludia, ktory su ako Truhlik s Ferda Mravca. Kto nevie aky bol, nech si to precita. Ja viem, ze ako moderator to niekedy musi byt na nervy (sam som to zazil na inom fore), ale na druhej strane je pravda aj to, ze sem nahliadne niekto, kto hlada odpoved na svoju otazku, aj ked je banalna. Myslim si, ze ked mame auta, tak sme dospeli a ako taki by sme mali aj vystupovat. Velmi by som bol nerad aby dalsie forum, dobre zabehnute, zacali ludia opustat kvoli par jednotlivcom. Potom nastane doba, kedy servisaci budu na koni a my im zozerieme uplne vsetko. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hledej, to je přece také základ činnosti na tomto foru. Třeba to najdeš (přeskočené motory tady jsou). Anebo taky ne. Mnoho otázek zde zůstane nezodpovězených. Už jsi byl někde na diagnostice?

Bercyy - lubikSK dostal profesionální radu. Ne nějaký z prstu vycucaný blábol. Jak s ní naloží, je již jeho problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk má pravdu, řešit tenhle problém bez diagnostiky je nesmysl. Pokud nic diagnostika neukáže pak má smysl hledat, ale takhle můžeš zbytečně řešit něco co může být i jednoduše vyřešeno.

Samozřejmě jako info pro ostatní je to dobrý, ale určitě by to bylo lepší s nějakým výsledkem ;-)

Editováno: , autor: mkaba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som ale nedostal odpoveď na jasne položenú otázku. Chcel som len vedieť ako sa prejavuje ako sa prejavuje o zub preskočený rozvod, ešte raz prepáčte. Ale keď do toho stále motáte diagnostiku, tak diagnostika bola hneď prvá vec: 6352  P0303 00 a 11836  P130A 00, kto chce, tak si kódy nájde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D tak sa mi vidí, že tu v tom vlákne je troška dusno, no aj tak to risknem. :D

Niekde vyššie som spomínal, ako som raz nemohol naštarovať auto (Yeti 1,2 TSI) naklonené na ľavú stranu (vodičova strana nižšie) a že mi to tam spod kapoty čudne drnčalo a chrastilo.

Teraz si to všímam viac a pozorujem, že pokiaľ je auto naklonené na ľavú stranu a motor beží, tak či stojím na mieste alebo idem pomaly alebo sa pohýňam, tak to dosť hnusne chrastí a ozýva sa to niekde spredu zľava, myslím. Ako keby tá reťaz ktorá sa tam točí a chveje o niečo šúchala. Ak s autom stojím na rovine alebo naklonený na pravú stranu tak to nerobí. Niekto tu rozoberal aj drnčanie nejakých plechov či trubiek pri náklone auta.

Kým sa teda vyberiem na diagnostiku :D tak mám prosbu a otázku - je tu niekde nejaký taký frajer jak ja, čo mu to tiež robilo či robí? Mám na aute cca 9 500 km ...    :kol-32:

Editováno: , autor: bezname
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže kontrolku zapíná svým signálem elektronika - ŘJ motoru, a ta je právě zblbnutá nesprávným signálem, kterej MŮŽE PRODUKOVAT vadnej brzdovej spínač. Pokud někdo bude tvrdit, jak by se od brzdovýho spínače dostall signál do ŘJ motoru, když brzdovej spínač má jen rozsvítit brzdový světla, tak ho ujišťuju, že to propojený JE, protože ŘJ při současným sešlápnutí brzdy a plynu omezí výkon - je to tak nastavený, aby se předešlo zbytečnýmu "pálení" spojky a brzd. Prostě ŘJ motoru dostane signál o sešlápnutí pedálu brzdy - a při vadným spínači ten signál páše všecko možný, jen ne to co dělat má...

 

Jak to vím - kdo je obeznámenej se "soutěžáckým" způsobem jízdy, kdy se v určitý situaci musí zároveň brzdit i řadit "dolů", určitě poznal, že se při sešlápnutí brzdy v moderních autech dost blbě dává meziplyn - motor prostě odmítá prudce přidat... Ano, je to jen pro někoho a využije se to jednou za uherskej rok, pokud vůbec - ale auta s E-gasem se prostě takovýmu "zneužívání" aktivně brání... A bude hůř, ono je to poznat už z toho, že kazdý v €urochujerským Sajúzu nově vyrobený auto musí mít povinně nevypínatelný ESP a podobný sračky... Kdo to ještě nemáte, potěšte se dokud můžete - v dalším autě už tu možnost "zablbnout si na ručku" vůbec nemusíte dostat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...