Přejít na obsah

Jaký motor vybrat - HTP, TSI, 1.4 16V nebo TDI?


Milh@us

  

233 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Do 1.2 bez ESP se měly dělat 13" brzdy (vpředu 239x18mm). G_C psal loni koncem listopadu do novinek, že byly nahrazeny 14" (256x22mm). Jestli a kdy se ty 13" brzdy dělaly, to nevim. Do 1.9 pro FII i Roomster a 1.6 v Roomsteru se dělají 15" brzdy (288x25mm).

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13" podvozok s brzdami sa dával len pre 1.2 44kw, ale len pre niektoré trhy - na naše trhy sa tieto verzie nedodávali, neskôr 13" podvozok bol vypustený úplne (to je to info od G_C) a už sa dáva na všetky 1,2ky 14". V praxi sa u nás môžeme stretnúť s 13" len na FI s 1,2 40kw, aj to len na niektorých...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Po 3 letech s tím co najezdíš budeš dělat rozvody a po 4 letech turbo a další a další údržby.... Jsi přinejmenším z5 na tom cenovým rozdílu a neušetříš nic...

Mimochodem také uvažuji jaký motor... 1,4 16V, 1,6 16V, 1,4 TDi (59) nebo 1,9 TDi...

nejvíce by se mi líbilo 1,9 ale vim, že se mi cenovej rozdíl na spotřebě nevrátí... jde mi jen o jízdní komfort... a ten výkon a krouták má prostě 1,9... zase je neseženeš v nějaký solidní výbavě... to 1,4 není problém sehnat ve výbavě sport, comfort za slušný peníze... tdi ve stylu a bez mlhovek... (hodlám koupit starší vůz)

rozvody se u 1,4tdi delaji ve 150tisicich,coz jsou v jeho pripade cca 4 roky a proc by mel v onech 150tis. delat i turbo mi prosim vysvetli,prootze si v pondeli jedu pro Roomcu 1,4tdi 59kw SPORT a nerad bych nejaky pozdejsi prekvapka :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj roomstaci ;) ,mam take noveho roomstera scautika,teprve zajizdim motor.....mam 1.4 63kw benzinak....co jsem to tady cetl,tak jste ve smes spokojeni...je teda pravda,ze motor bude idealne slapat az cca po 10000km a vice....?Rozhodoval jsem se i mezi 1.6 77kw....nakonec jsem sel do te 1.4,takova ta zlata stredni cesta,nizsi pojisteni....a vykon...63 nebo 77,tak jiste rozdil v tom bude,otazka jak velkej...?Snad to bude slapat :palec2:

mejte se

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj roomstaci ;) ,mam take noveho roomstera scautika,teprve zajizdim motor.....mam 1.4 63kw benzinak....co jsem to tady cetl,tak jste ve smes spokojeni...je teda pravda,ze motor bude idealne slapat az cca po 10000km a vice....?Rozhodoval jsem se i mezi 1.6 77kw....nakonec jsem sel do te 1.4,takova ta zlata stredni cesta,nizsi pojisteni....a vykon...63 nebo 77,tak jiste rozdil v tom bude,otazka jak velkej...?Snad to bude slapat :palec2:

mejte se

Ahoj, já jsem před nedávnem řešil naprosto stejný problém, jestli 1,4 nebo 1,6 (akorát pro F II). Nakonec po přečtení různých testů a článků apod. :wacko: zvolil stejný motor jako máš ty. Jsem na něj taky docela zvědavý, protože zejména naše motoristické servery jej zrovna, stejně tak jako celou Fabii moc dobře nehodnotí. Já se občas v práci dostanu k F I 1,4 16V (55kW) a jsem s ním spokojený. Pro mě alespoň příjemný motor se kterým jsem na trase Ostrava - Přerov - Zlín docílil spotřeby 5,5 l a dynamika byla taky docela slušná. Taky nečekám, že to bude rvát asfalt, ale na normální rodinné využití to bude stačit. V zahraničních motoristických magazinech si naopak tento motor docela pochvalují a doporučují jej jako optimální střední cestu mezi výkonem a provozními náklady. Tady (snad to pravidla dovolují) je dlouhodobý test motoru 1,4: http://autoviny.zoznam.sk/se/100261/. Takže, alespoň za mě říkám dobrá volba :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, já jsem před nedávnem řešil naprosto stejný problém, jestli 1,4 nebo 1,6 (akorát pro F II). Nakonec po přečtení různých testů a článků apod. :wacko: zvolil stejný motor jako máš ty. Jsem na něj taky docela zvědavý, protože zejména naše motoristické servery jej zrovna, stejně tak jako celou Fabii moc dobře nehodnotí. Já se občas v práci dostanu k F I 1,4 16V (55kW) a jsem s ním spokojený. Pro mě alespoň příjemný motor se kterým jsem na trase Ostrava - Přerov - Zlín docílil spotřeby 5,5 l a dynamika byla taky docela slušná. Taky nečekám, že to bude rvát asfalt, ale na normální rodinné využití to bude stačit. V zahraničních motoristických magazinech si naopak tento motor docela pochvalují a doporučují jej jako optimální střední cestu mezi výkonem a provozními náklady. Tady (snad to pravidla dovolují) je dlouhodobý test motoru 1,4: http://autoviny.zoznam.sk/se/100261/. Takže, alespoň za mě říkám dobrá volba :palec2:

caos,povzbuzujici mail,prima....urcite,take necekam na trhani asfaltu a vubec to od toho auta nevyzaduju...jako budouci rodinne vozitko,staci,taky si myslim....k cemu jsou auta pres 100koni...kdyz po dalnici muzes jezdit 130,no a tech 150 semtam taky pojedes...takhle silny motory proste nemas ani sanci vyuzit,kdyz teda nejzdis nekde na uzavrenem okruhu a nezavodis.....jen me mrzi,ze pro ty 1.4 nejsou vzadu kotouce,preci jen to auto uz docela dost stoji....a ty bumbny preci jen budi lacinym dojmem pro auto,mozna je to muj predsudek,takovej pocit....skoda....4x kotouce,je to preci jen lepsi na oko....mej se,at to jezdi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... bohužel, kotouče bys tam měl v případě, že by sis objednal ESP, aspoň tak je to u FII. Kurňa už se taky nemůžu dočkat :w00t1:

jooooooooooooo? no nevim,podle me jsou kotouce podle kategorie motorizace...tzn od 1.6 a vic....ptal jsem se u prodejce,ze bych chtel kotouce pro tu 1.4....rikal,ze to nejde.....ze uz je to nastaveny pro 1.4 a neda se s tim hnout :o( stvalo me to....urcite jsem chtel radeji kotouce....mel jsem dilema,jestli jit do te 1.6....jasne,ze ne kvuli kotoucum,ale take kvuli motoru....ale ty kotouce....chjoooo.....a tak mam bubny...bumtarata bumbumbum :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jooooooooooooo? no nevim,podle me jsou kotouce podle kategorie motorizace...tzn od 1.6 a vic....ptal jsem se u prodejce,ze bych chtel kotouce pro tu 1.4....rikal,ze to nejde.....ze uz je to nastaveny pro 1.4 a neda se s tim hnout :o( stvalo me to....urcite jsem chtel radeji kotouce....mel jsem dilema,jestli jit do te 1.6....jasne,ze ne kvuli kotoucum,ale take kvuli motoru....ale ty kotouce....chjoooo.....a tak mam bubny...bumtarata bumbumbum :p

Nevím teda, jak u ruma, ale poku bych fakt chtěl kotouče u fabky dozadu, musel bych si připlatit za ESP a pak bych je tam měl. Maj to napsané i v přehledu výbavy.... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím teda, jak u ruma, ale poku bych fakt chtěl kotouče u fabky dozadu, musel bych si připlatit za ESP a pak bych je tam měl. Maj to napsané i v přehledu výbavy.... :)

teda to mi s tim ESpeckem davate poradneho brouka do skeble....me proste rekli ,ze na 1.4 kotouce nejdou.....no asi se v tom nebudu stourat nebo budu akorat nasr...ej :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja uz cca 6mesiacov beham s roomikom 1.4 16V a som spokojny a to som si ho dal este prerobit na LPG. Spotreba je fajn, uz ma nabehanych 34 000km a ide super. Je to celkom zive a na normalne rodinne jazdenie uplne staci. Myslim ze je to dobra volba, aj motoricky aj pre poistku aj vozenie. Kto nie je pretekár tak mu to uplne staci. Tak prajem vela stastnych kilometrov a radosti z vozenia

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja uz cca 6mesiacov beham s roomikom 1.4 16V a som spokojny a to som si ho dal este prerobit na LPG. Spotreba je fajn, uz ma nabehanych 34 000km a ide super. Je to celkom zive a na normalne rodinne jazdenie uplne staci. Myslim ze je to dobra volba, aj motoricky aj pre poistku aj vozenie. Kto nie je pretekár tak mu to uplne staci. Tak prajem vela stastnych kilometrov a radosti z vozenia

super,to je dobra zprava :palec2: snad budu teda spokojenej :p

to mas teda za 6 mesicu dost najeto..... tak at slape.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja uz cca 6mesiacov beham s roomikom 1.4 16V a som spokojny a to som si ho dal este prerobit na LPG. Spotreba je fajn, uz ma nabehanych 34 000km a ide super. Je to celkom zive a na normalne rodinne jazdenie uplne staci. Myslim ze je to dobra volba, aj motoricky aj pre poistku aj vozenie. Kto nie je pretekár tak mu to uplne staci. Tak prajem vela stastnych kilometrov a radosti z vozenia

Zdravím, chci se zeptat jakou máš na LPG spotřebu? Já mám už 14let Feldu na LPG a jezdím cca 8l, v zimě nebo s vozíkem cca 8,5l. Začínám pomalu řešit co za ní a v úvahu přichází Roomster 1,4/63kW přestavba na LPG a nebo Octavie I 1,9TDi/74kw, která je nyní za super cenu. Cenové srovnání vychází prakticky stejné, kvalitou je OctavieI samozřejmě daleko lepší než Roomster a její jediné minus je horší místo na zadních sedačkách, které je u Roomstera lepší. Díky za odpověď. Jirka_Sd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stará vochcávka je lepší než roomster??při přesednutí z roomsteru do starý vochcávky jsem měl stejné pocity jako při přesednutí z fabie do felicie.pocit chrastítka u kterýho se člověk bojí, aby se při brždění nerozpadlo.co taky čekat od auta, které už od začátku výroby bylo podprůměrné.se zaujetím pročítam příspěvky v sekci vochcávka trumf a bavim se jako při čtení dikobrazu.nedivim se, že škoda vyrábí taková auta, když lidé jsou schpni vyhodit třista tisíc za takový shit.stačí vedle sebe postavit ceed,i30 a starou vochcávku a je to jasné.ta hrůza se může prodávat tak v jižní americe nebo v rusku, ale v evropě už nemá co dělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirka: No ak máš na mysli kvalitu v tom ohľade, že OI sa kazí menej, než R, tak to potom súhlasím. OI je proste už "vychytané" auto, na ktorom počas tých dlhých rokov výroby poriadne vychytali chyby, či už to boli chyby vznikajúce z pracovných postupov, alebo vadných dielov. Štatistika počtu reklamácií a neplánovaných servisných zásahov u OI a FII/R to naozaj potvrdzuje - OI je spoľahlivejšia, než FII/R.

Katahekasa: Neviem, nakoľko si znalý problematiky konštrukcie áut a celkovo automobilovej techniky po odbornej stránke, ale ja som a smelo tvrdím, že po technickej stránke je Ceed aj i30 na úrovni starej "ochcávky"! Jediné, v čom majú týto korejci navrch, je lepšia bezpečnosť a o hodne lepšie motory. Začni rozoberať Ceeda a O1 a garantujem ti, že sa budeš diviť! Netvrdím, že Ceed/i30 sú zlé vozy, ale dal by som ich na úroveň O1, resp len o kúsok vyššie, či sa to niekomu páči, alebo nie. Auto nie je len o tom, čo vidí bežný zákazník zvonka alebo keď sadne za volant, ale auto je aj o tom, čo je schované pod povrchom!!! Pre zaujímavosť, benzínové motorizácie u i30 stále nepoužívajú elektronický plynový pedál, ale klasické plynové lanko...

Editováno: , autor: Igor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mojeho nazoru OI zaostava pro me v nekolika ohledech, ale pocit chrastitka bych mezi ne nepouzival. Troufam si tvrdit, ze OI a R maji uplne jine prednosti a to v drtive vetsine v naprosto odlisnych disciplinach. Jak OI, tak R nabizi uplne neco jineho. S podvozkem, mistem nebo variabilitou je clovek na stiru u OI, s R zas clovek na nikoho nezapusobi jako majitel poloboha a "vetsiho" auta. Doba lidovych aut je nenavratne pryc a holt si clovek muze za stejne penize vybrat ze dvou odlisnych filosofii dokonce v ramci jedne znacky.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, chci se zeptat jakou máš na LPG spotřebu? Já mám už 14let Feldu na LPG a jezdím cca 8l, v zimě nebo s vozíkem cca 8,5l. Začínám pomalu řešit co za ní a v úvahu přichází Roomster 1,4/63kW přestavba na LPG a nebo Octavie I 1,9TDi/74kw, která je nyní za super cenu. Cenové srovnání vychází prakticky stejné, kvalitou je OctavieI samozřejmě daleko lepší než Roomster a její jediné minus je horší místo na zadních sedačkách, které je u Roomstera lepší. Díky za odpověď. Jirka_Sd

Ahoj, tak spotreba je priemerne do 8l ale to hovorim priemerne, ked chodim po dialnici tak to dostanem v pohode do 7 l a to sa neplazim ale tych 130-140 idem ale s citom. V meste je to viac ale zalezi ako ides a aka je premavka, ale tych 8l tam bude. Ako sa rozhodnes je na tebe, ci R alebo OI porovnavat to nebudem s O nemam skusenosti. Inac LPG na R je uz fajn prepracovane, ked to porovnam s Formanom na ktorom este jazdim a mam tam tiez LPG tak v R ani necitim ze ide na plyn. Mozno v kopcoch a nalozeny, ale ja nie som pretekar ale pohodovy sofer a vychutnavam si jazdu takze som spokojny. Inac ked som isiel do Francie tak som mal spotrebu priemernu 7,9l LPG ale tam som som viacmenej drzal tych 150 -140 a tam to uz trochu rastie. Ale myslim si 1.4 je celkom kultivovany motor so slusnymi vlastnostiami a prijatelnou cenou. Takze s volbou som spokojny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...