mirca Vloženo 30. Červen 2010 Sdílet Vloženo 30. Červen 2010 Mám takový problém na své OII 2,0TDI 103kw BKD tak pří zrychlování motor začíná kolem 2tis/ot.škube(cuká) ale neztraní výkon pořád jede na diagnostice bez závad najeto 130tis. a nedělá to pravidelně nesetkal jse stím někdo?moc děkuji za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsob Vloženo 15. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2010 Ahoj kolegové, trápím se už pár týdnů se staronovou Oktávkou II. 2.0Tdi - při jízdě nepravidelně, obvykle samozřejmě zcela neočekávaně přestává reagovat plyn, většinou na dvě tři sekundy, někdy i déle a vždy po chvilce se opět chytí a jede dál. Na diagnostice se zobrazuje porucha snímače vačkového hřídele, ten mi vyměnili spolu s rozvody a problém trvá dál. Jediná závislost, kterou jsem možná vysledoval je, že to zlobí víc brzo ráno když jezdím do práce (nižší teploty ???). Úpěnlivě prosím o pomoc a názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Magnusxxx Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 Tak opět se vracím k problému, který jsem tady zmiňoval asi před 2 měsíci. Motor auta při nastartování a při jizdě vynechává. Jsou to takové cukavé pohyby, jako kdyby nedostával palivo. Co myslíte, podle mého názoru vstřikovací trysky. Jednou se mi to projevilo, ale po 10km se to vrátilo do normálu, pak za dobu cca 3000km vůbec nic, ani náznak nějakého vynechání a teď už se mi i rožla kontrolka motoru. Jinak je to DSG. Ahoj na kolik tě vyšla ta výměna kabelu k 3 vstřiku??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Huml Vloženo 28. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 (editace) "Takze rozpadnej setrvak a rozmlacenou prevodovku uz jsem videl taky, jedine stesti ze nedoslo k poskozeni kliky, jen pro uklidneni nebyl to koncern" už jsem to viděl i u koncernu, péra vylítnou ven i přes obal převodovky, ty horší případy končí i požárem Editováno: 28. Srpen 2010, autor: Huml Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ritchieboy Vloženo 4. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2010 Mám takový problém na své OII 2,0TDI 103kw BKD tak pří zrychlování motor začíná kolem 2tis/ot.škube(cuká) ale neztraní výkon pořád jede na diagnostice bez závad najeto 130tis. a nedělá to pravidelně nesetkal jse stím někdo?moc děkuji za každou radu Ahoj, setkal, mám najeto 66000km a auto kolem 2,5 roku staré. Začalo to tak před 1,5 rokem (cuklo jednou za 2 měsíce), teď se mi to stává tak dvakrát do měsíce. Nejsem schopen vypozorovat jestli to je naftou. Tankuju všude možně, ale vždy jen Benzina / Shell / OMV. V servisu na diagnostice nic nenašli, doporučili mi čistící směs do nafty. Kdyby někdo věděl co s tím, dost by mě to také zajímalo. Richard Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy221 Vloženo 26. Červen 2011 Sdílet Vloženo 26. Červen 2011 Zdravím, potreboval by som poradiť mám OII 2.0TDI ,BKD , pri 2 a 3 stupni asi pri 1500 až 2000 otáčkach mi to dosť trhá motorom, ale iba pri jemnom pridavaní plynu. Nevie niekto poradiť, kde môže byť problém. Za rady vopred ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 28. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2011 Čo myslíš tým, že ti trhá motorom ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lentan Vloženo 31. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2011 Zdravím, potreboval by som poradiť mám OII 2.0TDI ,BKD , pri 2 a 3 stupni asi pri 1500 až 2000 otáčkach mi to dosť trhá motorom, ale iba pri jemnom pridavaní plynu. Nevie niekto poradiť, kde môže byť problém. Za rady vopred ďakujem Mam v Octavii ten samy motor a nedavno jsem podobny problem resil take. Kdyz jsem motor drzel v nizkych a konstantnich otackach, tak motor skubal. Problem jsem vyresil, na doporuceni znameho z autorizovaneho servisu, pouzivat pred tankovanim aditiva. Po nekolika aplikacich skubani pomalu ustavalo a momentalne uz ho neregistruji. Pravdepodobne tech asi 7 % bios*acek, co se do nafty ze zakona davat museji, udelaly sve a zanesly trysky. Urcite to zkus, nic tim nezkazis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míra Peřina Vloženo 6. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2011 u mě to byly gumičky u vstřiků... přesně to samé co popisuješ.... akorát i ve škodovce mi řekli, že to dělá dvouhmota a pak mi tohle řekl chalan v Praze, tak jsem mu nevěřil, řekl, že to udělá a když to tím nebude, zaplatím jen materiál (1000Kč) udělal to a po problémech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tasso4ever Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 Cus potřeboval bych poradit, mam Octavii 2.0 a když se rozjedu a mam studeny motor tak nad 15000 otaček mi začne cukat auto a zvuk je jak by to jelo na 3 valce ale když se motor zahřeje na 90 stupnu tak je vše v pohodě, Nevite cobyto mohlo byt??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MeSSi Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 mi to taky tak skubalo a i na volnobeh obcas lehce skubnul pote co jsem zacal dolivat aditivu vse zmizelo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frydak Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Začalo my to také škubat jak popisujete a chci se zeptat jaké aditivum tam dáváte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tester15 Vloženo 24. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2012 Ahoj, vyřešil jsi svůj problém? Dík za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 25. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2012 tpnul bych to na kabelovej svazek na vstřikách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
borisrybar Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 Ahojte, chcem sa spýtať. Mám tiež 2,0tdi 103 kw motor BKD, za studena na tempomate pri otáčkach 1500/min. na 4 prev. stupni mi auto cuká. Aditíva dávam pravidelne. Aké sú správne otáčky na akom prevodovom stupni? Viete mi poradiť? Nepodtáčam motor? Za odpoveď ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 20. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2012 Myslím, že ho podtáčaš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 (editace) Škubání při 1800-2100 Otáčkách v tahu...prosím o radu přikládám výpis motor 13 + chyby Octavia 2 TDI 2.0 BKD 16V VCDS DTC Printout.pdf VCDS Windows Based VAG/VAS Emulator Version: Release 805.1 www.Ross-Tech.com Dealer/Shop Name: SKODA Workshop Code: 201 10001 Diagnostic Trouble Code Report Monday,04,March,2013,08:38:08:26365 VIN: License Plate: Mileage: Repair Order: Control Module Part Number: 03G 906 021 LD Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 8514 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 73430 2 Faults Found: 005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit P161C - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 263694 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 11:12:18 Freeze Frame: RPM: 1029 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.63 V Bin. Bits: 00101111 Temperature: -5.4°C Bin. Bits: 10110000 000771 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Mileage: 267020 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 17:06:30 Freeze Frame: RPM: 819 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.29 V Inj. Quantity: 2.78 mg/str Temperature: 70.2°C (no units): 0.0 VCDS Diagnostic Trouble Code Report Control Module Part Number: 03G 906 021 LD Page 2 Readiness: 0 0 0 0 0 Editováno: 4. Březen 2013, autor: jtfcobra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 Nikdo nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 zkus prehodit vstrik mezi tretim a ctvrtym valcem, zkontroluj ulozeni a kabelaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 Je to tezke nebo to zvladnu?mate nekdo navod na to jak to menit?Ci dilenskou prirucku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 5. Březen 2013 Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 Už byla dělaná nová spojka a setrvačník? To trhání máš přesně v otáčkách nejvyššího točivého momentu, spíš chyb to viděl na mechanickou závadu, trhá to na všechny rychlosti? Kdy jsi dělal druhé rozvody, máš je seřízené přes VAG? Dělal jsi něco s tandemovým čerpadlem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 5. Březen 2013 Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 Spojka stara a setrvák taky ....ale tim to neni..... Trhani mam pouze pri tahu od 1800-2000 ot kdyz jsem na 2100 tak je to ok a jede to krasne....a dela to u vsech rychlosti.... Rozvody mam nove ve skodovce delane pri 210000 Km a ted mam 260000 km Nevim co je tandemove cerpadlo.....? A z vypisu vagu to vypada ze je vstrik 3 asi spatny.... a zhavicka...ale ta to nedela.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 5. Březen 2013 Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 A jeste trese se motor pri volnobehu ale to muze byt setrvacnik... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 5. Březen 2013 Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 OII PD s najetými 270tis.km, klidně se s tebou vsadím, že to trhání je dvojhmota setrvačníku, ale to přeci nevylučuje, že tam máš ještě chybu na vstřikách. Najdi si na youtube slovenské video „ako nastavit rozvody na 19tdi…“, tam to máš všechno popsané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 5. Březen 2013 Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 setrvak muze byt spatny nebo ne, ale jestli jsi koukal na ty vypisy z diagnostiky, tak tam jasne vidis, ze treti vstrik vynechava, to dela to skubani pri zatahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.