Červen 2, 201312 r jak se říká odborně první záruční prohlídce při 15tkm výměny oleje? Nebo jak to stojí v manuálu? Díky
Květen 7, 201411 r Ahoj mám dotaz: do servisu a výměny oleje (120 000) mi zbývá 1900 km, ale včera jsem dozvěděl že dnes jedeme na dovolenou cca 3500 km. Stane se motoru něco když to takhle přejedu? p.s. blikající servisní interval jsem si ručně už smazal přes budíky. Díky za radu
Květen 7, 201411 r Teoreticky sa nič nestane, ale nebolo by lepšie ten olej a filter rýchlo vymeniť pred cestou? Je to otázka pol hodiny.
Květen 7, 201411 r Tak proč se ptáš, když stejně pojedeš bez výměny? Upraveno Květen 7, 201411 r od NiceOne
Květen 7, 201411 r Ptám¨se proto, aby mě to po překročení o 2000 km nehodilo do nějakého nouzového režimu
Květen 9, 201411 r tak tak, zažil jsem to cestou do BG (jedna cesta 1650 km), když jsem dojel do Malacek a zastavil na dotankování plynu a po opětovném zapnutí klíčku se mi rozsvítil OIL a já si z hrůzou uvědomil, že se měl dělat olej. Takže jsem cestou usilovně přemýšlel co s tím a jediné co mě napadlo, trochu si ulevit od špatného svědomí, bylo v Srbsku pak na benzínce při dalším dotankovávání koupit litr 5W40 oleje (mimochodem měli ho good cenu - bral jsem pak cestou domů 3 litry na celou výměnu) a půl litru tam do vrchní čárky nalít, aby se to aspoň zředilo. Celou cestu tam i zpět jsem se fábuli mlouval, že jsem jí tak zanedbal
Květen 11, 201411 r Dotaz : při kontrole oleje má být olej nejlépe na rysce uplně nahoře, nebo v prostřed? Díky
Květen 11, 201411 r tak jsem doma, olej byl přejet o 2000 km a auto je v pořádku. V pondělí se objednávám na výměnu
Květen 14, 201411 r Interval výměny oleje se mi povedlo vynulovat, ale jak se vynuluje servisní interval 120000km? to Malta: tebe asi zajímá LPG, tak to hodím tam, ať to tady tady nezaplácáme Upraveno Květen 14, 201411 r od buchty_s_makem
Květen 14, 201411 r klidně si v sekci LPG v Pokec nejen o plynu založ nové téma, rád bych si o té cestě něco početl, mohl by tam přihodit i info Dušan K., který teď byl též autem ve Francii, v Paříži
Září 7, 201410 r ideál,tak medzi stredom a max.. Na nejaké dlhšie dialničné jazdy nie je lepšie mať olej blízko maxima?
Září 11, 201410 r No od poslednej výmeny to mám dosť výrazne nad max. vďaka nemenovanému autorizovanému servisu v Bratislave. Jazdí to normálne, nebol žiadny modrý dym a tá hladina sa takto drží. Raz som z toho vybral filter aj s menším množstvom oleja, ale to bol symbolický zákrok. Odvtedy to nejak už neriešim, ale nikdy tam už takéto množstvo nechcem a do toho servisu to už nikdy nepôjde ani na doplnenie kvapaliny do ostrekovačov...
Září 11, 201410 r Zhodou okolností mám vďaka jednému bratislavskému autorizovanému servisu hadinu dosť vysoko nad max. Zo začiatku som to riešil, ale nevidel som žiadny modrý dym a už to nejakú dobu takto jazdí bez problému. Akurát som raz vymenil filter, čím sa nejaké malé množstvo dostalo preč - skôr symbolický krok. Neviem či to robia schválne, ale už to nechcem nikdy v tomto stave. 3.3 l beriem ako absolútne maximum tohto motora ak bol predošlý olej dokonale vypustený.
Červenec 16, 201510 r Kabinový/pylový/pachový filtr, to je jedno a to samé u Fabie 1.2HTP? V intervalu odlišnosti nejsou...
Červenec 16, 201510 r Ano, jsou to různé názvy pro jeden a ten stejný díl. Mimochodem, už jsi na to ptal v tebou založeném tématu... Existuje ve dvou variantách: 1. obyčejný pilový/prachový 2. s aktivním uhlím
Červenec 6, 20169 r Zdravím. Ztratil jsem servisku a potřeboval bych vědět, co vše byse mělo měnit (olej nepočítám) při 225tkm u motoru CGPA, FII 51KW. Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.