Přejít na obsah

ztrata výkonu


Doporučené příspěvky

cau prosim o radu...mam octavku tdi 66kw r.v 2002 motor alh....jde mi o to ze kdyz jedu tak 130Km/H tak se mi auto hodi do nouzaku a vubec nejede (jako by bez turba),ale neni to pokazde je to jen nekdy +- 2x z 10ti pripadu... vim ze by to mohl delat ventil N75,podtlakova banka a nebo jen hadicky... Nemate nekdo s tim to problemem zkusenosti???? at nekupuju nejakou zbytecnost a bude to neco jineho...P.S. vag zadnou chybu neukazal dekuju za rady....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak vymeni jsem hadicky a zatim klid...  :kol-28:  ale nastal dalsi preoblem ..dneska jsem pucil znamemu auto a hned jak do toho sedl dal tomu na prdel (prej co to slo) motor sebou zacal hazet a vubec to nejelo..po badani jsem sahl na podtlakovou banku a ta se snazila zvednout tem kolicek k turbu (snad vite co myslim) a kdyz jsem ji prstem pomohl tak se zvedla tak cca o 1centimet a autro se bohu dik rozjelo normalne...jen tak na nahodu jsme to zkusily znova a kdyz vytocim jednicku do 4  tis. otacek udelato znovu (jen jednicka)...tak se chci zeptat co to muze byt podtlakova baka a nebo naklapeni lopatek v turbu.zadna jina pricina me nenapada...dekuju za vsechny rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyzkoušej odpojit hadičku co jde do baňky co ovládá naklápění lopatek a foknout do ní, jestli v baňce není dírá. Pokud to bude OK, tak si zkus chytit rukou tyčinku z baňky co jde do turba (ovládání naklápění lopatek) a někdo ať Ti sešlápne plyn na podlahu do momentu než vyletí otáčky na 4.000, pak ať plyn pustí. Tyčinka by se měla pohnout dolů a měl by být slyšet pískavý zvuk turba. Pokud ne, tak by ještě mohli být přidřené lopatky v turbu (jejich naklápění). Pak je dobré zkontrolovat, jestli není někde nějaká netěsnost v systému sáni, např. u chladiče.No a samozřejmě podívat se co píše diagnostika. Problém s váhou vzduchu se chová trochu jinak - auto nechce jet od určitých otáček a to podle stavu váhy vzduchu. Váha vzduchu řídí dávkování paliva. Její hodnoty se dají zkontrolovat v diagnostice, ale ten co to kontroluje musí znát správné hodnoty při určitých otáčkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...