Publikováno Únor 16, 201312 r Nová generace tempomatu, která udržuje rychlost i během řazení. Staré verze se vypnuly po vyšlápnutí spojky, pří. po doteku pedálu brzdy. Nová generace umožňuje i se zapnutým tempomatem řadit a vypíná se buď při zásahu systému ESP či při brždění. Vždy má řidič možnost systém vypnout i pomocí páčky - buď jej krátkodobě vyřadit z činnosti, či jej vypnout úplně (OFF). Ke spuštění slouží klasicky páčka blinkrů, kdy se tempomat zapíná horním tlačítkem -A- (z pozice OFF do pozice ON) a nastavováním z boku - tlačítko B- se zvyšuje/snižuje rychlost. Ovládání je tak identické jako např. v případě Fabií či Octavií II. POZOR!!!! Neplést tento tempomat s adaptivním tempomatem ACA (Adaptive Cruise Assistant). U vozů Volkswagen je systém adaptivního tempomatu znám pod pojmem ACC - Adaptive Cruise Control. Upraveno Únor 16, 201312 r od Honza9007
Únor 16, 201312 r Zajímavý řešení, já to zatím nepotřeboval v takové konfiguraci a to díky silným a pružným motorům které vše zvládly i na maximální stupeň. Teda mimo krpálů a s vlekem ale tam to stejně na tempomat nepoužívám. Bude to asi aktuální pro nynější maloobsahový motory které jsou v nynější nabídce.
Únor 17, 201312 r zajímavé, že toto řešení měly tempomaty už v 80. letech a koncem 90. se od toho upustilo, teď se to vrací
Květen 11, 201312 r má někdo už zkušenost co obnáší dodatečná montáž tempomatu do O III 1,6 CR 66kw ??
Květen 11, 201312 r Trošku mi trvalo si nato zvyknout. Audi to tak mělo už u starší verze A3 a takové to, že si jen podřadíš když jedeš z dálnice a tempomat ti vypadne tak tady ne ono to začne přidávat ... ale jde opravdu jen o zvyk. Jo a dodatečná montáž nebude možná. Tedy mimo origo servis samo. Upraveno Květen 11, 201312 r od Mates_XIV
Květen 11, 201312 r Vsetko je mozne, len je potrebna DP, ta zatial na nete nie je Upraveno Květen 11, 201312 r od rodolfo
Květen 11, 201312 r Ikdyby jsi natahnul kabelaz - to ti skodovka zakazat nemuze, tak ti to stejne fungovat nebude. Tohle auto uz je dalo by se rict "samo domo" odolne
Květen 26, 201312 r Nedodelate si Maxidot, tempomat, nezmenite radio, neprizpusobite klice....to vse a mnoho vic jen v autorizovanem servisu skoda.
Květen 26, 201312 r To je vše jen otázka potřeb a času - jakmile se auta s těmito novými "neprolomitelnými" bariérami rozšíří, navýší se poptávka a jednou to někdo prolomí, toho bych se nebál. Protože pokud to umí servisy, tak to technicky lze a ten správný tool někdo vymyslí
Květen 27, 201312 r Co konkrétně je propojeno online ? Jakože auto se při zapnutí rádia někde online zeptá, jestli se může zapnout ? To asi ne ... možná někdy v budoucnu, ale teď ne. A proto je to otázka HW, toolu a případně prolomení nějaké ochrany nebo algoritmu, podle kterého se páruje výbava k VIN.
Červen 23, 201312 r Presne tak, muzete si ulehcit praci tim, ze si to doma zapojite, ale na zprovozneni je potreba zajet do Skoda servisu, bez toho to nebude fungovat. Placate tady nesmysly...strucne a jasne, zapomente na nejake samo domo dodelavani vybavy.Bud si takto auto nakonfiguruji, nebo mi to udelaji ve Skoda servisu. Pouze samotna aktivace se provadi online, zadne online overeni radia pri zapnuti!
Červenec 7, 201312 r Ve škoda servise půjde udělat pouze podporované akce...tzv. SWaP....nebo někoho kdo to udělá doma.
Červenec 25, 201312 r Kecy ... je to jen otázka času, to je stejné jako s neprolomitelnými šiframi nebo zabezpečením co já vím herních konzolí apod. Jednou na to někdo přijde, je to jen otázka času a potřeb. Celé to bude na nějakém principu výpočtu kódu podle VIN nebo podobně a ten algoritmus někdo odhalí, nebo unikne... fakt bych se nebál. Rozhodně bych al enetvrdil, že pouze v autorizáku na věčné časy a nikdy jinak :-)
Červenec 28, 201312 r No mě to netrápí. Jen informuju popravdě lidi co se o to zajímají teď ne v horizontu let.
Srpen 8, 201312 r potvrdím, vše je online, po připojení auta k Vasilovi se Vasil napojuje do fabriky, stál jsem u toho když mi po namontování tažného zařízení na O III s přípravou museli upgradovat 4 řídící jednotky, toto trvalo, než se to stáhlo (přes systém z MB)... na všechno jsou žádosti přes certifikáty, ano i blbé klíčky nebo výměna rádia....nicméně mělo ba to mít i jiné výhody, např upgrade chytrých pomocníků, když má O III kameru na skle a jen front line asistent, měl by časem za peníze jít dohrát sw pro čtení značek a pod....
Srpen 9, 201312 r K prvnimu prizpevku, kde se pise ze tempomat funguje i po seslapnuti spojky nebo brzdy, tak u mne rozhodne nic takoveho. Seslapnu jedno uvedene a tempomat se vypne. Takze jak to tedy je s temi novymi tempomaty ?
Srpen 9, 201312 r potvrzuji ze rozdil mezi rempomatem O II i O II FC a OIII je - asi oslo k nepochopeni, jak se ten rozdil projevuje...Mam jeste jeden postreh, auto po znovuzapnuti tempomatu nejde tak ostre za plynem jako u OII, tedy na plny plyn zrychleni, coz povazuji za pozitivni a je to asi i dan ekologii... Upraveno Srpen 9, 201312 r od PetrHravec
Srpen 9, 201312 r Beru zpet muj predchozi prizpevek, po vyslapnuti spojky tempomant nevypne.! jen pri brzde.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.