Červen 30, 201015 r Mám takový problém na své OII 2,0TDI 103kw BKD tak pří zrychlování motor začíná kolem 2tis/ot.škube(cuká) ale neztraní výkon pořád jede na diagnostice bez závad najeto 130tis. a nedělá to pravidelně nesetkal jse stím někdo?moc děkuji za každou radu
Červenec 15, 201015 r Ahoj kolegové, trápím se už pár týdnů se staronovou Oktávkou II. 2.0Tdi - při jízdě nepravidelně, obvykle samozřejmě zcela neočekávaně přestává reagovat plyn, většinou na dvě tři sekundy, někdy i déle a vždy po chvilce se opět chytí a jede dál. Na diagnostice se zobrazuje porucha snímače vačkového hřídele, ten mi vyměnili spolu s rozvody a problém trvá dál. Jediná závislost, kterou jsem možná vysledoval je, že to zlobí víc brzo ráno když jezdím do práce (nižší teploty ???). Úpěnlivě prosím o pomoc a názory.
Srpen 25, 201015 r Tak opět se vracím k problému, který jsem tady zmiňoval asi před 2 měsíci. Motor auta při nastartování a při jizdě vynechává. Jsou to takové cukavé pohyby, jako kdyby nedostával palivo. Co myslíte, podle mého názoru vstřikovací trysky. Jednou se mi to projevilo, ale po 10km se to vrátilo do normálu, pak za dobu cca 3000km vůbec nic, ani náznak nějakého vynechání a teď už se mi i rožla kontrolka motoru. Jinak je to DSG. Ahoj na kolik tě vyšla ta výměna kabelu k 3 vstřiku???
Srpen 28, 201015 r "Takze rozpadnej setrvak a rozmlacenou prevodovku uz jsem videl taky, jedine stesti ze nedoslo k poskozeni kliky, jen pro uklidneni nebyl to koncern" už jsem to viděl i u koncernu, péra vylítnou ven i přes obal převodovky, ty horší případy končí i požárem Upraveno Srpen 28, 201015 r od Huml
Říjen 4, 201014 r Mám takový problém na své OII 2,0TDI 103kw BKD tak pří zrychlování motor začíná kolem 2tis/ot.škube(cuká) ale neztraní výkon pořád jede na diagnostice bez závad najeto 130tis. a nedělá to pravidelně nesetkal jse stím někdo?moc děkuji za každou radu Ahoj, setkal, mám najeto 66000km a auto kolem 2,5 roku staré. Začalo to tak před 1,5 rokem (cuklo jednou za 2 měsíce), teď se mi to stává tak dvakrát do měsíce. Nejsem schopen vypozorovat jestli to je naftou. Tankuju všude možně, ale vždy jen Benzina / Shell / OMV. V servisu na diagnostice nic nenašli, doporučili mi čistící směs do nafty. Kdyby někdo věděl co s tím, dost by mě to také zajímalo. Richard
Červen 26, 201114 r Zdravím, potreboval by som poradiť mám OII 2.0TDI ,BKD , pri 2 a 3 stupni asi pri 1500 až 2000 otáčkach mi to dosť trhá motorom, ale iba pri jemnom pridavaní plynu. Nevie niekto poradiť, kde môže byť problém. Za rady vopred ďakujem
Červenec 31, 201114 r Zdravím, potreboval by som poradiť mám OII 2.0TDI ,BKD , pri 2 a 3 stupni asi pri 1500 až 2000 otáčkach mi to dosť trhá motorom, ale iba pri jemnom pridavaní plynu. Nevie niekto poradiť, kde môže byť problém. Za rady vopred ďakujem Mam v Octavii ten samy motor a nedavno jsem podobny problem resil take. Kdyz jsem motor drzel v nizkych a konstantnich otackach, tak motor skubal. Problem jsem vyresil, na doporuceni znameho z autorizovaneho servisu, pouzivat pred tankovanim aditiva. Po nekolika aplikacich skubani pomalu ustavalo a momentalne uz ho neregistruji. Pravdepodobne tech asi 7 % bios*acek, co se do nafty ze zakona davat museji, udelaly sve a zanesly trysky. Urcite to zkus, nic tim nezkazis...
Srpen 6, 201114 r u mě to byly gumičky u vstřiků... přesně to samé co popisuješ.... akorát i ve škodovce mi řekli, že to dělá dvouhmota a pak mi tohle řekl chalan v Praze, tak jsem mu nevěřil, řekl, že to udělá a když to tím nebude, zaplatím jen materiál (1000Kč) udělal to a po problémech...
Září 7, 201113 r Cus potřeboval bych poradit, mam Octavii 2.0 a když se rozjedu a mam studeny motor tak nad 15000 otaček mi začne cukat auto a zvuk je jak by to jelo na 3 valce ale když se motor zahřeje na 90 stupnu tak je vše v pohodě, Nevite cobyto mohlo byt???
Leden 30, 201213 r mi to taky tak skubalo a i na volnobeh obcas lehce skubnul pote co jsem zacal dolivat aditivu vse zmizelo
Červenec 29, 201213 r Ahojte, chcem sa spýtať. Mám tiež 2,0tdi 103 kw motor BKD, za studena na tempomate pri otáčkach 1500/min. na 4 prev. stupni mi auto cuká. Aditíva dávam pravidelne. Aké sú správne otáčky na akom prevodovom stupni? Viete mi poradiť? Nepodtáčam motor? Za odpoveď ďakujem.
Březen 4, 201312 r Škubání při 1800-2100 Otáčkách v tahu...prosím o radu přikládám výpis motor 13 + chyby Octavia 2 TDI 2.0 BKD 16V VCDS DTC Printout.pdf VCDS Windows Based VAG/VAS Emulator Version: Release 805.1 www.Ross-Tech.com Dealer/Shop Name: SKODA Workshop Code: 201 10001 Diagnostic Trouble Code Report Monday,04,March,2013,08:38:08:26365 VIN: License Plate: Mileage: Repair Order: Control Module Part Number: 03G 906 021 LD Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 8514 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 73430 2 Faults Found: 005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit P161C - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 263694 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 11:12:18 Freeze Frame: RPM: 1029 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.63 V Bin. Bits: 00101111 Temperature: -5.4°C Bin. Bits: 10110000 000771 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Mileage: 267020 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 17:06:30 Freeze Frame: RPM: 819 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.29 V Inj. Quantity: 2.78 mg/str Temperature: 70.2°C (no units): 0.0 VCDS Diagnostic Trouble Code Report Control Module Part Number: 03G 906 021 LD Page 2 Readiness: 0 0 0 0 0 Upraveno Březen 4, 201312 r od jtfcobra
Březen 4, 201312 r Je to tezke nebo to zvladnu?mate nekdo navod na to jak to menit?Ci dilenskou prirucku
Březen 5, 201312 r Už byla dělaná nová spojka a setrvačník? To trhání máš přesně v otáčkách nejvyššího točivého momentu, spíš chyb to viděl na mechanickou závadu, trhá to na všechny rychlosti? Kdy jsi dělal druhé rozvody, máš je seřízené přes VAG? Dělal jsi něco s tandemovým čerpadlem?
Březen 5, 201312 r Spojka stara a setrvák taky ....ale tim to neni..... Trhani mam pouze pri tahu od 1800-2000 ot kdyz jsem na 2100 tak je to ok a jede to krasne....a dela to u vsech rychlosti.... Rozvody mam nove ve skodovce delane pri 210000 Km a ted mam 260000 km Nevim co je tandemove cerpadlo.....? A z vypisu vagu to vypada ze je vstrik 3 asi spatny.... a zhavicka...ale ta to nedela..
Březen 5, 201312 r OII PD s najetými 270tis.km, klidně se s tebou vsadím, že to trhání je dvojhmota setrvačníku, ale to přeci nevylučuje, že tam máš ještě chybu na vstřikách. Najdi si na youtube slovenské video „ako nastavit rozvody na 19tdi…“, tam to máš všechno popsané.
Březen 5, 201312 r setrvak muze byt spatny nebo ne, ale jestli jsi koukal na ty vypisy z diagnostiky, tak tam jasne vidis, ze treti vstrik vynechava, to dela to skubani pri zatahu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.