Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Sada řetěz + napínák + vodicí a napínací lišta bez pumpy stojí v ELITu 2724,- Kč s DPH, plus nějaký 3 hodinky práce á dejme tomu 300,- na hodinu, plus výměnu oleje a filtru, kterou je u toho dobrý učunit, plus náhradní šrouby do pravýho závěsu motoru - jsem na nějakejch 4500,- až 4800,- s dostatečnou rezervou. I kdybych řekl pětku, tak za to chtít 6800 je nehoráznost...

Jenže Elit není "originální díl" a 300 tak bez DPH. Ovšem nikdo nikoho nenutí to dělat u autorizovaného. Nyní je dle TPI doporučeno i přelisovaní pastorku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim panove,mam mensi poznatek ohledne chrasticiho retazu..Uz delsi dobu zkousim jednu vec a to ze kdyz zaparkuju auto a dam spatecku (kvuli uzamknuti zpatecky) tak se snazim aby se to jakoze neoprelo o zuby nebo jak bych to laicky nazval,proste ze to neni opreny o tu spatecku a kdykoliv to tak udelam tak nasledujici start je bez zarachoceni.Uz to zkousim delsi dobu a neco na tom je..Tot muj poznatek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to už hovorím dávno. Parkovať sa má na neutrál so zatiahnutou ručnou brzdou. :)

Jak tohle učuníš s namontovaným Constructem/Defendlockem ? Ten je přeci primárně nastavenej na zabezpečení auta proti ukradení tím, že blokuje ZAŘAZENOU ZPÁTEČKU - A V NEUTRÁLU JEDNODUŠE ZAMKNOUT NEJDE...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja parkujem uz 4 roky na neutrale a hrkocem... mozno menej , ale asi v tom nebude extra rozdiel...

 

rv.3/2011 54000km retaz menena 14 500

Souhlas mam to stejné, původní řetěz, 3/2011, najeto 112 000km, sem tam to rachotí, ale je už znát že řetěz je natažená motor při záběru je trochu hlučnější ale nic hrozného. Přeji hodně kilometrů :-))

Editováno: , autor: JAN-roomik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim pánové mám dotaz ohledně výměny řetězu.Jak se ktomu dnes stávý servis, mám původní řetěz 1,2tsi yeti 5/2011 sporadicky zarachotí při startu na 1až 2 vteřiny.Bude mi končit čtyřletá záruka tak bych ho chtěl nechat vyměnit.Budou ho měřit  a zkoumat rachocení nebo se mění automaticky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původní reťaze (iné usporiadanie článkov) sa menili za opravné sady, to by si nemal platiť. Ak máš 05/2011 tak je asi stará. Novšie sa dávali až od 06/2011 a tú už teraz meniť nechcú, najprv merajú stav vysunutia napínáku, ak je v tolerancii, reťaz nemenia. Ťažko povedať, ako sa k tomu teraz postavia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nie sú moje domnienky, ale fakty s mojej osobnej skúsenosti, keď mi menili reťaz 05/2011. Importér odsúhlasil opravnú sadu. Dokonca sa ešte nerobila akcia 24W6. Takže som si ešte do roku 2012 užíval pôvodný soft a novú reťaz. Potom ma bohužiaľ oklamali a dali tú podložku na turbo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím všechny, po víceméně přečtení vlákna o rozvodech 1.2 TSI jsem se rozhodl že svoje auto taky "překontroluji". 

Píše se tady o krytu řetězu a značení písmeny A B C a D, kde bych tohle označení měl hledat, díval jsem se všude kolem krytu ale nic nenacházím.

Dále tady popisujete tzv. rachocení řetězu, jak přesně tento zvuk zní, protože mě příjde že v některých pasážích TSI docela rachotí, ovšem jestli je to přesně řetěz..., tak to těžko říct. nahrál jsem na youtube video, můžete tady psát jak zní ten váš, jestli odlišně, nebo víceméně stejně a jestli rachotí zmiňovaný řetěz.

Auto mám chvíli, kupoval jsem ojeté v programu Škoda PLUS, jedná se o 1.2 TSI Combi, najeto cca 85 000, r.v. 2010 tuším že 9. měsíc v roce. Doplním že v servisní knížce není zmíněno o měněných rozvodech.

Kdyby někdo napsal jestli je tento zvuk v pořádku nebo je něco špatně, na kontrolu jdu až v 9. měsíci (olej, filtry, atd) tak nevím jestli je nenavštívit už rychleji. 

Předem díky za reakce. tady zmiňované video: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně jak píše Ekkar...

 

jenom jedno si neodpustím. Škoda plus nic neznamená. Je to cca 2 roky co jsem si chtěl koupit Polo - rok max 2 roky starý. Vše přeš Škoda plus. Vždy výborný stav apod. nebouraný. Vždy jsem přijel, vytáhl měřák na barvu, prodejce protáhl obličej a 5 z 6 aut mělo vždy něco přelakovaný, pak mi došla trpělivost a počkal až si koupím nový...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...