Červen 26, 201312 r kulata nebo jina radicka miprijde prast jak uhod, na razeni zadny vliv. stribrny vydechy kolem vetraku se mi nelibi a osobne jsem rad, ze tam mam cerny. obecne bych vsechny chromovy prvky odstranil a klidne je nechal v cernem lesku. ovladani PP v rapidu to souhlasim, taky jsem si uz nekolikrat rikal, ze mohli na pravou stranu volantu dat 3 tlacitka, aby se to dalo ovladat aniz by clovek musel hrabat na packu, ale co uz, zit se s tim da...
Červen 26, 201312 r Autor s tím chromem souhlasím, nikdy se mi to nelíbilo a co je vůbec nejhorší jsou takový ty šedý plasty jakože sříbrný. jenže v tomhle autě je ten chrom skoro nutnost. té černé je tam až moc a všechno tam splývá
Červen 26, 201312 r Autor ale ať to není jednostranný z mojí strany, napiště v čem je Rapid lepší, co má navíc (kromě lepšího zastouepní prodejců) oproti Toledu
Červen 26, 201312 r Souhlasím, že mohla být využita i druhá část volantu, ovládání na páčce je děs. Ale zas na druhou stranu jsem rád, že je ten volant multifunkční aspoň nějak
Červenec 1, 201312 r Autor super článek, sice už neaktuální, karta s cenou se otočila. ale je dobrý vědět, že je Toledo rychlejší a líp brzdí
Červenec 1, 201312 r OFICIÁLNE: Seat Toledo podlezie Rapida o vyše 1400 eur 1.7.2013 | Predaj nového Seatu Toledo odštartoval. Uvádzacia cena je nižšia ako u sesterskej Škody Rapid. http://automix.atlas.sk/modely/815415/oficialne-seat-toledo-podlezie-rapida-o-vyse-1400-eur
Červenec 1, 201312 r super článek, sice už neaktuální, karta s cenou se otočila. ale je dobrý vědět, že je Toledo rychlejší a líp brzdí Tak je jasný že líp brzdí, když mělo dokoupený kotouče vzadu a rapid jen bubny a taky nenapsali o kolik rychleji jim zrychlilo Toledo oproti Rapidu....zas "trapny" clanek kde ve vsem je lepsi toledo ale vyhraje rapid
Červenec 2, 201312 r Docela zajímavé jsou příplatky za barvy: bílá uni - bez příplatku /škoda/, 5000Kč /seat/ corrida uni - 4000Kč /škoda/, bez příplatku /seat/ metalické laky - 12 100Kč /škoda/, 13 000Kč /seat/ modrá race - 12 100Kč /škoda/, 17 000Kč /seat/
Červenec 2, 201312 r Tjn, někde jsem četl, že Rapid je o malinko větší než Toledo a přitom barva na něj je levnější, než na Toledo
Srpen 6, 201312 r Zajímalo by mě, jestli díly na Rapida (ofuky, zadní křídla, zástěrky, nebo dokonce zda by se daly zaměnit i sedačky třeba aj.) pasují i na Toledo, nebo zda je tam nějaká změna. Nevíte někdo? Prodejci nám vždy říkali, že je to stejné auto, jen má jiná světla, jinak tvarovaný kufr a nárazníky, ostatní je prý stejné ... což by se mi docela šiklo Upraveno Srpen 6, 201312 r od Angel@Devil
Srpen 6, 201312 r v podstate maji pravdu je to stejna platforma a jsou akorat jine blatniky, narazniky svetla a par zmen v interieru,.... jinek je to totozne auto dalo by se rici ze opravdu dvijce a dokonce i jednovajecne
Září 11, 201312 r Vypadá to, že Toledo dostane dekorační lišty nejen na přístrojovku, ale i na dveře.
Září 21, 201311 r Vypadá to, že Toledo dostane dekorační lišty nejen na přístrojovku, ale i na dveře. otazka ci sa budu dat do rapida
Září 21, 201311 r Seat je stejně divná automobilka. Vyjma Leona a Ibizy jsou všechny jeho sériový modely jen přeznačkovaný VW nebo Škody.
Září 21, 201311 r Autor seat je možní divná automobilka, koncernová technika a jižanskej design a la fiat a AR. pro mě ideální kombinace, fiata ani alfu bych si nekoupil kvůli technice, ikdyž jsou to hezká auta a vw a škodu bych nechtěl, abych nebyl tuctovej.
Září 22, 201311 r Moje přítelkyně má 12 let starou ibizu a některé materiály či řešení se mi zdají být lepší než u mé 9-leté fábie. Třeba když pod volantem otočí jedním ovladačem dostane se hned k pojistkám a diagnostické zásuvce.
Září 25, 201311 r Seat je stejně divná automobilka. Vyjma Leona a Ibizy jsou všechny jeho sériový modely jen přeznačkovaný VW nebo Škody. Seat nutně potřeboval klasickou řadu v nižší střední místo Altey/Altey XL. Škoda na ní vyrostla, Seat ju vyklidil bez boje. Škoda se chytla s Yetim, u Seatu představujou koncepty a pořád se odkládá start výroby. U Škody se prodloužený Passat chytl, Exeo propadlo. No uvidíme, zánik jim nepřeju. Pokud vím, tak Toledo/Rapid/Jetta/Santana byl jako dvoj/troj/čtyřmodel dělaný hned od začátku. A pokud se budeme bavit o Sharanu/Alhambře, tak tam tuším vývoj probíhal dost podstatnou částí v ČR.
Říjen 9, 201311 r Přečetl jsem zdejší diskusi a zkusmo jsem si nakonfiguroval Toledo s 1.2 TSI 105k v nejvyšší výbavě, s akčním paketem + prodlouženou zárukou a přípravou pro tažné a vyšlo to na hezkých 382 tis. Kč, Rapid v této výbavě jde hodně přes 400 tis. Kč nehledě na to že Toledo je, dle mého, hezčí jak standardní Rapid. I když mě se jak na potvoru líbí "Vesmírnázadel".
Listopad 11, 201311 r Novinky u Toleda: http://www.vw-scene.cz/novinky/3373-seat-uvadi-nove-toledo-pro-rok-2014.html
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.