Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

neber to špatně, každému se třeba něco někde nelíbí(detail) a stejně to koupí...až to bude od sazí tak to po pár kilometrech bude černý uvnitř a ani si toho nikdo nevšimne, max přeleštím obvod koncovky a je to..

Vloženo (editace)

No ja myslim, ze toto "do poradku" nedaji. Prece jen pridat autu druhy funkcni vyfuk uz neni uplna prdel. Na druhou stranu, toto po pravde by mi vsech "usporach" na O3 vadilo ze vseho nejmene. Kdyz nekam jedu, tak na svuj vlastni vyfuk fakt nekoukam a co si mysli ostatni na silnici, kteri na nej koukaji, to je mi opravdu sumak.

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo

to mi připadá, jako taková ta falešná koncovka na Fábii, kde je vidět i ta blenda, jak to není průchozí. U toho eresa by samozřejmě bylo řešení buď vytáhnout ze zadního tlumiče druhou rouru (záleží, jak je konstruovanej) nebo to rozbočit až za tlumičem a přetáhnout rouru na druhou stranu. Je otázka ovšem, jestli je tam na to místo. Je dost dobře možný, že bude v cestě nádrž nebo kryt rezervy. Pak je to řešitelný sice taky, ale ty náklady na úpravu za to nestojej. Mimo to se musí trubka odizolovat od karoserie, což jsou takový ty AL vroubkovaný plechy natvarovaný na podvozku auta. Děsná složitost.   

Vloženo

Taky si myslím, že nikdo nic "do pořádku" dávat nebude. Prodej RS je oproti běžné Octavii daleko menší, tak se jim to nevyplatí. Btw. místo tam asi bude, vzhledem k tomu, že benzínu se to tam vejde (alespoň podle zobrazení v Etce) a tudíž je i ta druhá koncovka funkční.

Vloženo

Já to chtěl na svým autě taky pořešit jako Duplex s tím, že přeci stejná motorizace 4x4 má koncovky na obou stranách, jenže ouha, tam je na podvozku díky tý čtyřkolce všechno jinak. Na tohle by ses u RS musel prostě taky podívat fyzicky. Jenom z Etky to nevyčteš. 

Vloženo (editace)

hurikane ty budeš mít benzín ne? tak pohoda.. ta zelená v liftu je fakt moc pěkná a solidní sedačky

navařit se to tam dá vždy ;-)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Já to chtěl na svým autě taky pořešit jako Duplex s tím, že přeci stejná motorizace 4x4 má koncovky na obou stranách, jenže ouha, tam je na podvozku díky tý čtyřkolce všechno jinak. Na tohle by ses u RS musel prostě taky podívat fyzicky. Jenom z Etky to nevyčteš. 

No jestli to zobrazení sedí, tak je to evidentní. Vedení potrubí je jiné, má třeba dva tlumiče, na rozdíl od nafty. Podívej se sem: http://forum.skodahome.cz/topic/123175-%C5%A1koda-octavia-iii-rs/page-5#entry1778175

Vloženo

ale to jo, já to viděl. Jenže z toho spolehlivě nevyčteš, jaký je uspořádání na podvozku obou motorizací. U nafty prostě může nastat situace, že tu rouru od výfuku nebude kudy protáhnout na druhou stranu. Takhle to fakt nepoznáš.   

Vloženo

Z jiného soudku. A co motor, chlapi! Jsem jednoznačně rozhodnutý jít do benzínu. Ale jaký je  váš názor na spolehlivost, hlavně co se týče rozvodového řetězu, který dle mého kamaráda - mechanika s autorizovaného servisu, dělal problém  u 1.8 TSI - protahoval se, praskal... Ve všech případech Škoda uhradila opravu i po záruční době, ale nerad bych trávil většinu času v servise.

Vloženo

Asi takto, je to již III. generace tohoto motoru, přičemž rozvody mají být také nějak upraveny (v čem úprava spočívá se nikde nedá dočíst). Toto se ukáže až časem. Největší zádrhel u předchozí generace je ovšem napínák řetězu, než řetěz sám o sobě.

Vloženo

No, když jsem dopsal příspěvek, tak jsem si uvědomil, že jsem ho mohl ještě editovat tímto směrem, že mě to chvílema připadalo až moc pozitivní a přehnaně vychválený :) Já si prostě myslím, že to auto se asi opravdu oproti i předchozím generacím posunulo dál a to k čemu bylo stvoření je prostě i  vzhledem k slušný ceně výborným kandidátem. Myslím, že je hodně konkurenceschopný. Rád bych se v něm svezl a porovnal s předchozí FL RS. Bohužel nevím o žádném dealerovi, který by jí měl v našem kraji Kutná hora, Kolín, případně Pardubice, Chrudim.

Vloženo

Nevim jak RS, nemam zkusenosti, ale mel jsem tu moznost ridit kratkou O3 s 1.6 TDI a O3 Combi s 2.0 TDI (v kazde cca 600km) a oproti O2 FL se to auto dal nikam neposunulo, naopak. Nechci byt extra kriticky, jsem fanouskem Skody, ale cost cutting a postaveni Skody v kocernu VW je jasne dane a to vse se odrazilo v nove O3.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...