Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Zdravím, prosím ohledně řetězu v rozvodech 1.2 TSI.

Nevíte někdo od kterého měsíce a roku vyřešila automobilka problém s řezem v rozvodech ?

Co jsem se dočetl a byl schopen zjisit tak automobilka již zjednala nápravu a řetěz je snad vyroben buď z kvalitnějšího materiálu nebo je zesílený, ale to nevím přesně ani bohužel datum modernizace rozvodů.

Nemáte někdo přesnější informace jak se s tímto problémem automobilka poprala a od kterého

data již jezdili auta s touto úpravou z linky.

Díky. Standa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VW group problem vyriesila tak, ze nova generacia TSI uz nema retaz ale ma remen (golf VII,oIII,leon, rapid ale napr. nie ). me menili po 18t Km (08/2012) , r.v.02/2011. Teraz mam po vymene dalsich 10t Km a je to viac v pohode,uz to po kratkej jazde a opetovnom nastartovani tak casto nezachrasti. Ale zaruka na dalsie 2 roky bola asi najlepsia priplatkova vybava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stando-práve v tejto sekcii,kde si založil túto tému,tak je kvantum,ale fakt kvantum informácií o tomto motore a nielen o inovovaných rozvodoch..

inak ak ma pamäť neklame,tak modifikované rozvody by mali byť vo vozidlách vyrobených od 18.6.2011

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Libero, to máš těžký, ono se to někomu nechce všechno číst... Pak druhý napíše, že to vyřešil řemen... Jinak to datum co jsi uvedl sedí - udávají to škodovácká TPI. "Od tohoto data výroby motoru neprovádějte žádné opravy, zaklepání po startu není závadou." A tím je to vyřešeno. A proto bych to tady zamknul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli něco vyřešili ?!?! .....a od kdy......tak to by mě taky zajímalo.

Protože při 15 t.km (květen 2012) mi řetěz vyměnili a dnes -6,2,13- mám auto na 30 t.km garančce a budou muset řetěz vyměnit opět,jelikož se vytahal stejně jako ten první :kol-46: .Moc se divili,že se to opakuje.Závěr je takový (zatím), že se jedou podívat na motor boleslavští ing :kol-44: .,aby zjistili proč tóóó´????

Jezdím s autem denně,žádné šílené vytáčení,běžné ježdění.Na naší Octě 1,4Tsi 50t.km řetěz bez problémů :kol-31: .

Dám vědět jak jsem dopadl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto nemá zmysel, iba ďalšie vlákno o tom istom, kde sa sťažujú tí istý ľudia. Chápem, že ich to serie, ale už mi to tu pripadá ako v škôlke. Zamknite to.

P.s.: Mám najazdených 29300 km, a reťaz mám zatiaľ pôvodnú. Motor vyrobený po 18.6.2011, takže problém vyzerá byť vyriešený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto nemá zmysel, iba ďalšie vlákno o tom istom, kde sa sťažujú tí istý ľudia. Chápem, že ich to serie, ale už mi to tu pripadá ako v škôlke. Zamknite to.

P.s.: Mám najazdených 29300 km, a reťaz mám zatiaľ pôvodnú. Motor vyrobený po 18.6.2011, takže problém vyzerá byť vyriešený.

Já mám také 6/11 a ....... kol100

:feve: Alebo ty to Ivan něočuješ! :kol-32:

Takže závěr.Změřený (pravděpodobně) průdyb(délka) řetězu.Podle nich odchylka 0,5mm!!-takže nic podstatného a znatelného.

Jak jste tady již někdo psal-údajně všechno zapřičiňuje napínák."je potřeba počkat,až se natlakuje olejem".

Igenéry povídali,že tam mám ten NEJ řetěz co je momentálně k dispozici.

Nechal jsem si to na radu servisního technika zapsat do životopisu auta (kdyby se mi obtiskly ventily do kapoty).

Já už jsem se s tím naučil žít-jednoduše si při ranním startování brnknu o plyn a dotlakování je sekunda-v tom momentě to běží v klidu.Hlavně se mi jednalo o to ,aby mi někdo nevyčetl,že jsem něco zanedbal.

Stejně je to divný,protože podle mechanika při první výměně byl ten původní řetěz vytahaný jako sviňa-proti novému.

Takže....rachot stejný...ale jenom 0,5mm.....divný alibizmus?!?

Fab 1,4Mpi/comb,Oll/1,6Mpi comb,OII 1,6MPI, Modrá hlubina+Milotec a Já////Fabka 1,2-47kw Combi,Č.metal+Milotec a Já,Golf V,OII Face-1,4Tsi,Fabia 1,2Tsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6/11 máš čo? Dátum výroby motora, auta, alebo čo? A keď už, tak napíš presný dátum!

A prestaň spamovať a zasiarať tým istým textom dve vlákna naraz! Stačia nám tu tvoje výlevy čítať aj raz...

Je to datum výroby auta.

A nebuď nervozní.Nikdo tě nenutí aby si to četl dvakrát.Já ti taky nevytýkám,že si tady sprostý...

Vložil jsem to na obě vlákna schválně,protože je to k oběma tématum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešení: nekupovat ten TSI šmejd. Na Toyotu se každý dívá mezi prsty že při něčem stáhne hromadu aut, kvůli výměně vadných dílu. VW nestahuje nic, montuje i nadále sračky a nikdo si nestěžuje, max pohodička.

Či sa nám to páči, alebo nie auto je dnes takmer spotrebným tovarom, len my sme na to akosi stále platmi nedozreli. Už pri prvom pohľade na dnešné autá je zrejmé, že nie sú stavané na "dlhovekosť", preto zrejme VW nesťahuje nič a vyrába aj naďalej sračky, ktoré síce rachotia, ale jazdia, a ako tak prežijú predĺženú záruku. Toyote síce nerachotí nič, ale za to sa im automaty občas nekontrolovateľne rozbehnú, možno v tom je ten rozdiel, vplyv rachotu pri štarte je na bezpečnosť jazdy minimálny. Koniec koncov, keby nebolo tohto fóra, pravdepodobne do dnes jazdím s pôvodnou reťazou a novú by som dostal potichu o 2 mesiace pri tuningu súvisiacom s dvojročnou prehliadkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pigo, ak by si pozorne čítal, tak by si vedel že problém je vyriešený u áut ktoré majú motor vyrobený od 18.6.2011, tj. ty máš smolu a spadáš ešte do skupinky ktorá sa s reťazou ešte bude trápiť.

To že sa tento problém sa podarilo medzičasom úspešne vyriešiť sa dá bezpečne vydedukovať z toho že nikto s novším autom/motorom tento problém nemá. Aspoň nie na tomto fóre.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pigo, ak by si pozorne čítal, tak by si vedel že problém je vyriešený u áut ktoré majú motor vyrobený od 18.6.2011, tj. ty máš smolu a spadáš ešte do skupinky ktorá sa s reťazou ešte bude trápiť.

To že sa tento problém sa podarilo medzičasom úspešne vyriešiť sa dá bezpečne vydedukovať z toho že nikto s novším autom/motorom tento problém nemá. Aspoň nie na tomto fóre.

Fajn ale na nových motorech mě to nezajímá ja chci řešení na starý motor !!!!!!!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz to tu pisal Pawouk, ze podla ETKY je opravna sada iba pre motory vyrobene do 18.6.2011 retaz K napinak B. Po tomto datume zrejme doslo k uprave tam je ina retaz G napinak D. Zamenitelne to asi nie je a vyzera to tak ze opravne sady stoja za hovno.

Editováno: , autor: akubus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pro upřesnění - podle ETKY pro novější motory od 24.10.2011 (tady z mě neznámého důvodu nesedí datum s tím, které škodovka uvádí v tom TPI -18.6.2011) ani opravná sada neexistuje, řetěz G a napínák D jsou k dispozici samostatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Či sa nám to páči, alebo nie auto je dnes takmer spotrebným tovarom, len my sme na to akosi stále platmi nedozreli. Už pri prvom pohľade na dnešné autá je zrejmé, že nie sú stavané na "dlhovekosť", preto zrejme VW nesťahuje nič a vyrába aj naďalej sračky, ktoré síce rachotia, ale jazdia, a ako tak prežijú predĺženú záruku. Toyote síce nerachotí nič, ale za to sa im automaty občas nekontrolovateľne rozbehnú, možno v tom je ten rozdiel, vplyv rachotu pri štarte je na bezpečnosť jazdy minimálny. Koniec koncov, keby nebolo tohto fóra, pravdepodobne do dnes jazdím s pôvodnou reťazou a novú by som dostal potichu o 2 mesiace pri tuningu súvisiacom s dvojročnou prehliadkou.

Dej vědět jaky to byl zážitek, když ti spadne řetěz ve 160 na dálnici. :crutch::palec2:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslouchej ty dvanáctý králíčku, viděl jsem to na Golfu jak mu praskla zřejmě napinačka, na dálnici ve 160 km, ono to moc nebylo poznat co se vlastně stalo než se motor potkal, protože ta sranda skončila ve svodidlech. Jo jinak ti gratulují k třicátému prvnímu příspěvku. :kol-35:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napínačkou předpokládám myslíš napínací kladku. Tak tu ale na TSI nemáme. Opravdu neexistuje běžný způsob, jak by došlo k poškození rozvodů ve stošedesáti.

U starších motorů od VW docházelo k fatálnímu selhání pohonu vačkového hřídele z několika důvodů:

1. prasknutí řemenu z důvodu zanedbání údržby

2. závada napínací kladky (zadření ložiska, povolení šroubu držáku, velká vůle ložiska a následné postupné odírání boku řemenu)

3. závada vodního čerpadla (okamžité zablokování a následné přetržení žemenu, velká vůle ložiska a následné postupné odírání boku řemenu zakončené přetržením té tkaničky co z něj zůstala)

4. spadnutí klínového řemene a jeho následné namotání za řemenici a proniknutí pod kryt k rozvodovému řemenu

Ani jedena z možností není aplikovatelná na TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...