Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

stoupo, nedělej tady z toho holubník! Toto není motorová sekce. Respektuj pravidla fora. Dotaz mimo téma smazán.

Pavouku mušíš pořád ty hříšníky hanlivě titulovat, delší dobu si toho všímám, a vůbec se mi to nelíbí, toto není cesta napravovat zlo zlem. Můžeš jim to napsat normálně a titulovat je blbcema v SZ.

 

Kolego, na tebe to platí také - pravidla fora zapovídají jakékoli veřejné polemiky o rozhodnutích administrace fora (článek č.7), tak je laskavě respektuj a dodržuj! Mimochodem, já tady nikoho nijak hanlivě netituluji! Stoupa je totiž nickname dotyčného člena fora, kterému je určena moje výtka, a ne nadávka! Když už někoho chceš za něco kritizovat, tak si napřed pořádně přečti a pak si řádně rozmysli, na co vlastně reaguješ...

A co zvedat takto ? Jen jsem si koupil druhý originální zvedák a pro jistotu ještě ten univerzální uprostřed. Ten je ale jen lehce přitisknut k prahu, protože toto místo není určeno na zvedání a zvedák ani nemá patřičnou drážku. Výhoda je v tom, že se zvedá celá polovina auta najednou - nekroutí se karoserie a je menší riziko spadnutí auta.

WP_20181030_14_06_53_Pro.jpg

WP_20181030_14_10_04_Pro.jpg

WP_20181030_14_13_29_Pro.jpg

.Honza.  S každým rokem co jsem starší si chci práci ušetřit, Honzo s tímto zvedáním se v 50 ti letech zblázníš a vykašleš se na to. Zvedám auta heverem jedním již cca 20 let( tím co máš uprostřed) tak vím o čem je řeč ale jako mladej kluk bych to řešil stejně. Jako nápad dobrý.

Pawouk, výtku si beru k srdci máš pravdu ale né jednou si mě nasral a řadu měsíců jsem tě měl bloklího tak si to nepokaž. Jinak nic proti ale na druhou stranu nic s tebou.

Dobrý by byl nějaký adaptér, který by se nasadil na hlavu hydraulického zvedáku a tlačil by najednou v obou zvedacích bodech na jedné straně auta. Po zvednutí by se pod tento adaptér vložily pevné podpěry a auto by bylo bezpečně a rychle zvednuto. Potom by bylo možné např. očistit dosedací plochu kol, nakonzervovat střed apod.

Ale jednodušší je asi použít dva hydraulické zvedáky, páky směrem k sobě a použít obě ruce. Karoserie se nekroutí a můžu měnit dvě kola najednou.

Jenom něco mezi hlavou zvedáku a prahem - aby se nezdeformoval lem a nezačalo to korodovat.

Upraveno od .Honza.

No, pokud ti vadí, že se karoserie kroutí, to aby jsi se bál zastavit na nerovném povrchu.....

Nedělal bych z toho zase vědu. Pro běžný domácí zvedání bohatě stačí malej hydraulickej 2 t podjížďák co prodávají v globusu apod. za nějakých 5 - 6 stovek.

Stačí na dosedací plochu heveru dát uřízlej silentblok aby se neotřel práh a není co řešit. 

  • 1 měsíc později...

Dokoupil jsem hydraulický pojízdný zvedák a chci se zeptat jestli zadek F2 a i F1 v krátkých verzích mohu zvednout za zadní nápravu uprostřed?

Zvedací místa jsou jasně určená výrobcem.

Za nápravu sem kdysi zvedal akorát moje starý Twingo. Ale tam to jinak ani nešlo, protože prahy byly schnilý na padrť.

V 15. 4. 2013 na 18:36, onegear napsal:

Voice: prvni obrazek predni podperny bod - podeprel jsem prkynko pres zobrazene zatky v podlaze (blizko viditelne zebrovani pro opreni vybavoveho heveru)

druhy obrazek zadni podperny bod - opet prkynko pres zatku. Zvedani bez problemu a viditelnych skod na nateru. Jedina potiz - mam hever s max. zdvihem 335mm a pri tloustce podperneho prkynka cca 1.5cm stale kolo jen kousek na zemi - tedy vice podlozit (jiz bych se bal nestability) nebo vyssi zdvih heveru

 

nejjednodussi by opravdu asi bylo (jak jiz bylo doporuceno) pod napravu ale co pamatuji, vsechny poucky rikaji - nezvedat za motor, prevodovku, napravy - nemam se bat o poskozeni (obzvlaste predni) napravy ? prece jen rameno je konstruovano na jine namahani nez tlak zespodu (napr. geometrie ?)

post-63388-0-42451800-1366043953_thumb.j

post-63388-0-41421100-1366043993_thumb.j

 

Zvedal jsem F2 presne za tyto body kde jsou ty gumove krytky a bylo  to v pohode. Na zvedak jsem dal puk.

U F3 jsem takove mistata  nenasel tak jsem pouzil tohle.

https://www.ebay.com/itm/Universal-Frame-Rail-Floor-Jack-Stands-Pad-Block-Durable-Rubber-65X33mm-NEW/123236387386?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

 

image.png.74ff5e00d18bf302bb9841428fee9434.png

 

image.thumb.png.082f4b7a2bd07511a84d7b8f3e4464d9.png 

 

Vzkouseno na F3 a Rapidu.

Originalni  jednonozku bych pouzil leda nekde na ceste, pokud menim kola tak ne...

Upraveno od zwan

Takže nedoporučujete konkrétně u F1 krátké zvedat za zadní nápravu uprostřed?

Dokavaď budeš mít zdravý prahy tak bych to nedělal.

  • 2 roky později...

Tak konečně nájezdy v dílně i se zvedacíma nástavbama hotový. 

 

IMG_20210616_191007.jpg

IMG_20210616_191035.jpg

IMG_20210616_191050.jpg

IMG_20210614_184708.jpg

IMG_20210614_184510.jpg

IMG_20210614_184654.jpg

Obraz0302.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.