jirkaK Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 to je dobře, že na RS nejdou malý kola. Aspoň nikdo nedostane nápad, jak to auto takovýma kolama dojebat. A že by tu tací byli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Ano klidně já, když jsem měl doma 15" zimní, jsem barbar ale Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 přerazit ruce 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 kde jsou ty časy co jsem měl na Feldě 13" :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Ted vážně, 15" bych asi nedal už jenom že je to RS ale počítal jsem s 16" kterejch je mraky ale zimní 17" z těch jsem byl opravdu špatnej to bylo +23tis k autu jen za kola na zimu, ted toho nelituju a mám fakt krásné ale myslím že bych to vydržel klidně na 15" když jsou doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 No pokud nějakou pneu neznicis po krásných cz cestách jako se me stalo me a hned sem v tom byl za skoro 5000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LaudaRS Vloženo 15. leden 2014 Sdílet Vloženo 15. leden 2014 Ma nekdo zkusenost se zimnina 18tkama? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sedlik Vloženo 15. leden 2014 Sdílet Vloženo 15. leden 2014 Já jsem ponechal originál 18" a musím říci, že i zde stále platí, kola dělají auto. Krásné antracity jsou to jediné na autě čemu aktuǎlně nevadí špína, narozdíl od bílé barvy si rozumí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 15. leden 2014 Sdílet Vloženo 15. leden 2014 Abych nemusel měnit kola za zimní (čistě designový pohled), uvažoval jsem jednu dobu dokonce nad univerzálníma gumama, ale po zavedení nutnosti zimních gum s označením M+S (§21 odst. 2 vyhl. 341/2002 Sb), jsem od tohohle nápadu už úplně upustil. Možná dobře, i když teď zrovna není tak silná zima, asi bych se na celoročních u nás na Vysočině brzo hezky sklouzl LaudaRS: Maverick (jak jinak ) Sedlik: Čistě černá kola si naopak tu špínu doslova vychutnávají Vzhled je jedna věc, ale je pravda, že třeba lehce užší guma (tím pádem menší kola) se dokonce v zimě může v krizové situaci hodit, ale taky bych chtěl na O3RS 18" i na zimu jako ty (jen se mi nejvíce líbí Pictoris) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Necital to uz niekto? http://autotip.auto.cz/clanek/auto-tip/3699/rychle-koncernove-vozy-s-motorem-2-0-tdi.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Jenomoze podle skody by ten vykon mel byt 162kw od 4400-6200. Tady mas pri 6000 jen "147kw" Spis to vidim na novinarsky special...;-) Při současné složitosti motorů jistě nikdo za miliony nedělal speciální program jen pro novináře. Nikdo si nevezme na triko nesériový SW pro běžného uživatele. Jeden megaprůšvih Toyoty stačil. EGas není sranda. Novináři jezdí se stejnou serií jako se prodává. Že mají motory trošku víc to tak je. Ale ne tolik co se tady měří. Přeci jen naměřit tento výkon na kole není sranda. A jak se říká jedno měření, žádné měření. Měření výkonu na motorové brzdě je jiná písnička. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 (editace) Cjoctavian: čítal.... Vyhrál to GOLF GTD jako nejpraktičtější kombince, druhá OIII RS - výtka byla k velké tvrdosti podvozku, třetí Audi A3 S a poslední Seat Leon.... ale všechny auta mají cca podobně bodů... výsledek je těsný, tak v rozmezí 2% Takže závěr je, že všechny modely jsou dobrá volba... záleží vždy jaké má člověk priority... jako třeba u OIII velký kufr..., u Audi nejvyšší kvalita provedení, samozřejmě i cena... atd Editováno: 16. leden 2014, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Necital to uz niekto? http://autotip.auto.cz/clanek/auto-tip/3699/rychle-koncernove-vozy-s-motorem-2-0-tdi.html Já jse to v autotipu četl. Výhrál Golf před Octavií jenom proto že měl DCC podvozek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 (editace) Zaujimave, nedavno som cital test GTI Performance vs. ORS TSI - a vysledok bol, ze Octavia je vhodnejsia na denne pouzivanie (najma kvoli maksiemu podvozku) a Golf je lepsi na vikendy... EDIT: aj ked osobne si myslim, ze to bolo ovplyvnene najme tym, ze ORS mala zimne 18" a GTI mal zimne 19" Editováno: 17. leden 2014, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 někdy jsou ty jejich "testy" jak pro malý děti. Zvítězil těsně Golf, protože to v Octavii divně smrdělo. Řidič šlápnul před jízdou do hovna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 (editace) No mě ty testy taky příjdou občas podivné. Já ale neřeším až tak výsledné pořádí, jako spíš informace a postřehy, které se tam dočtu.... Jinak OIII RS TDI je údajně o dost tvrdší než ve verze TSI... psal o tom p.Janda na Autoforum.cz a přecejem mu věřím o trochu více než pánům z AutoBildu.... http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-rs-tdi-2013-ruda-svine/ Editováno: 17. leden 2014, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xstorm Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 v realitě mimi ty jejich všemožné zvlášní srovnávací testy je hlavně rozdíl v tom, jak je GOLF VII GTD uvnitř utlumený...rozdíl je hodně velký (zkoušel jsem na vlastní kůži). A jak jsem již několikrát v různých vláknech zmiňoval, s DCC je asi 5 x lepší podvozek než u OIII RS. Kdyby měla OIII RS DCC, asi by golfa porazila, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 už jsem to psal, DCC sice dobrý, ale stejně jezdím furt na SPORT, takže pro mě by nemusel být ani adaptivní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xstorm Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 no vidíš a já xkrát denně měnil nastavení, v Praze po kolejích a na některých super silnicích comfort a pak při rychlé jízdě sport, a za znovu tak či onak... DCC je super věc. Snad to jednou bude mít i OIII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xstorm Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 Cjoctavian: čítal.... Vyhrál to GOLF GTD jako nejpraktičtější kombince, druhá OIII RS - výtka byla k velké tvrdosti podvozku, třetí Audi A3 S a poslední Seat Leon.... ale všechny auta mají cca podobně bodů... výsledek je těsný, tak v rozmezí 2% Takže závěr je, že všechny modely jsou dobrá volba... záleží vždy jaké má člověk priority... jako třeba u OIII velký kufr..., u Audi nejvyšší kvalita provedení, samozřejmě i cena... atd a četli jste, jaký výkon bude mít LEON CUPRA R? 206 kW!!!! to jsem zvědavý, jestli tohle někdy dají do RSa... je to shodný motor co je v S3 (teda myslím na 95 %) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 xstorm:Udajně příští rok.Jak OIII,tak SIII: http://www.autofox.cz/index.php?idx=37527 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 článek z 20.2.2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 Novější informace nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 v nových generacích S 3 a G R jsou shodný motory s výkonem 221 kW (300 k). Cupra bude tudíž slabší. Nicméně, stále si hrajou s týmtéž motorem 2.0 TSI. Ale kdo říká, že to bude konkurovat OIII RS, myslím nemá pravdu. V Cupře to určitě nebude žádná "lidovka". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodyia Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Tak po pár projížďkách vidím jako hlavní riziko dodržování rychlosti... jede to mnohem rychleji, než se zdá, budu si nato muset dát bacha. A chci se zeptat - máte v menu nastavení zrcátek volbu pro sklopení při couvání? Já tedy ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.