Pawouk Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Jelikož jsi neučinil to, co jsem po tobě chtěl, udělal jsem to za tebe. Začni se tedy chovat podle pravidel fora s slušného chování, jinak tady budeš mít utrum. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 16. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2014 Nějaké konstruktivnější řešení problému, než se dohadovat, by nebylo? Děkuji :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Ako sa presne prejavuje preskočená reťaz? Motor beží, trasie ho ako keby na dva valce, to mi nepríde ako reťaz, ale sa to stalo po opakovanom naštartovaní teplého motora, predtým auto prešlo cca 30 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 LubikSK skočila ti reťaz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finley Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Ako sa presne prejavuje preskočená reťaz? Motor beží, trasie ho ako keby na dva valce, to mi nepríde ako reťaz, ale sa to stalo po opakovanom naštartovaní teplého motora, predtým auto prešlo cca 30 km. 20141206_142242.jpg Asi zapalovací kabel zejména 3.ho válce, koukni ale na tohle: http://forum.skodahome.cz/topic/129200-zapalovac%C3%AD-kabely/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 (editace) No neviem, káble som "opticky" skontroloval hneď a nakoľko auto cca 30min predtým išlo bez najmenších náznakov problémov, som v rozpakoch, kuna (teda pokiaľ nemá azbestovú srsť) by zrejme nešla hlodať káble na hlavu motora ohriatu na 90°C. Keď som mal problém s káblom, ktorý prebíjal na kostru, tak podobný stav síce vznikol, ale po "reštartovaní" bolo všetko OK, teda aspoň na určitý čas. Teraz sa rozsvieti servis a kontrolky buď hneď po štarte, alebo po pár prejdených metroch (10-20m). Editováno: 6. Prosinec 2014, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Alebo rozhodené časovanie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finley Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Mě jsem ten samý problém (silné chvění motoru, svítily stejné kontrolky, .... Když to opravili (podle nich výměnou zapalovacích kabelů),tak jsem kouknul na ten horní černý plastový kryt řetězu, zda ho nesundávali, respektive na jeho těsnící tmel,kde bylo místo, podle kterého bych to poznal. Bylo vše původní, takže na řetěz nemohli chmátnout, ledaže by znovu nastavili rozvody nějak jinak, např. po vyndání napínáku a protočením kliky po zafixování vačky... No nevím, je to možná hloupá spekulace. V tom mém předchozím odkazu píšu o podezření na problém s regulací turba a následném nouzáku, protože se mi to stalo při akceleraci cca ze 100km/h ... Jak se chlapi chová motor v nouzáku? Klepe se, nebo jen málo táhne, nebo ...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Nikomu teda neposkočil rozvod o jeden - dva zúbky? Nikto nevie ako sa to správa? Ja som si bol na moje TSI ešte trochu "posvietiť" (už je tma), káble nejavia známky poškodenia..... Za studena sa auto správalo takto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Mazej do servisu nechat vyměnit BRZDOVEJ SPÍNAČ .... Zdá se to bejt nesmysl, ale přesně tohle dělá, když vyhnije...! On ten mrzák dává nějaký nesmyslný signály do ŘJ motoru a ta potom takhle reaguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Na 3,5 ročnom aute by ale vyhniť nemal, hlavne keď doň netečie........ na FI HTP začal blbnúť po cca 5 rokoch a 100 kkm a prejavovalo sa to inak, ale FI nie je FII a HTP nie je TSI, tu môže byť všetko inak. Príde mi to skôr na zapaľovaciu cievku, len mi nejde do hlavy ten "ostrý" nástup štart >>> 30km >>> stop >>> 30min >>> štart a problém ktorý trvá, preto sa pýtam na prejav rozhodeného časovania........ Či je to úplne inak, alebo.... Auto ešte v záruke, tak servis to istí, ale bohužiaľ až v pondelok, cez weekend nerobia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 bavíte se oba o stejném brzdovém spínači ? Já si pod tím představuji ten spínač co je u pedálu a Na Fabii 1 jsem ho měnil za 4 roky 2x a pantáta co jí měl předemnou 3x.za 8 let Čas vůbec nehrál roli. Ale pozná se to snadno, nesvítí brzdová světla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Teraz sa rozsvieti servis a kontrolky buď hneď po štarte, alebo po pár prejdených metroch (10-20m). čo tak začať napojením na diagnostiku? ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 bavíte se oba o stejném brzdovém spínači ? ... Ale pozná se to snadno, nesvítí brzdová světla Brzdový světla klidně můžou svítit jak mají anebo i trvale - prostě pokud se najde vadnej kus ve kterým došlo ke "kraťasu" něčeho někam, kam nemělo, dělá to PEKLO - souvisí to s tím, že jako jedinej spínač je tenhle bázmeg zapojenej k baterce už před spínací skříňkou, aby brzdový světla svítily VŽDY - i když je vypnutý zapalování (kdopak z vás si všimnul, že mu auto s vypnutým zapalováním nejen nesvítí hlavníma světlama, ale ani netroubí atp...? ALE BRZDOVÝ SVĚTLA SVÍTÍ VŽDY...). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 (editace) Napríklad ja, navyše je to tak, od kedy si autá (nezáleží pri tom na výrobcovi) pamätám (min. 40rokov), tak to bude zrejme dané normami..... teda tie brzdové svetlá.... Editováno: 7. Prosinec 2014, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Ještě u Felicie šly ještě hlavní světla normálně rozsvítit zmáčknutím příslušnejch tlačítek i s vypnutým zapalováním - a výroba feli byla ukončená někdy v roce 1998. Stejně tak u ní fungovala i houkačka. Jediný "signalizační" zařízení, který u ní bylo závislý svým chováním na zapnutí/vypnutí zapalování byly blinkry a světla zpátečky. To už u modernějších aut není - u těch s vypnutým zapalováním nefunguje (skoro) nic, právě s výjimkou těch brzdovejch světel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Tě malinko opravím. Felda ukončila výrobu v roce 2001. Hlavní-potkávací světla zapalováním sama zhasnula a zůstaly jen parkovačky. Klaskson troubil pořád. Měl jsem feldy od 1995 až po kombíka 2001. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 ako vidím,tak debata nabrala správny smer 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Zpět k tématu! A lubikSK navštíví servis, kde to nechá napíchnout na diagnostiku, poté může začít hledat závadu. Spekulacemi nic nevyřeší. Vadný kabel nemusíš vůbec pohledovou kontrolou odhalit. Může třeba zlobit zapalovací trafo a kdoví co ještě. Tak šup na diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Teda to zhrniem, NIKOMU tu ešte rozvod nepreskočil, teda NIKTO ani nevie popísať príznaky. Rozvody síce hrhocú, ale sú spoľahlivé............... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Ježíšmarjá, co tady chceš přes internet řešit? Máš výpis z diagnostiky? Pak můžeš něco řešit. Někdo tady už skočenou 1.2 TSI měl, ale ne každý sem chodí denně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Preskočené reťaze tu boli dokonca dva (zhodou okolností v ten istý deň), ale ani jeden z tých ľudí sem nechodí pravidelne. Ale ako písal Pawouk, treba čítať to čo píše diagnostika a nie kecy na fóre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzejkob Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Podle me byly kecy i ty dva preskocene motory... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Kecy? Mno, kecáš tak možná jen ty, a to o něčem, o čem nemáš páru. A slovo "kecy" je skoro v každém tvém velmi "přínosném" příspěvku. Takže klídek. U nás ve firmě vím o dvou skočených 1.2 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 (editace) Vážení, kroťte emoce.... Dám vám inspiraci k tomu, kolik TSI může vydržet. V příloze je kopie servisky jednoho auta. Kombík 1,2TSI služebák. tsi.pdf Editováno: 8. Prosinec 2014, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.