Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Ja mám problém iný, mne olej pribúda, spolu s rozvodovou sadou som dostal olej a filter, po cca 2000km pribudlo cca 20mm oleja, tak mi olej znovu vymenili a dali novší FW podstatne zvyšujúci spotrebu na krátke trasy, teraz mám zhruba ďalších 2000km a oleja mám o 10mm viac, hodlám sa objednať na váhovú skúšku oleja, olej by som menil tak či tak. Ak pribúdanie oleja "bude v norme" tak si zaplatím cca 50€ olej + cca 18l BA95 + 100 časových jednotiek, teda hodinu práce a samozrejme mi otvory motora zaserú lepidlom od pečatných pásiek. Stále mi tvrdia, že pribúdanie oleja je normálne, že zrejme jazdím krátke trasy. Neviem či zmes 3l oleja + 1l ťažších zložiek benzínu je ešte možné nazvať olejom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já byl ujišťován, že dávájí komplet novou rozvodnou sadu. Takže to není pravda? A když to po záruce budu mít stejný problém, lze to předělat na širší řetěz? 

To mě řikaj při každý výměně že je to už na furt . Zajímavé že čislo opravné sady je stale to stejné.  Na širší řetěz to asi nejde předělat jedině že by se toho chytil nějaký nadšenec . Nevite kolik stoji novej celý motor? A to sem nešel do nafty a 1.4 že tohle je takovej jednoduchej moturek . Neměnit řetěz po 20 tkm tak je to super motor .  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nevite jak jsou na tom motory vyrabeny v soucasnosti? ty sirsi kola a dalsi upravy? vede to nekam, nebo to jenom lip maskuje nedostatky motoru. stejne novej tsi v oIII bude v prvnich seriich taky pruserovej, proto je nejlepsi kupovat posledni rocniky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Projel jsem největší témata na celém foru,týkajících se motorů 1.2 TSI.

Celkem jsem objevil 44 ks různých typů vozů s tímto motorem,u kterých došlo k výměně rozvodů (možná jich bude víc,nečetl jsem samozřejmě všechno).

Z toho u 5 ks již proběhla výměna dvakrát.

Z celkového počtu 44 ks se u 13 objevuje znovu rachocení již vyměněných rozvodů (možná jich bude také víc,někteří uživatelé se již neozvou).

Dále je tady minimálně jeden,co mu to znovu chrastí po dvou výměnách...


A na závěr to nejzajímavější - 3 ks vozů vyrobených v roce 2012,které již mají po výměně rozvodů (je možné,že i jich je víc,ne všude se dá dohledat rok výroby).

Edit: ještě doplnění - v průměru se výměna rozvodů koná po najetí 22 000 km (stav km zjištěn u 19 vozů).

Edit 10.4. - tak už 47 ks...

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nevite jak jsou na tom motory vyrabeny v soucasnosti? ty sirsi kola a dalsi upravy? vede to nekam, nebo to jenom lip maskuje nedostatky motoru. stejne novej tsi v oIII bude v prvnich seriich taky pruserovej, proto je nejlepsi kupovat posledni rocniky.

 

Já myslím že v OIII už to bude v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano řeším, že mi to jednak rachtá 10 s po startu, ale třeba i 20 min. kovového projevu motoru. Vadí mi, že jsem si koupil Roomstera, z kterého budu mít na 100 tisících skleník.

reklamovat a chtít písemně pokud to neuznají že se jedná o běžný projev motoru protože až ti to skočí a ty to někde mlaskneš tak potřebuješ mít aspoň něco v ruce ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Projel jsem největší témata na celém foru,týkajících se motorů 1.2 TSI.

Celkem jsem objevil 44 ks různých typů vozů s tímto motorem,u kterých došlo k výměně rozvodů (možná jich bude víc,nečetl jsem samozřejmě všechno).

Z toho u 5 ks již proběhla výměna dvakrát.

Z celkového počtu 44 ks se u 13 objevuje znovu rachocení již vyměněných rozvodů (možná jich bude také víc,někteří uživatelé se již neozvou).

Dále je tady minimálně jeden,co mu to znovu chrastí po dvou výměnách...

A na závěr to nejzajímavější - 3 ks vozů vyrobených v roce 2012,které již mají po výměně rozvodů (je možné,že i jich je víc,ne všude se dá dohledat rok výroby).

Edit: ještě doplnění - v průměru se výměna rozvodů koná po najetí 22 000 km (stav km zjištěn u 19 vozů).

 

Takúto štatistiku som už tu chcel vidieť dlhšie. Nemáš náhodou číslo aj o tom, že z akého celkového množstva majiteľov 1.2 TSI je táto štatistika robená, resp. koľko ľudí ešte reťaz nemenilo? Ja osobne problém s reťazou nemám, r.v. 12/2011, najazdených 32800 km. Možno iba preto že mám DSG prevodovku, a tá je nastavená tak, aby šetrila reťaz. Potom sa ale problémom nevyhnem ani ja, len možno ma to zastihne až keď mi skončí záruka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bohužel nemám,počítal jsem jen ty,co mají alespoň jednou vyměněné rozvody. Obecně jsou to všichni,co přispívají na forum a nemají ještě vyměněno. :kol-28:  A souvislost s DSG je zajímavá myšlenka. Mám takový pocit,že to jsou samé manuály (možná výjimka tam je,nevím to přesně,protože ne všude je jasné,jakou převodovku uživatelé mají a sám jsem to nesledoval :kol-26: ) - ať už pěti,či šestistupňové.

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tu je rozdiel v napinakoch retaze. cca 6 mm. Navzajom zamenne to nie je. Ten novsi je kratsi preto, lebo zjavne novsie motory maju sirsiu retaz, preto aj opasanie je vacsie a napinak kratsi.

Opravna sada 03F198229 je pre motory do 31.05.2011

Opravna sada 03F198229A je pre motory do 06.11.2011

Opravna sada 03F198229B je pre motory od 07.11.2011

 

post-55743-0-28155800-1365505293_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...