Přejít na obsah

falesne vybojky na ceskem e-shopu


trixx

Doporučené příspěvky

Vážený pane,

koukám že mé vysvětlení bylo málo. Když jste napsal rub proc nenapsat líc. Jak jsem vám již říkal bohužel těchto vybojek nabízí velké množství dodavatelů a my prostě nemáme šanci všechny kontrolovat a zajišťovat jestli je to originál nebo padělek. Každý den přijímáme a odesilame několik stovek položek a kontrola je prostě nemožná. To co chci říct je to že když jste toto zjistil a volal nám okamžitě jsme vám nabídli vrácení peněz. Doufám že většina zdejších členů to pochopí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@jELDA: oceňuji Váš přístup a nabídku vrácení peněz - opravu ano!

Nicméně nezlobte se na mě, ale vysvětlení "máme toho moc a tak nekontrolujeme co prodáváme" není vůbec OK. Vy jako zavedený eshop jste garantem kvality zboží - třeba já koupit u Vás výbojku, tak ani nemám šanci (jsem laik) poznat, že je to padělek - ponesu akorát negativa tohoto faktu (životnost, parametry, homologace, ...)

Právě proto, co tvrdíte, že neděláte nakupuji u zavedených eshopů a ne na aukru a spol... ale možná jsem exot :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vážený pane,

koukám že mé vysvětlení bylo málo. Když jste napsal rub proc nenapsat líc. Jak jsem vám již říkal bohužel těchto vybojek nabízí velké množství dodavatelů a my prostě nemáme šanci všechny kontrolovat a zajišťovat jestli je to originál nebo padělek. Každý den přijímáme a odesilame několik stovek položek a kontrola je prostě nemožná. To co chci říct je to že když jste toto zjistil a volal nám okamžitě jsme vám nabídli vrácení peněz. Doufám že většina zdejších členů to pochopí.

Tohle jste mi tvrdil i po telefonu a jsem velice rad, ze jste to SAM napsal i sem, protoze alespon to vyzni stejne absurdne. Vymluvu, ze nemuzete kontrolovat kazde zbozi, ktere dodavate, to absolutne neberu.

Kdybych si o tom dopredu neco nezjistil, tak naletim stejne, jako vetsina zakazniku, ktere jste timto produktem jiz obslouzil. To si ma zakaznik pokazde nekde zjistovat, jestli nejde o padelek? Udelal jsem u vas dve objednavky v rychlem sledu a v prvni jste poslali ze 4 objednanych dilu 3 jine, byt podobne ("on si toho zakaznik nevsimne?") + druha dodavka obsahovala dokonce cinske padelky misto deklarovanych originalnich kusu. Zverejnena informace neni primarne namirena proti vam, nebo vasi firme, protoze bohuzel ta situauce muze byt na ostatnich eshopech uplne podobna. At lide vi, na co si dat pozor.

Zaroven potvrzuju, ze jsme se dohodli na vraceni penez. A co taky jineho? Ale kolik kolem toho mam zbytecneho zarizovani a ztraty casu, zpusobene vasima chybama? Musim vracet 2 objednavky, zdrzelo mi to servis auta, protoze prvni objednavka byla spatne atd. Budte rad, ze jsem to nedal rovnou na heureku.cz apod., ale jen zde do kruhu lidi, ktery se alespon v autech trochu orientuji.

Jeste vas budu citovat. "My za to nemuzem, jsme jen prekupnici" + "Zatim bylo jen par reklamaci, ze to nesvitilo vubec, jinak zadny problem". Nic proti tomu, je to vas busines, ale delejte to aspon poradne.

Editováno: , autor: trixx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bavíme se furt o výbojkách - sám dobře víte že dnešní padělky jsou špatně rozeznatelné od originálu a stejně jako vy spoléháte na zavedené eshopy, tak i my spoléháme na našeho dodavatele.

ps : rozdíl mezi aukrem atd ... my dáváme na vše doklad a záruku atd ...

pokud v tom někdo hledá úmysl tak mě to mrzí ale rozhodně tomu tak není

@jELDA: oceňuji Váš přístup a nabídku vrácení peněz - opravu ano!

Nicméně nezlobte se na mě, ale vysvětlení "máme toho moc a tak nekontrolujeme co prodáváme" není vůbec OK. Vy jako zavedený eshop jste garantem kvality zboží - třeba já koupit u Vás výbojku, tak ani nemám šanci (jsem laik) poznat, že je to padělek - ponesu akorát negativa tohoto faktu (životnost, parametry, homologace, ...)

Právě proto, co tvrdíte, že neděláte nakupuji u zavedených eshopů a ne na aukru a spol... ale možná jsem exot :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@jELDA: je pravda, že dneska je to jak na divokém západě - a nejen v oblasti ND :)

Úmysl v tom nevidím a ani nehledám, ale chyba to je - celé, co mě na tom zarazilo je (a promiňte mi to slovo) výmluva, že to nestíháte místo toho, aby jste udělal interní opatření, aby se to neopakovalo.

Měli by jste na to přijít sami při přejímce zboží od dodavatele a nespoléhat na znalé zákazníky - máte na to lepší aparát než zákazník, který je kolikrát sotva schopen tu žárovku vyměnit :)

To vše ale nic nemění na faktu, že když už se něco takového stane, tak jste se zachovali z mého pohledu ideálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je vidět že obracíte moje slova .

kontrola se týká výbojek - pokud se mi nebude zdát zadní polep ( po vašem případu budu vědět na co si dát pozor ) , mohu zkusit odlepit samolepku a když tam bude to co má být - co pak budu dělat když to pošlu dál a dotyčný odmítne s tím že je odlepená samolepka - co s tím .

já jsem říkal že jsme jen koncoví prodejci a zatím si stojím - spoléháme jen na svého dodavatele.

reklamace byly ale to je věc minulá proto jsem omezily na dodavatele s nimž jsem neměli problém .

mám z vás pocit že si stále myslíte že to posíláme úmyslně - to mě mrzí ale po telefonu jsem vám tvrdil že tomu tak není a tak to je . ( ps : říkal jste že to chápete )

Tohle jste mi tvrdil i po telefonu a jsem velice rad, ze jste to SAM napsal i sem, protoze alespon to vyzni stejne absurdne. Vymluvu, ze nemuzete kontrolovat kazde zbozi, ktere dodavate, to absolutne neberu.

Kdybych si o tom dopredu neco nezjistil, tak naletim stejne, jako vetsina zakazniku, ktere jste timto produktem jiz obslouzil. To si ma zakaznik pokazde nekde zjistovat, jestli nejde o padelek? Udelal jsem u vas dve objednavky v rychlem sledu a v prvni jste poslali ze 4 objednanych dilu 3 jine, byt podobne ("on si toho zakaznik nevsimne?") + druha dodavka obsahovala dokonce cinske padelky misto deklarovanych originalnich kusu. Zverejnena informace neni primarne namirena proti vam, nebo vasi firme, protoze bohuzel ta situauce muze byt na ostatnich eshopech uplne podobna. At lide vi, na co si dat pozor.

Zaroven potvrzuju, ze jsme se dohodli na vraceni penez. A co taky jineho? Ale kolik kolem toho mam zbytecneho zarizovani a ztraty casu, zpusobene vasima chybama? Musim vracet 2 objednavky, zdrzelo mi to servis auta, protoze prvni objednavka byla spatne atd. Budte rad, ze jsem to nedal rovnou na heureku.cz apod., ale jen zde do kruhu lidi, ktery se alespon v autech trochu orientuji.

Jeste vas budu citovat. "My za to nemuzem, jsme jen prekupnici" + "Zatim bylo jen par reklamaci, ze to nesvitilo vubec, jinak zadny problem". Nic proti tomu, je to vas busines, ale delejte to aspon poradne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opatření budou .... napsal jste to výstižně - je to bohužel jak divokém západě.

zboží samozrějmě kontrolujeme ale polepy výbojek bohužel ne - budeme muset .

@jELDA: je pravda, že dneska je to jak na divokém západě - a nejen v oblasti ND :)

Úmysl v tom nevidím a ani nehledám, ale chyba to je - celé, co mě na tom zarazilo je (a promiňte mi to slovo) výmluva, že to nestíháte místo toho, aby jste udělal interní opatření, aby se to neopakovalo.

Měli by jste na to přijít sami při přejímce zboží od dodavatele a nespoléhat na znalé zákazníky - máte na to lepší aparát než zákazník, který je kolikrát sotva schopen tu žárovku vyměnit :)

To vše ale nic nemění na faktu, že když už se něco takového stane, tak jste se zachovali z mého pohledu ideálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono to neni tak jedndoduche:

1) ty nejhorsi padelky poznate i bez odlepovani nalepky na prvni pohled, viz tech par nekolik znaku, hlavne ten QR kod, ktery vypada jako namalovany rukou.

2) Bohuzel samotna nalepka vam 100% nezaruci, ze ta vybojka je prava. Plechovej kryt s nalepkou jde behem 2s lehce rozcvaknout a sundat, bez znamek poskozeni a opet zacvaknout zpatky. Takze co je zavrene v plechovem krytu za vybojku, nikdo nevi, muze tam byt nejaka levnejsi, nebo ten cinskej zmetek ... Aktualne zjistuju, jestli na samotne vybojce ma byt neco napsano nebo ne.

A co je na tom celem uplne nejhorsi, ze nektere male eshopy si tuhle fotku padelku daj jeste rovnou do katalogu zbozi, ani o tom nevi. Evidentni je to zejmena podle toho spatnyho QR kodu.

Umysl v tom zatim nehledam, pokud je to skutecne tak, ze existuje nejaky vas "dodavatel".

Protoze pokud bych tohle chtel delat umyslne, objednavam to rovnou po 1 dolaru za kus ze serveru jako je aliba (http://www.alibaba.c...ext=d1s+philips) a pri prodeji za polovicni nebo tretinovou cenu originalu na tom mam porad pohadkovou marzi, ktere se snad priblizi jen marze prodeje balene vody v restauracich :)

Editováno: , autor: trixx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši, zbytečná histerie. Čekal bych to, kdyby tě poslali do háje, ale když ti nabídnou řešení problému, tak jak se sluší a patří???

Určitě to teď nebudou prodávat dál, ale začnou to řešit.

Využívám cc-autodily (jelda) několik let, ne že by vše bylo 100%, ale vždy vyřešeno (jelda) k mé spokojenosti.

A o to jde, nebo nikdo z vás nikdy neudělal chybu?

A jasně, už z principu trhu jsou koncoví prodejci, nebo myslíte, že cc vyrábí nd??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky nechápu, proč tolik povyku pro nic... řešení bylo nabídnuto, problém pro zákazníka vyřeše a teď už musi cc řešit problémy se svým dodavatelem. Zákazník dle mě bez odkladu měl problém vyřešen. Je blbé, když mu auto stálo na servise, ale za se z pohledu servismana musím říci, že určitým způsobem by neměl servis začínat opravu, pokud ví, že zákazník ještě nemá díly. Osobně dokud zákazník nepřinese díly, které odpovídají danému vozu, tak opravu nezačínám, zbytečně to pak vše komplikuje a věřte, že kdykoliv se může cokoliv podělat, hlavně, když nejvíc spěcháte.V případě, že se během opravy zjistý nějaký vadný díl, určitě každý dobrý servis nabídne díl svůj, možná na o něco výšší cenu, ale zase v kombinaci s čekáním a snahou zákazníka něco málo ušetřit + komplikace ve výsledku vše výjde nastejno, jako by servis dodal díl svůj.

Zase aby to nevyznělo jako že zákazník nemůže dodat svoje díly, ano může, ale musí počítat, že budou komplikace, pokud na dodaném dílu nastane závada, jeho reklamace probíhá s dodavatelem dílu, ale práci vždy platí zákazník, když byl díl jeho. Pokud dodá díl servis, tak v rámci záruky je i práce spojená s reklamací na jeho vrub.

V poslední době se mi množí případy, kdy zákaznící donesou vlastní díl, který absolutně neodpovídá kvalitativně aftermakeru, ale hold ech china je levná. V takovémto případě je zákazníkovi vše vysvětleno a několikrát byl vůz sesazen do původního stavu, jelikož si nevezmu na triko montáž něčeho, co není OK.

Osobně s firmou cc-autodíly oboustraně několik let spolupracuji a NIKDY jsem neřešil žádný problém, vždy maximální vstřícnost a nejsem tady z fora sám, kdo s nimi má 100% zkušennosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten problém s padělanými výbojkami je nepříjemný, ale jak bylo napsáno, tak zákazník dostal peníze zpět.

Je asi dobré vědět, na co si dávat pozor.

Já mám také s cc-autodily ty nejlepší zkušenosti.

Když se jednou vyskytl problém, tak byl hned vyřešen k mé spokojenosti.

Žádné vymlouvání. Jelda se k tomu postavil čelem.

Proto ho doporučuju dál. A určitě nejsem sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také se přidám a postavím na stranu Jeldy (cc-autodily.cz). Již řadu let patřím mezi jejich věrné a spokojené zákazníky a vždy se vše dalo řešit. To je věc, které si na tomto e-shopu cením nejvíce - lidský přístup a ochota řešit věci přímo a ve prospěch zákazníka. :kol-47:

Při jejich spektru a různorodosti nabízených náhradních dílů nelze zkontrolovat 100% dílů a jakožto koncový prodejce se opravdu musí spoléhat na své dodavatele.

Vím, že to celé nebylo myšleno proti Jeldovi, resp. prodejci cc-autodily.cz, ale jen jako varování pro ostatní, že se najdou i takovéto padělky. Jen chci vyjasnit své stanovisko pro případ, že by se našel někdo, kdo se hned "sveze na vlně" a pohaní tento jinak skvělý e-shop. :kol-43:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz se musis v servise preobjednat, je to proste komplikace, musis najit dalsi jiny vhodny termin.

Ja na cc-autodily bohuzel aktualne nemam dobry nazor, je toho nejak moc.

Nejdriv "chyba" v objednavce, kdy prisly jine dily (3 ze 4 byly podobne, ale ne presne podle cisel, ktere jsem objednal). Ok muze to byt chyba, dejme tomu. Udajne ta objednavka byla pro nekoho jineho, ale ta shoda,ze by si nekdo objednaval presne 4 stejne dily jako ja, no nevim. A pak druha objednavka cinsky padelky. Tak si rikam, jestli to ma nekdy do budoucna cenu jeste pokouset.

Rada lidi chce usetrit, ale horko tezko nekde najde cislo dilu a pak spolehaji u eshopu na popisek "originalni dil". Predstavi si pod tim 1:1 dil, co normalne objednava autorizovanej servis v centralnim skladu Skodovky atd. a nahravaj tomu matouci popisky na eshopech typu "nemecka provovyroba". Jenze ono jim prijde vetsinou neco jinyho (byt to je mnohdy "kvalitni dil", ne cinskej palek) a eshopy spolehaji, ze to proste projde.

Pro znalejsiho zakaznika to bohuzel ale znamena radsi 3x volat a ptat se, jestli je to opravdu originalni dil (dopredu si musi zjistit i vyrobce, ktery dodava pro prvovyrobu nebo ofic. distribuci, coz da nekdy hodne praci, treba u takovejch brzdovejch desticek - obzvlast pokud je pro dany dil vice vyrobcu najednou atd.)

Uplne jinej pripad je, kdyz vam prijde evidentne cisnkej sunt, kterej ma do kvalitniho vyrobku hodne deleko a je potencionalne velice nebezpecnej, protoze u nich neexistuje naprosto zadna vystupni kontrola ve vyrobe. A verim tomu, ze v servisu by si toho nikdo ani nevsimnul a proste by to tam dali.

Pro uplnost znovu rikam, ze nikdo z cc-autodily se k tomu nepostavil zady a nedelaji problem s vracenim dilu.

Editováno: , autor: trixx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro uplnost jeste dodam, ze i samotna druha vybojka je falesna, byt je zavrena v oplechovani s originalne vypadajici nalepkou. A tady uz to zacina docela smrdet. Protoze jestli nekdo ze starejch dilu vezme origo obal a zavira do toho cinskej shit, tak to uz je z mojeho pohledu ne nedbalost, ale umyslne klamani zakazniku. Doporucuju panum z cc-autodily si proklepnout dodavatele. Pokud je problem opravdu v dodavateli....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad krabičky, nikdo to nemusí balit do použitých krabiček, číňani si je vyrobí s origo potisky, však plno dílů do prvovýroby se vyrábí už v číně, takže mají svoje zdroje bal. materiálu. např vzduchové filtry pro 1,4TSI se dělají výhradně v číně, na originálním dílu je made in china........

chybu bych viděl v první řadě u celních kontrol, tam by se toto vše mělo filtrovat

Editováno: , autor: rolbař
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obalem nebyla myslena papirova krabicka, ale plechova cast vybojky (1. a 2. fotka), ktera jde bez znamek poskozeni rozcvaknout a muzes do ni zavrit falesnou vybojku (3. a 4. fotka - obe vybojky falesne)

Dneska jsem mel moznost stejnou vybojku videt v servisu a po rozendani plechu bylo na samotne vybojce dalsi oznaceni, vcetne QR kodu, az mi doobjednaji druhou, muzu dat fotky.

Ten "povyk" neni primarne proti cc-autodily, ale proti tomu, ze jsem pri te prilezitosti zjistil, ze hodne ceskych eshopu je temahle padelkama zaplaveno a vydavaji to za vsichni do jednoho za original.

Rad bych ostatni varoval, ze se vyplati davat pozor.

Kdybych chtel delat zle primo firme cc-autodily, vyplnim dotaznik na heureku, (ktery na me ceka v mailu) a podelim se tam o to s daleko sirsi verejnosti, nez zde.

Editováno: , autor: trixx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Ja jsem ted kupoval vybojky pres inzerat, moc jsem tomu neveril, ale musim rizct 100% spokojenost. Zarovky jsem si vyzvednul u pana doma dal mi k nim paragon. A hlavne jsou to origo.. (nakupuje zarovky pro Hyundai) cena za 2ks d1s osram cool blue byla cca polovina oproti bezne cene. Ne vsichni jedou padelky...:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...