Přejít na obsah

Climatronic


taktik

Doporučené příspěvky

Jojo, taky mám výhrady k výkonu klimy. Od začátku mám pocit, že když už se začne v autě ochlazovat, tak automatika stáhne brzy otáčky větráku a potom to nikdy nedochladí. 

 

Neřeším to protože: 1. už mám po záruce a stejně bych se nejspíš žádný převratný změny nedočkal 2. je to asi daň za Low-cost produkt Škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

těch daní za low cost je už docela dost, ale nedělejte si naděje, že hromada věcí je u dražších modelů jinak. Jo možná to tak funguje, že stahuje docela brzo, ale já jsem cíťa a tak mě to nevadí, ba naopak. Ale tohle řešit rozhodně nebudu, mám jiné věci závažnější k  řešení. Klima mi funguje celoročně dobře a tak ať se do ní raději nikdo nehrabe, tyhle teploty posledních dní jsou trochu extrém. Zkuste si jed s autem bez klimy budete ještě vzpomínat na klimu z Rapida co možná o 1st. méně chladí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky se mně zdá, že klima (manuální) moc nechladí. ale pravděpodobně se mi to zdá. když řídím, tak ji mám naplno a pořád je mi horko, ale bude to tím, jak na mě peče slunko přes sklo. když vystoupím a sednu dozadu, mám sunset, tam je sedadlo až nepříjemně ledový a celkově je mně vzadu zima a slunko přes to zatmavení vůbec nehřeje. škoda, že není řízení vzadu :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mám manuální klimu, auto od března. Celou dobu jsem váhal, jestli to tak málo chladí (trochu jsem s tím počítal), ale postupně jsem si začínal myslet, že nechladí vůbec. Teď v těch vedrech už to bylo jasné. Vrazil jsem do mřížky teploměr a nedostal jsem se pod 30°C. Zajel jsem do servisu a bylo to opraveno za 5 minut - vyměnili jakési čidlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice nemáme climatronic, ale když pustím chlazení naplno, tak si na pocit horka stěžovat rozhodně nemůžu. Máme to tak nějak stabilně na deváté hodině a to plně vyhovuje. Teď v extrémech o něco víc, ale stále ne naplno. Jinak empiricky jsem dospěl k závěru, že (i) hodně dělá úhel předního skla - jak píše vormen, když to do mě praží, tak je mi teplo, i když v autě je objektivně chladno a (ii) když auto stálo na sluníčku, tak ty nažhavené plasty dokážou sálat docela dlouho. Vzduch v autě chladný, ale palubka hicuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec mam taky climatronic a posledni dny mi prijde ze to nechladi (byl jsem dosud spokojenej) az premejslim jestli to nenecham zkontrolovat nicmene, teploty jsou extrem, myslim ze s tim maji problemy vsechny auta. Druha vec zalezi na vyhrati auta, snazim se zakrejvat palubku aspon ale jakmile to necham vyhrat tak je to opravdu masakr. No a hlavni vec je ze na vas za jizdy sviti slunko pres sklo. Jakoze mi prijde mega hic, musim na sebe foukat ten studenej vitr ale staci na okamzik zajet do tunelu a v aute je nehorazna kosa ze se to neda vydrzet ani tu pulminutu  a musim presmerovat ty vydechy, ono staci z toho aut i vystoupit nebo na chvili tu klimu vypnout  a hned jde videt rozdil...takze myslim ze je to ok:) jakoze hlasili 31 stupnu ,stal jsem ve stinu a venkovni teplomer ukazoval 36,9 tak si vemte na slunku co je to za výheň to se neda uchladit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám climatronic, včera bylo 35°,auto stálo celé dopoledne i kus odpoledne na přímém slunci. Než jsem odjížděl z dovolené,otevřel jsem kufr i zadní okénka,asi na půl hodiny,než jsem naložil vše potřebné, pak pustil klimu naplno,vše zavřel, nastavil 21° a za pár minut už bylo v autě velmi příjemně   :kol-148:  asi po hodině jsem zastavil na ČS,vylezl ven a byl rád,že jsem zase rychle zalezl do příjemného chládku,bo na slunci to byl masakr  kol114

Editováno: , autor: Zajíc15
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, prosím o radu..prestal mi fúkať vzduch z hlavných otvorov nad rádiom  :kol-32: Režim "auto" je vypnutý, a/c vypnutá, spiatočku zaradenú nemám, vetráky nemám zatvorené a keď stisknem tlačítko len fúkanie na xicht, tak stále fúka len na okno a neprepne sa ani keď dám fúkanie len na nohy - stále fúka len na okno. Vie niekto poradiť? Vypadá to na servis?  :kol-26:

 

Ahoj, mám stejný problém, si psal že pak ti to už šlo žejo. No mně se to za poslední 3 týdny stal oasi tak 4x, různě to vždycky všechno pomačkám, cirkulace, ruzné výdechy,vypnu zapnu AC a to dělám dokud to zas nezačně foukat z výdechů nad rádiem. Ikdyž jsem vše vypl a manuálně ovládal větráček a dal ho naplno tak to hučelo ale dopředu to prostě nefičelo. Nepomohlo ani znovunastartovani auta.  Pak to nějak zázračně vždycky naskočí.

Jeslti mám novy SW to nevím, byl jsem v servisu na oleji minulý srpen a pochybuju že by to sami od sebe přehrávali. Tak uvidím v pátek, třeba mi to taky nahrají ale je divný že dva roky to šlape jak hodinky a teď toto :)

Řešil si to pak nějak dál?

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam souvisejici dotaz..kdyz mam klimu na "auto" teda, jak to urcuje kudy to fouka? vzdy dopredu nebo to je na necem zavisly?Nejaky cidla v tech prostorech? to asi ne co. Ted vecer za deste mi to foukalo na nohy jenom, ale kdyz jsem si pomackal cudliky tak vsechny smery sly, takze klapky ok....ale režim auto jen na nohy, pritom mi snad vzdy režim auto foukalo nad radiem na xicht:)

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Režim auto to mění dle potřeby. Třeba když máš nastavenou vyšší teplotu než co je venku tak hned po startu to fouká a topí spíš na nohy a až se interier ohřeje začne to foukat i vrchem mírně a na nohy už méně nebo vůbec. Pokud máš nastavenou teplotu nižší než je venku, jedou jen výdechy horní. Je to logické, protože u hlavy je vždy větší teplo než u nohou. taky pak dochází k lepší cirkulaci vzduchu v autě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam souvisejici dotaz..kdyz mam klimu na "auto" teda, jak to urcuje kudy to fouka? vzdy dopredu nebo to je na necem zavisly?Nejaky cidla v tech prostorech? to asi ne co. Ted vecer za deste mi to foukalo na nohy jenom, ale kdyz jsem si pomackal cudliky tak vsechny smery sly, takze klapky ok....ale režim auto jen na nohy, pritom mi snad vzdy režim auto foukalo nad radiem na xicht:)

 

Climatronic má řadu čidel, kterýma měří teplotu vháněného vzduchu (v různých směrech), intenzitu slunečního svitu, měří vnitřní teplotu, měří venkovní teplotu, teplotu na výparníku. Nově od FIII a Rapida (s elektrikou z FIII) měří i čidlem vlhkosti. Smer, teplota a intenzita foukani se reguluje podle namerenych hodnot - když sviti slunko jak blazen, fouka na ksicht, jinak primarne na nohy nebo krajnima vydechama.

 

V souvislosti se zavedenim kontroly pasu i na zadnich sedadlech me napada, ze by mohl byt schopny foukat i podle obsazeni. Ale to je jenom moje myslenka, nevim, jestli sli takhle daleko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednou dobou se tady resilo, ze nastavena rychlost vetraku se menila i kdyz nebylo nastavene "auto". Dnes jsem zjistil jednu vec. Mel jsem nastavene vse na default (tedy auto) a pak jsem pouze regulatorem rychlosti vetraku nastavil 2 carky a po chvilce najednou tam byla jenom jedna carka. Pak jsem nastavil teda zase dve carky a za chvilku byly 3 carky. Rikal jsem si jak je to mozne.. a pravdepodobne to funguje takto:

 

- pokud stojite, nastavite si X carek, tak po rozjezdu se nastavi X+1 carek, tzn. pokud s autem stojite, nastavite si 2 carky, tak po rozjezdu se nastavi 3 carky

- a naopak pokud jedete a nastavite si X carek, tak po zastaveni se nastavi X-1 carek, tzn. pokud s autem jedete, nastavite si 2 carky, tak po zastaveni (napriklad na semaforech, na prechodu...) se nastavi 1 carka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja mam pocit, ze me se to deje obracene. Pri rozjezdu se jedna carka ubere. Jedine co me napada, tak je to proto, ze kdyz si nastavim vetrak na urcitou uroven a potom se rozjedu, tak se vzduch do auta vic tlaci a tak regulace ubere jednu carku aby to dorovnalo mnozstvi vzduchu, ktere se dostava do auta s tim co sem si nastavil kdyz auto stalo. Proste aby byla sila "vetru" z ofuku za jizdy shodna se silou co jsem si nastavil kdyz auto stalo. Jinej duvod me nenapada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted me napadlo takove vysvetleni: Kdyz stojis, tak na tebe slunce vic pere, proto zvysi otacky vetraku. Kdyz jedes, tak zas snizi. Jinak fakt nevim. Je divne, ze to mas obracene. Ja to zkousel a mam to tak jak jsem to popisoval.

 

Jsem se do toho nejak zamotal :D

Editováno: , autor: SkodaRapid
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...