Prosinec 25, 20186 r stoupo, nedělej tady z toho holubník! Toto není motorová sekce. Respektuj pravidla fora. Dotaz mimo téma smazán.
Leden 1, 20196 r Pavouku mušíš pořád ty hříšníky hanlivě titulovat, delší dobu si toho všímám, a vůbec se mi to nelíbí, toto není cesta napravovat zlo zlem. Můžeš jim to napsat normálně a titulovat je blbcema v SZ.
Leden 1, 20196 r Kolego, na tebe to platí také - pravidla fora zapovídají jakékoli veřejné polemiky o rozhodnutích administrace fora (článek č.7), tak je laskavě respektuj a dodržuj! Mimochodem, já tady nikoho nijak hanlivě netituluji! Stoupa je totiž nickname dotyčného člena fora, kterému je určena moje výtka, a ne nadávka! Když už někoho chceš za něco kritizovat, tak si napřed pořádně přečti a pak si řádně rozmysli, na co vlastně reaguješ...
Leden 3, 20196 r A co zvedat takto ? Jen jsem si koupil druhý originální zvedák a pro jistotu ještě ten univerzální uprostřed. Ten je ale jen lehce přitisknut k prahu, protože toto místo není určeno na zvedání a zvedák ani nemá patřičnou drážku. Výhoda je v tom, že se zvedá celá polovina auta najednou - nekroutí se karoserie a je menší riziko spadnutí auta.
Leden 5, 20196 r .Honza. S každým rokem co jsem starší si chci práci ušetřit, Honzo s tímto zvedáním se v 50 ti letech zblázníš a vykašleš se na to. Zvedám auta heverem jedním již cca 20 let( tím co máš uprostřed) tak vím o čem je řeč ale jako mladej kluk bych to řešil stejně. Jako nápad dobrý.
Leden 5, 20196 r Pawouk, výtku si beru k srdci máš pravdu ale né jednou si mě nasral a řadu měsíců jsem tě měl bloklího tak si to nepokaž. Jinak nic proti ale na druhou stranu nic s tebou.
Leden 5, 20196 r Dobrý by byl nějaký adaptér, který by se nasadil na hlavu hydraulického zvedáku a tlačil by najednou v obou zvedacích bodech na jedné straně auta. Po zvednutí by se pod tento adaptér vložily pevné podpěry a auto by bylo bezpečně a rychle zvednuto. Potom by bylo možné např. očistit dosedací plochu kol, nakonzervovat střed apod. Ale jednodušší je asi použít dva hydraulické zvedáky, páky směrem k sobě a použít obě ruce. Karoserie se nekroutí a můžu měnit dvě kola najednou. Jenom něco mezi hlavou zvedáku a prahem - aby se nezdeformoval lem a nezačalo to korodovat. Upraveno Leden 5, 20196 r od .Honza.
Leden 5, 20196 r No, pokud ti vadí, že se karoserie kroutí, to aby jsi se bál zastavit na nerovném povrchu..... Nedělal bych z toho zase vědu. Pro běžný domácí zvedání bohatě stačí malej hydraulickej 2 t podjížďák co prodávají v globusu apod. za nějakých 5 - 6 stovek. Stačí na dosedací plochu heveru dát uřízlej silentblok aby se neotřel práh a není co řešit.
Únor 9, 20196 r Dokoupil jsem hydraulický pojízdný zvedák a chci se zeptat jestli zadek F2 a i F1 v krátkých verzích mohu zvednout za zadní nápravu uprostřed?
Únor 9, 20196 r Zvedací místa jsou jasně určená výrobcem. Za nápravu sem kdysi zvedal akorát moje starý Twingo. Ale tam to jinak ani nešlo, protože prahy byly schnilý na padrť.
Únor 9, 20196 r V 15. 4. 2013 na 18:36, onegear napsal: Voice: prvni obrazek predni podperny bod - podeprel jsem prkynko pres zobrazene zatky v podlaze (blizko viditelne zebrovani pro opreni vybavoveho heveru) druhy obrazek zadni podperny bod - opet prkynko pres zatku. Zvedani bez problemu a viditelnych skod na nateru. Jedina potiz - mam hever s max. zdvihem 335mm a pri tloustce podperneho prkynka cca 1.5cm stale kolo jen kousek na zemi - tedy vice podlozit (jiz bych se bal nestability) nebo vyssi zdvih heveru nejjednodussi by opravdu asi bylo (jak jiz bylo doporuceno) pod napravu ale co pamatuji, vsechny poucky rikaji - nezvedat za motor, prevodovku, napravy - nemam se bat o poskozeni (obzvlaste predni) napravy ? prece jen rameno je konstruovano na jine namahani nez tlak zespodu (napr. geometrie ?) Zvedal jsem F2 presne za tyto body kde jsou ty gumove krytky a bylo to v pohode. Na zvedak jsem dal puk. U F3 jsem takove mistata nenasel tak jsem pouzil tohle. https://www.ebay.com/itm/Universal-Frame-Rail-Floor-Jack-Stands-Pad-Block-Durable-Rubber-65X33mm-NEW/123236387386?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649 Vzkouseno na F3 a Rapidu. Originalni jednonozku bych pouzil leda nekde na ceste, pokud menim kola tak ne... Upraveno Únor 9, 20196 r od zwan
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.