Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim, takze opat osm tam kde som bol na zaciatku, nova baterka, ale dnes bolo -3 a ranny start tak na 2-3 valce postupne sa pridal zvysok. Takze to nakoniec aj tak vidim na tie vstrekovace :(

Vloženo (editace)

čaute ak sa táto téma niekde preberá vopred sa ospravedlňujem.

Mám OII rv 2005 1,9 TDI, dnes ráno som štartoval bolo -14C a naštartovalo mi to asi na 5x. Točil som motor asi cca 6 sekund s prestávkami. Dokiaľ nechytilo. Počas každého štartu pípala a svietila signalizácia oleja. Baterku mám cca rok 74Ah. Nameral som pri vypnutom stave 12,45V. Nemrznúcu kvapalinu v chladiči mám a kúpil som aj prísadu do nafty (odporúčané množstvo: 20ml na 20l). Viete mi poradiť čo to môže spôsobovať. Na PC som s tým zatiaľ nebol.

Editováno: , autor: joohan14
Vloženo

Měl jsem něco podobného. Prvně jsem měnil žhavicí svíčky a start byl furt stejný jako kdyby to nemohlo. Koupil jsem baterku s větším startovacím proudem. Jak začalo víc mrznout o to hůř to šlo. Nakonec jsem dal nový starter (zn.VALEO) a auto startuje jako nové. Starter odebíral dost proudu a repas jsem nechtěl řešit , protože nový starter mě vyšel na 3000,- kč. :kol-47:

Vloženo

Ahoj, asi mám stejný problém, akorát mi to jednou při -19°C nastartovala na poprvé, pak při -12°C jsem nastartoval cca na 6x. baterka nová cca 2 týdny, palivový filtr nový, žhavící svíčky ok. tankuju verve diesel a davám aditiva VIF. ráno jsem nastartoval na podruhý při -12°C. prostě to nestartuje a nikdo neví co stím, na diagnostice vše ok, ale já prostě nestartuju.

Vloženo

Ahoj vsichni.Jsem tady novy a potrebuju poradit.Mam Octavii l 1.9 TDI 66kw. Pri prvnich velkych mrazech zacala spatne startovat.Vymenil jsem zhavice,filtr a je nova baterka. Oktavka i pres to vsechno toci a toci ale nez chytne je to doba a vzdycky se vyvali z vyfuku oblak cerneho koure. Jak uz jednou chytne startuje bez problemu ale pri delsim stani se ji nechce.Predem dekuji za nejake rady

Vloženo

Já bych to tipnul na žhavení.

Napětí na žhavičky jde?

Pokud ne, tak řešit proč?

Třeba je špatné čidlo teploty vody a ŘJ si myslí, že je teplo a tudíž nežhaví.

Vloženo

Že ho tam během žhavení naměříš.

Stačí jednoduchý měřák a na žhavičkách proti kostře musíš naměřit cca 12V.

Nebo ještě jednodušeji, místo měřáku připoj žárovku.

Vloženo

Zdravim takze po dvoch tyzdnoch behania som sa opat k nieco dopracoval, ospravedlnujem sa kolegovi PROCHY603 a vyzera to nakoniec naozaj na tie zhavice, sice su funkcne, ale aj pri -18 zhavia iba 3-4 sekundy co je priserne malo. kontrolka zhavenia tiez sviti iba 3-4sekundy, ale aj realne ked som odpojil rampu co ide na zhavice a dal tam multimeter tak po zhasnuti kontorlky prestal ist prud aj do zhavicov. Ked som mal zhavice vonku tak po 3 sekundach sa z nich zacalo len dymit, do cervena sa rozpalili az po 6-7 sekundach. Jazdil som seat toledo a pri tej istej teplote -18 zhavilo asi 10-12 sekund a potom na brnk. Vcera som to priniesol po 2 dnoch od elektrikara a na nic neprisli.... Super :(

Vloženo (editace)

Takze som mal pravdu. :kol-47::kol-31: Treba kupit kvalitne a poriadne ZHAVICE. BERU,NGK, BOSCH a spravne ich aj namontovat dodrzat predpisany moment utiahnutia. :kol-27:

Zhavice BOSCH DURASPEED zhavia z 0 na 1300°C za 2 sekundy!!!!

Editováno: , autor: PROCHY603

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...