Spajky007 Vloženo 18. leden 2012 Vloženo 18. leden 2012 a co origo servis já měl superba 1 a ten taky špatně startoval a v servisu štelovaly předvsřiky nebo vstřiky ale jen diagnostikou a pak to startovalo krásně Citovat
Spajky007 Vloženo 18. leden 2012 Vloženo 18. leden 2012 nic se nerozebíralo tak nevim možná dával jen málo nafty ale pak to bylo ok Citovat
jozef d. Vloženo 19. leden 2012 Vloženo 19. leden 2012 Dnes idem poobede ešte na diagnostiku vstrekovačov, tak uvidím ake to bude mať hodnoty, to už je posledná možnosť Citovat
jozef d. Vloženo 25. leden 2012 Vloženo 25. leden 2012 Zdravim, takze opat osm tam kde som bol na zaciatku, nova baterka, ale dnes bolo -3 a ranny start tak na 2-3 valce postupne sa pridal zvysok. Takze to nakoniec aj tak vidim na tie vstrekovace Citovat
marthass Vloženo 30. leden 2012 Vloženo 30. leden 2012 Ahoj, fakt vstřiky? startuje mi to podobně, dávál vifa, vervu... Citovat
jozef d. Vloženo 30. leden 2012 Vloženo 30. leden 2012 posielam novy nahlad po vymenej baterke. Citovat
jozef d. Vloženo 1. Únor 2012 Vloženo 1. Únor 2012 Zhavice. To bolo prve po com som isiel, dal som komplet nove a na druhy den v zime opat to iste... Citovat
joohan14 Vloženo 2. Únor 2012 Vloženo 2. Únor 2012 (editace) čaute ak sa táto téma niekde preberá vopred sa ospravedlňujem. Mám OII rv 2005 1,9 TDI, dnes ráno som štartoval bolo -14C a naštartovalo mi to asi na 5x. Točil som motor asi cca 6 sekund s prestávkami. Dokiaľ nechytilo. Počas každého štartu pípala a svietila signalizácia oleja. Baterku mám cca rok 74Ah. Nameral som pri vypnutom stave 12,45V. Nemrznúcu kvapalinu v chladiči mám a kúpil som aj prísadu do nafty (odporúčané množstvo: 20ml na 20l). Viete mi poradiť čo to môže spôsobovať. Na PC som s tým zatiaľ nebol. Editováno: 2. Únor 2012, autor: joohan14 Citovat
VAG BoBo Vloženo 2. Únor 2012 Vloženo 2. Únor 2012 (editace) Špatné žhavičky. Editováno: 2. Únor 2012, autor: VAG BoBo Citovat
joohan14 Vloženo 3. Únor 2012 Vloženo 3. Únor 2012 ale pri zapnutí klúča kontrólky zhasnú a žiadnu chybu na prístrojovke nehlási. Citovat
Pospi Vloženo 6. Únor 2012 Vloženo 6. Únor 2012 Měl jsem něco podobného. Prvně jsem měnil žhavicí svíčky a start byl furt stejný jako kdyby to nemohlo. Koupil jsem baterku s větším startovacím proudem. Jak začalo víc mrznout o to hůř to šlo. Nakonec jsem dal nový starter (zn.VALEO) a auto startuje jako nové. Starter odebíral dost proudu a repas jsem nechtěl řešit , protože nový starter mě vyšel na 3000,- kč. Citovat
grabcak Vloženo 7. Únor 2012 Vloženo 7. Únor 2012 Ahoj, asi mám stejný problém, akorát mi to jednou při -19°C nastartovala na poprvé, pak při -12°C jsem nastartoval cca na 6x. baterka nová cca 2 týdny, palivový filtr nový, žhavící svíčky ok. tankuju verve diesel a davám aditiva VIF. ráno jsem nastartoval na podruhý při -12°C. prostě to nestartuje a nikdo neví co stím, na diagnostice vše ok, ale já prostě nestartuju. Citovat
TomasPinter Vloženo 14. Únor 2012 Vloženo 14. Únor 2012 Ahoj vsichni.Jsem tady novy a potrebuju poradit.Mam Octavii l 1.9 TDI 66kw. Pri prvnich velkych mrazech zacala spatne startovat.Vymenil jsem zhavice,filtr a je nova baterka. Oktavka i pres to vsechno toci a toci ale nez chytne je to doba a vzdycky se vyvali z vyfuku oblak cerneho koure. Jak uz jednou chytne startuje bez problemu ale pri delsim stani se ji nechce.Predem dekuji za nejake rady Citovat
Wojnar Vloženo 14. Únor 2012 Vloženo 14. Únor 2012 Já bych to tipnul na žhavení. Napětí na žhavičky jde? Pokud ne, tak řešit proč? Třeba je špatné čidlo teploty vody a ŘJ si myslí, že je teplo a tudíž nežhaví. Citovat
TomasPinter Vloženo 14. Únor 2012 Vloženo 14. Únor 2012 jak zjistim jestli jde to napeti na zhavicky? Citovat
Wojnar Vloženo 15. Únor 2012 Vloženo 15. Únor 2012 Že ho tam během žhavení naměříš. Stačí jednoduchý měřák a na žhavičkách proti kostře musíš naměřit cca 12V. Nebo ještě jednodušeji, místo měřáku připoj žárovku. Citovat
jozef d. Vloženo 16. Únor 2012 Vloženo 16. Únor 2012 Zdravim takze po dvoch tyzdnoch behania som sa opat k nieco dopracoval, ospravedlnujem sa kolegovi PROCHY603 a vyzera to nakoniec naozaj na tie zhavice, sice su funkcne, ale aj pri -18 zhavia iba 3-4 sekundy co je priserne malo. kontrolka zhavenia tiez sviti iba 3-4sekundy, ale aj realne ked som odpojil rampu co ide na zhavice a dal tam multimeter tak po zhasnuti kontorlky prestal ist prud aj do zhavicov. Ked som mal zhavice vonku tak po 3 sekundach sa z nich zacalo len dymit, do cervena sa rozpalili az po 6-7 sekundach. Jazdil som seat toledo a pri tej istej teplote -18 zhavilo asi 10-12 sekund a potom na brnk. Vcera som to priniesol po 2 dnoch od elektrikara a na nic neprisli.... Super Citovat
PROCHY603 Vloženo 17. Únor 2012 Vloženo 17. Únor 2012 (editace) Takze som mal pravdu. Treba kupit kvalitne a poriadne ZHAVICE. BERU,NGK, BOSCH a spravne ich aj namontovat dodrzat predpisany moment utiahnutia. Zhavice BOSCH DURASPEED zhavia z 0 na 1300°C za 2 sekundy!!!! Editováno: 17. Únor 2012, autor: PROCHY603 Citovat
marthass Vloženo 20. Únor 2012 Vloženo 20. Únor 2012 A není ta doba žhavení 3 vteřiny vcelku normál? Jsem u O2 77kw PD neviděl delší žhavení...2.0TDI má žhavení ještě omnoho kratší Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.