bojler Vloženo 17. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2015 Ano, to, ze se nejakou volbou zasahne do plne automatickeho provozu (nastaveni smeru foukani, zvyseni/snizeni urovne vhaneneho vzduchu) neznamena, ze neni provoz dal dynamicky regulovany v ramci moznosti. Takze napriklad pri nastaveni vetrani na vyssi pocet dilku se i nadale jejich pocet zvysuje/snizuje, pouze s uzivatelsky definovanou korekci. Pokud jednu carku pridam, tak se jejich pocet meni a je o jednu carku vyssi nez by byl normalne. To je ale stara zalezitost. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 18. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 18. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2015 Víte co je to Climatronic? Klima s automatickým provozem, který si řídí sama podle aktuální situace Me tahle "funkce" neprijde uplne tak normalni jak se vam tady zda. Je to sice mozna pitomost co tady resime, ale bylo nas tady vic koho tahle funkce prekvapila. V manualu o tomhle neni zadna zminka. Je tam jen: "Automaticky rezim opustite stisknutim tlacitek pro rozvod vzduchu, resp. pridani nebo ubranim otacek ventilatoru. Teplota je vsak stale regulovana." Pokud si pridam nebo uberu otacky ventilatoru, tak prece OPOUSTIM automaticky rezim a PREDPOKLADAM, ze tam budu mit to co jsem si nastavil. Teplota vzduchu at se samozrejme reguluje podle nastavene teploty, ale otacky by mely byt podle mne porad stejne. A pokud se i tak neco reguluje, tak by to melo byt podle mne v manualu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 18. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2015 (editace) tak v servise mi nic nevyřešili jelikož se muj problem neprojevoval a jen nejak nastavili klapky ci co...ale shodou okolnosti dnes cestou se to stalo a jelikoz jsem je po dalnici tak jsem to zacal studovat a prisel jsem na nasledujici: Puvodne jsem myslel ze mi nefungujou vydechy na xicht obcas ze se nejak neprenastavi klapka, dnes jsem prisel na to ze to vubec neni o výdeších ale o ventilatoru,proste zniceho nic to prestane foukat, na režimu vubec nezalezi !!! nefouka to od nuly do 4te nejvyssi, 3 nejvyssi ryhclosti pak fuci jak blazen ale jakmile snizim o jeden stupinek na 4. nejvyssi tak to utne, a tyka se to jak noh tak okna. Jak manualu s AC tak bez AC tak rezimu auto. Tudiz problem je ten ze na 3. nejvyssi to fouka hodne a na ostatni nizssi vubec No ruzne jsem mackal a zjistil ze jedinej mod kdy to vse funguje je vnitrni cirkulace to fouka v poradku...tak fakt nevim, stane se to jednou za cas, hodinu jizdy jsem ruzne mackal a nic, az kdyz sem si par metru pred domem otevrel okynko tak to zaclo fungovat...jak tohle mam nekomu vysvetlit (nemuze to souvise ts tim okynkem? ) Editováno: 18. Červenec 2015, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2015 Teplota vzduchu at se samozrejme reguluje podle nastavene teploty, ale otacky by mely byt podle mne porad stejne. A pokud se i tak neco reguluje, tak by to melo byt podle mne v manualu. Climatronic je automaticka ventilace s klimatizaci. Jejim prinicipem je prave dynamicka adaptace na okolni podminky bez toho, aby se o to starala posadka. Navic jak by se ve triceti stupnich mohla regulovat teplota s nastavenyma dvema carkama. Teplotou vzduchu -20°C? Mozna by mohla Skoda nabizet to stejne co VW - moznost bezplatneho downgrade na primitivni mechanickou klimatizaci za priplatek 0Kc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Podrobnejsi vysvetleni proc se sama reguluje i rychlost, odpoved z SA: Regulace množství vzduchu vstupujícího do systému klimatizace je regulováno jednak otáčkami ventilátoru ale také omezovací klapkou, klapkou čerstvého a recirkulovaného vzduchu. Při rychlostech do 20 km jsou klapky zcela otevřeny a čerstvý vzduch proudí dovnitř bez omezení. Po překonání uvedené rychlosti dochází k přivírání omezovací klapky a pro zajištění požadovaného vyššího množství vstupujícího vzduchu se zvyšují otáčky manuálně nastavených otáček ventilátoru. To samé, ale obráceně, se děje v režimu nastavení ventilátoru za jízdy a následném zastavení vozu. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 No vida a záhada je vyřešena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpv Vloženo 13. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2015 Zdravím, chci se podělit o závadu která se mi začala nepravidelně objevovat od včerejška. Otočím klíčkem, rozsvítí se kontrolky, začne foukat ventilátor čerstvého vzduchu do kabiny, nastartuji a ventilátor se netočí. Přitom na displeji klimy to ukazuje jednotlivé dílky jak stoupá do otáček. Klima chladí klapky fungují, jen větrák v kabině neběží. Vypnu motor, nastartuji a už to zase bez problémů běží. Někdy to udělá i v opačném gardu, tj. větrák neběží při zapnutých kontrolkách, po nastartování běží. Někdy sepne třeba po 10 minutách jízdy. Volal jsem servis, dnes odpo jedu na diagnostiku. Myslí si, že je to řídící jednotka ventilátoru čerstvého vzduchu do kabiny. Mám 2 měsíce po záruce a v neděli mě čeká cesta k moři, tak jsem pěkně nasranej. Nemáte někdo zkušenost s takovým projevem závady. Netušíte kolik může stát origo ta jednotka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2015 Pokud si jezdil do servisu k nim. Pozaduj opravu na kulanci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpv Vloženo 13. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2015 No, zkusím se zeptat, uvidíme co mi řeknou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2015 Na ne nedej, trvej si na tom v protokolu o oprave, rozhodovat o tom bude stejne SA. Ale zalezi co zo opravdu bude. Treba prehraji jen soft a bude to ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpv Vloženo 13. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2015 Odpoledne dám vědět jak to dopadlo. Teď jsem byl v autě vyzkoušet to a vše zase funguje normálně, žádnej problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpv Vloženo 13. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2015 Tak jsem se vrátil ze servisu. Diagnostika našla hodně chyb na klimě a vyčetla také chybu na řídící jednotce ventilátoru vzduchu do kabiny. (J126 ). Prý to už dříve řešili hlavně u Fabií u Rapida zatím ne. Řídící jednotka se nachází u ventilátoru, dá se tam dostat, když se rozbere kastlík u spolujezdce. Za tu jednotku chtějí 2.800,- + práce. Vzhledem k tomu, že v neděli musím odjet, nemám čas to testovat, zda jde o nějaký náhodný stav a musím to dát před cestou vyměnit. Jinak kulance údajně nad 6 tisíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 13. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2015 V r. 2012 byl limit 4000, takže těch 6000 je teď možných. Nicméně možností kulance je (tedy určitě bylo) víc, vč. kulance s 50% spoluúčastí servisu a individuální kulance, kdy ŠA hradila část nákladů a zbytek servis a/nebo zákazník. Nestálo by za to zkusit zákaznickou linku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 19. Září 2015 Sdílet Vloženo 19. Září 2015 Tak dnes dopoledne bylo cca 18°C a po asi 2km topení začalo topit jak v sibiřských mrazech. Na Climatronicu nastaveno režim AUTO a 21,5°C. Nepomohlo přepínání režimů, pomohlo až zastavení a vypnutí motoru s vyjmutím klíčku a opětovné nastartování. Doufám, že se se mnou neloučí nějaká klapka (resp. její motor) v ovládání topení a byla to jen ojedinělá chyba v Matrixu...... Odpoledne už po každém startu OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. Září 2015 Sdílet Vloženo 19. Září 2015 A soft prehranej mas? Ja tehda mel opacnej problem. Zima jak v prdeli a climatronic netopil. Ale stalo se jednou, prehral se soft a uz nikdy problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 19. Září 2015 Sdílet Vloženo 19. Září 2015 Jo, soft mi přehrávali při tom ladění budíků s MAXIDOTem. Jinak tam byly nějaký chyby a asi by je jen vymazali, kdybych si o to přehrání neřekl na základě zdejších informací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VillyZall Vloženo 1. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2015 Zdravim vás myslíte že by šel dodělat climatronic? Co vše je k tomu potřeba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2015 Kontaktuj např. uživatele rolbař. Umí ho (spolehlivě) dodělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 (editace) Tak dnes dopoledne bylo cca 18°C a po asi 2km topení začalo topit jak v sibiřských mrazech. Na Climatronicu nastaveno režim AUTO a 21,5°C. Nepomohlo přepínání režimů, pomohlo až zastavení a vypnutí motoru s vyjmutím klíčku a opětovné nastartování. Doufám, že se se mnou neloučí nějaká klapka (resp. její motor) v ovládání topení a byla to jen ojedinělá chyba v Matrixu...... Odpoledne už po každém startu OK. Aúúúúúúú: dnes diagnostika v servisu diagnostikovala problém s klapkou topení, takže mě čeká výměna na záruku. To mám tedy radost, musím si zjistit, jak moc se musí rozebírat palubka. Mám ale obavu, že půjde celá ven.... Sice restartem se to srovnalo, ale topení na HI topí, ale nedosahuje maxima dosažitelné teploty. Editováno: 6. Říjen 2015, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike0007 Vloženo 28. Únor 2016 Sdílet Vloženo 28. Únor 2016 Aúúúúúúú: dnes diagnostika v servisu diagnostikovala problém s klapkou topení, takže mě čeká výměna na záruku. To mám tedy radost, musím si zjistit, jak moc se musí rozebírat palubka. Mám ale obavu, že půjde celá ven.... Sice restartem se to srovnalo, ale topení na HI topí, ale nedosahuje maxima dosažitelné teploty. Úplně stejná závada po 2.5 letech provozu a 55 tis. km. Naštěstí mám prodlouženou záruku na 4 roky. Oprava provedena na 2x, první klapka nešla nakódovat. Zatím nic nevrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 28. Únor 2016 Sdílet Vloženo 28. Únor 2016 Necituj předchozí příspěvek, byť je už z října loňského roku. Já palubku, asi až se oteplí, povolím a utáhnu šrouby v pořadí, jak je psáno v DP. Občas se nějaké prasknutí ozve, před tím byl klid. Moc nevěřím, že to udělali, protože jeden šroub dole byl utaženej přes závit a světla, která mě měnili v rámci stejné opravy, byly neseřízené jak polohou vůči karoserii tak seřízením paprsků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 18. Květen 2016 Sdílet Vloženo 18. Květen 2016 Ahoj, chtel jsem se zeptat, jestli je v Rapidu v klimatizaci chladivo R134a nebo neco jineho? A pri cisteni ozonem, jak dlouho by to melo probihat, aby to bylo Ok? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Květen 2016 Sdílet Vloženo 18. Květen 2016 Když otevřeš kapotu motoru, tak bys měl vidět někde na krytu nad chladičem nálepku s údajem, jaké chladivo je tam použito. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speKtis Vloženo 18. Květen 2016 Sdílet Vloženo 18. Květen 2016 Lidi celej topic jsem nečetl, ani na to bohužel nemám čas, ale jak jezdíte s climatronicem? Necháváte A/C pořád zaplé? Při stisknutí tlačítka AUTO se totiž samo A/C také zapne. Jde mi o to, aby mi klima v létě nezasmrádla nebo tak. Momentálně A/C zapínám pouze pokud jedu dál a pro jistotu vypínám cca 5-10km před dojezdem, právě kvůli tomu, aby časem nesmrděla. Mám tedy pokračovat nebo to můžu nechat zaplé pořád? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.