Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Mám takový problém na své OII 2,0TDI 103kw BKD tak pří zrychlování motor začíná kolem 2tis/ot.škube(cuká) ale neztraní výkon pořád jede na diagnostice bez závad najeto 130tis. a nedělá to pravidelně nesetkal jse stím někdo?moc děkuji za každou radu

  • 2 týdny později...

Ahoj kolegové, trápím se už pár týdnů se staronovou Oktávkou II. 2.0Tdi - při jízdě nepravidelně, obvykle samozřejmě zcela neočekávaně přestává reagovat plyn, většinou na dvě tři sekundy, někdy i déle a vždy po chvilce se opět chytí a jede dál. Na diagnostice se zobrazuje porucha snímače vačkového hřídele, ten mi vyměnili spolu s rozvody a problém trvá dál. Jediná závislost, kterou jsem možná vysledoval je, že to zlobí víc brzo ráno když jezdím do práce (nižší teploty ???). Úpěnlivě prosím o pomoc a názory.

  • 1 měsíc později...

Tak opět se vracím k problému, který jsem tady zmiňoval asi před 2 měsíci. Motor auta při nastartování a při jizdě vynechává. Jsou to takové cukavé pohyby, jako kdyby nedostával palivo. Co myslíte, podle mého názoru vstřikovací trysky. Jednou se mi to projevilo, ale po 10km se to vrátilo do normálu, pak za dobu cca 3000km vůbec nic, ani náznak nějakého vynechání a teď už se mi i rožla kontrolka motoru. Jinak je to DSG.

Ahoj na kolik tě vyšla ta výměna kabelu k 3 vstřiku???

"Takze rozpadnej setrvak a rozmlacenou prevodovku uz jsem videl taky, jedine stesti ze nedoslo k poskozeni kliky, jen pro uklidneni nebyl to koncern"

už jsem to viděl i u koncernu, péra vylítnou ven i přes obal převodovky, ty horší případy končí i požárem

Upraveno od Huml

  • 1 měsíc později...

Mám takový problém na své OII 2,0TDI 103kw BKD tak pří zrychlování motor začíná kolem 2tis/ot.škube(cuká) ale neztraní výkon pořád jede na diagnostice bez závad najeto 130tis. a nedělá to pravidelně nesetkal jse stím někdo?moc děkuji za každou radu

Ahoj,

setkal, mám najeto 66000km a auto kolem 2,5 roku staré.

Začalo to tak před 1,5 rokem (cuklo jednou za 2 měsíce), teď se mi to stává tak dvakrát do měsíce. Nejsem schopen vypozorovat jestli to je naftou. Tankuju všude možně, ale vždy jen Benzina / Shell / OMV. V servisu na diagnostice nic nenašli, doporučili mi čistící směs do nafty. Kdyby někdo věděl co s tím, dost by mě to také zajímalo.

Richard

  • 8 měsíců později...

Zdravím, potreboval by som poradiť mám OII 2.0TDI ,BKD , pri 2 a 3 stupni asi pri 1500 až 2000 otáčkach mi to dosť trhá motorom, ale iba pri jemnom pridavaní plynu.

Nevie niekto poradiť, kde môže byť problém.

Za rady vopred ďakujem

  • 1 měsíc později...

Čo myslíš tým, že ti trhá motorom ?

Zdravím, potreboval by som poradiť mám OII 2.0TDI ,BKD , pri 2 a 3 stupni asi pri 1500 až 2000 otáčkach mi to dosť trhá motorom, ale iba pri jemnom pridavaní plynu.

Nevie niekto poradiť, kde môže byť problém.

Za rady vopred ďakujem

Mam v Octavii ten samy motor a nedavno jsem podobny problem resil take. Kdyz jsem motor drzel v nizkych a konstantnich otackach, tak motor skubal. Problem jsem vyresil, na doporuceni znameho z autorizovaneho servisu, pouzivat pred tankovanim aditiva. Po nekolika aplikacich skubani pomalu ustavalo a momentalne uz ho neregistruji. Pravdepodobne tech asi 7 % bios*acek, co se do nafty ze zakona davat museji, udelaly sve a zanesly trysky.

Urcite to zkus, nic tim nezkazis...

u mě to byly gumičky u vstřiků... přesně to samé co popisuješ.... akorát i ve škodovce mi řekli, že to dělá dvouhmota a pak mi tohle řekl chalan v Praze, tak jsem mu nevěřil, řekl, že to udělá a když to tím nebude, zaplatím jen materiál (1000Kč) udělal to a po problémech...

  • 1 měsíc později...

Cus potřeboval bych poradit, mam Octavii 2.0 a když se rozjedu a mam studeny motor tak nad 15000 otaček mi začne cukat auto a zvuk je jak by to jelo na 3 valce ale když se motor zahřeje na 90 stupnu tak je vše v pohodě, Nevite cobyto mohlo byt???

  • 4 měsíce později...

mi to taky tak skubalo a i na volnobeh obcas lehce skubnul pote co jsem zacal dolivat aditivu vse zmizelo

  • 2 měsíce později...

Začalo my to také škubat jak popisujete a chci se zeptat jaké aditivum tam dáváte

  • 3 měsíce později...

Ahoj, vyřešil jsi svůj problém? Dík za info

tpnul bych to na kabelovej svazek na vstřikách.

Ahojte, chcem sa spýtať. Mám tiež 2,0tdi 103 kw motor BKD, za studena na tempomate pri otáčkach 1500/min. na 4 prev. stupni mi auto cuká. Aditíva dávam pravidelne. Aké sú správne otáčky na akom prevodovom stupni? Viete mi poradiť? Nepodtáčam motor? Za odpoveď ďakujem.

  • 3 týdny později...

Myslím, že ho podtáčaš.

  • 6 měsíců později...

Škubání při 1800-2100 Otáčkách v tahu...prosím o radu přikládám výpis motor 13 + chyby

 

Octavia 2 TDI 2.0 BKD 16V

 

post-10388-0-20548600-1362416126_thumb.p

 

VCDS DTC Printout.pdf

 

 

 

 

VCDS
Windows Based VAG/VAS Emulator
Version: Release 805.1
www.Ross-Tech.com
Dealer/Shop Name: SKODA
Workshop Code: 201 10001
Diagnostic Trouble Code Report
Monday,04,March,2013,08:38:08:26365
VIN: License Plate:
Mileage: Repair Order:
Control Module Part Number: 03G 906 021 LD
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 8514
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 73430
 
2 Faults Found:
 
005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit
P161C - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 263694 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 11:12:18
Freeze Frame:
RPM: 1029 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.63 V
Bin. Bits: 00101111
Temperature: -5.4°C
Bin. Bits: 10110000
 
 
000771 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 267020 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 17:06:30
Freeze Frame:
RPM: 819 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.29 V
Inj. Quantity: 2.78 mg/str
Temperature: 70.2°C
(no units): 0.0
VCDS
Diagnostic Trouble Code Report
Control Module Part Number: 03G 906 021 LD
Page 2
Readiness: 0 0 0 0 0

Upraveno od jtfcobra

Nikdo nic?

zkus prehodit vstrik mezi tretim a ctvrtym valcem, zkontroluj ulozeni a kabelaz.

Je to tezke nebo to zvladnu?mate nekdo navod na to jak to menit?Ci dilenskou prirucku

Už byla dělaná nová spojka a setrvačník? To trhání máš přesně v otáčkách nejvyššího točivého momentu, spíš chyb to viděl na mechanickou závadu, trhá to na všechny rychlosti?

Kdy jsi dělal druhé rozvody, máš je seřízené přes VAG? Dělal jsi něco s tandemovým čerpadlem?

Spojka stara a setrvák taky ....ale tim to neni.....

 

 

Trhani mam pouze pri tahu od 1800-2000 ot kdyz jsem na 2100 tak je to ok a jede to krasne....a dela to u vsech rychlosti....

 

Rozvody mam nove ve skodovce delane pri 210000 Km a ted mam 260000 km

 

Nevim co je tandemove cerpadlo.....?

 

A z vypisu vagu to vypada ze je vstrik 3 asi spatny....                          a zhavicka...ale ta to nedela..

A jeste trese se motor pri volnobehu ale to muze byt setrvacnik...

OII PD s najetými 270tis.km, klidně se s tebou vsadím, že to trhání je dvojhmota setrvačníku, ale to přeci nevylučuje, že tam máš ještě chybu na vstřikách.


Najdi si na youtube slovenské video „ako nastavit rozvody na 19tdi…“, tam to máš všechno popsané.

setrvak muze byt spatny nebo ne, ale jestli jsi koukal na ty vypisy z diagnostiky, tak tam jasne vidis, ze treti vstrik vynechava, to dela to skubani pri zatahu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.