Přejít na obsah

Jaký motor vybrat - HTP, TSI, 1.4 16V nebo TDI?


Milh@us

  

233 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Zdarec všem, čekání na autí se protáhlo, české úřady jsou na zrušení. Ale už to snad brzy bude.

Jinak mám dotaz. Jezdím každej den cca 120 km, někdy dálnice, někdy okresky, za rok co mám peugeota jsem najel přes 33 tis km. Jinak budu dost jezdit s vozejkem, a dost naloženej. Tzn, ve vozejku tak cca 300 kg, v autě nářadí, 2 osoby. Co myslíte, vyplatí se mi

nafta, nebo mám vzít benzína. Jo a ještě 1.4 TDI 51 KW, nebo 1.4 TDI 59 KW Díky za názory

Editováno: , autor: Milh@us
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych spis volil ten benzin, urcite bych koukal na porizovaci cenu, diesel vychazi o 65k draz. Nejel jsem v tom, ale co jsem slysel, to jsem slysel :feve: Kdybys volil prece jen diesel, tak by mozna stalo zvazit zda rovnou nevzit tu 1.9 vychazi o 20k draz nez 1.4 TDI a co do vykonu a kultivovanosti je uplne jinde. Ale zas je to jina kategorie pov. ruceni a treba havarijka bude drazsi.... zkratka ja osobne bych vzal ten benzin ;)

btw. u ty 1.4 TDI se bavim o 59kW-ovy verzi.

Editováno: , autor: PMA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože jezdím s motorem 1,4 TDI 59 kw tak může potvrdit, že motor ze začátku byl hlučnější, ale kolem 7 000km se motor o dost ztišil a vůbec mě nepříjde, že to je tříválec. Mám zatím najeto 24 000km, ale nemůžu si vůbec stěžovat, motor je svyžný ani jsem si nemyslel, že to tak pojede. Průměrnou spotřebu mám 5,5 l a to jezdím hodně po dálnici. S autem není problém jet 180km/h. S vozíkem jezdím taky a uplně v pohodě. Já můžu jen doporučit. Z 1,4 16V jsem bohužel nejezdil, ale chtěl bych také zkusit co táhne lépe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozna by nebylo spatny spocitat si, kdy se ten diesel financne vyplati... nekde na netu je rovnice, kde se to da spocitat.

Tady to je (doufam, ze spravne):

(((porizovaci cena dieselu+(povinne ruceni diesel*pocet let))-(porizovaci cena benzin+(povinne ruceni benzin*pocet let)))/(cena benzinu*spotreba benzinu)-(cena nafty*spotreba nafty))*100=pocet km od kterych se stava diesel vyhodnejsi

pocet let=jak dlouho mate v planu vlastnit toto auto

+ lze pridat do rovnice havarijni pojisteni

Editováno: , autor: PMA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, vůbec bych neřešil, zda se ti vyplatí benzín, nebo nafta. Kupuješ si přeci auto, s kterým budeš jezdit a budeš využívat jeho výkon respektive kroutící moment!!!! K čemu ti potom bude línej motor? V tvém případě bych volil jednoznačně Diesel, protože má velký Kroutící moment, který ty budeš potřebovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.9 TDI je sice o pár tisíc dražší, ale beru to na uvěr, a už je vysoký povinný a havarijko. Jinak denně najezdiím minimálně 100 km. Při spotřebě diesela cca 5 litru a benzínu cca 7 litrů denně oproti benzínu ušetřím cca 60 Kč, za týden je to 300 Kč a za měsíc cca 1200 Kč. Auto budu mít 6 let, tj 72 měsíců x 1200 Kč = 86400 Kč. A to si myslím je už dobrý ne? Kámoš měl FI 1.4 TDI než ji poslal pod avii a nemohl si ji vynachválit. Co vy na to???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s tebou. Můj Taťka má 1,4TDI 59 Kw v Roomstru (N1) je naprosto spokojený. Před nedávnem si nechal zvýšit výkon u CIMBU a spotřeba šla o něco dolů. Momentálně má spotřebu 5,8 l/100km, podotýkám, že jako Elektrikář má kufr pořád plný klub kabelů a jiného materiálu. Před tím měl Fabii 1,2 HTP 47 Kw a se stejným zatížením měl spotřebu cca 8.5 l/100km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, vůbec bych neřešil, zda se ti vyplatí benzín, nebo nafta. Kupuješ si přeci auto, s kterým budeš jezdit a budeš využívat jeho výkon respektive kroutící moment!!!! K čemu ti potom bude línej motor? V tvém případě bych volil jednoznačně Diesel, protože má velký Kroutící moment, který ty budeš potřebovat.

Po 3 letech s tím co najezdíš budeš dělat rozvody a po 4 letech turbo a další a další údržby.... Jsi přinejmenším z5 na tom cenovým rozdílu a neušetříš nic...

Mimochodem také uvažuji jaký motor... 1,4 16V, 1,6 16V, 1,4 TDi (59) nebo 1,9 TDi...

nejvíce by se mi líbilo 1,9 ale vim, že se mi cenovej rozdíl na spotřebě nevrátí... jde mi jen o jízdní komfort... a ten výkon a krouták má prostě 1,9... zase je neseženeš v nějaký solidní výbavě... to 1,4 není problém sehnat ve výbavě sport, comfort za slušný peníze... tdi ve stylu a bez mlhovek... (hodlám koupit starší vůz)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já chci ještě dokoupit prodlouženou záruku na 4 roky, resp. 120 tis km. Jinak to 1.9 TDI je už mmoc velká investice, povinný a havarijní je taky moc vysoký, na to už prostě nemám. Nejdřív to byla 1.6 sport, pak mě v salonu řekli, že je lepší 1.4 16V Elegance, a ted to bude asi tak 1.4 TDI. Jde mi taky docela o tu spotřebu, nehledě na to, že dieslový motory všeobecně jsou kvalitnější...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a já se nakonec asi rozhodnu pro 1,4 16V.... prostě ten motor mi asi ýkonově bude stačit a je peněžitě dostupný...

čtu tady na něj teda stížnosti ale kamarád v ibize ho měl a spokojenej... njn asi je to kus od kusu...

(koukám dle legance chceš koupit fabii... já chci roomstera...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,4 TDI 59 to je snad parodia chrochtajuci vysavac, des duni, to HTP je proti tomu kralovsky tiche, ale zase si namyslat ze to nejako extra taha tak to nie, to je len klam, benzin 1,6 tomu ujde s prehladom odskusane.

ja by som s TDI zobral 1,9 ked uz ale si myslim ze za 1,4 nekrestanske predrazene a vyhodene prachy za nic, to za to nestoji. inak ked sa zacne tocit 1,4 16V tak to bude cca rovnako samo ze spotreba bude v prospech TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a já se nakonec asi rozhodnu pro 1,4 16V.... prostě ten motor mi asi ýkonově bude stačit a je peněžitě dostupný...

čtu tady na něj teda stížnosti ale kamarád v ibize ho měl a spokojenej... njn asi je to kus od kusu...

(koukám dle legance chceš koupit fabii... já chci roomstera...)

čus chlape,

kup si 1,6, spotřebou budeš plus mínus nastejno, pojistka taky, ale 1,6 má rozvody řetězem, tedy bez strachu a investic, když už

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takových rozporuplných názorů....

navíc sám nevím co chci..........

Byl jsem pevně rozhodnut pro 1,9 TDi.... když tak už....

Jenže mě ta cena prostě odrazuje... tak jsem sám sebe přesvědčil že ta 1,4 16V bude docela dobrá navíc prostě dyt s tím motorem jezdí tolik lidí bude dobrej.....

pak tady čtu jak zlobí starty a na 3 válce....

ted zase koukám po 1,4 TDi....

Řikám si mrknu se zase sem a zase nevim na čem jsem........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takových rozporuplných názorů....

navíc sám nevím co chci..........

Byl jsem pevně rozhodnut pro 1,9 TDi.... když tak už....

Jenže mě ta cena prostě odrazuje... tak jsem sám sebe přesvědčil že ta 1,4 16V bude docela dobrá navíc prostě dyt s tím motorem jezdí tolik lidí bude dobrej.....

pak tady čtu jak zlobí starty a na 3 válce....

ted zase koukám po 1,4 TDi....

Řikám si mrknu se zase sem a zase nevim na čem jsem........

Mě se 1.4 16V líbí ale naftu jsem neměl tak nemohu srovnávat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...