Přejít na obsah

Climatronic


taktik

Doporučené příspěvky

........tak pokračování

Dnes dopoledne jsem zjistil, že vše funguje jak má, nebylo slyšet žádnej hluk ( škrtání o ventilátor ) jako na předchozím videu. Potom jsem zapnul klapku vnitřní cirkulace, která teda cvakla poněkud hlučně, no a potom se ozvalo opět to samé škrtání jakoby něčeho o ventilátor. S tou klapkou to má evidentně souvislost. Mrkněte na video snad to bude slyšet. Na začátku šumí větrák čistě bez škrtání na plný otáčky a potom cvaknu tu klapku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, nie som si celkom isty ci to patri do tejto sekcie, ale chcem sa spytat aj ostatnych na jednu vec. Je to normalne, ked pocujem ako keby indukovany prud (jemne bzucanie) z climatroniku po odparkovani auta - t.j. po vypnuti motora a vytiahnutí klucika zo zapalovania?   Co s tym?  v com moze byt problem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz dojedes a vypnes zapalovani tak z motoroveho prostoru bzuci elektricke cerpadlo chladici kapaliny, ktere dle podminek muze bezet i nekolik minut po vypnuti motoru kvuli dochlazovani. V kabine bych ale rekl to moc slyset neni. Zkus otevrit kapotu a poslouchat jestli je to obdobny zvuk. Climatronik me po vypnuti zapalovani rozhodne nebzuci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz dojedes a vypnes zapalovani tak z motoroveho prostoru bzuci elektricke cerpadlo chladici kapaliny, ktere dle podminek muze bezet i nekolik minut po vypnuti motoru kvuli dochlazovani. V kabine bych ale rekl to moc slyset neni. Zkus otevrit kapotu a poslouchat jestli je to obdobny zvuk. Climatronik me po vypnuti zapalovani rozhodne nebzuci.

ok. vdaka, preverim to a dam vediet, ale aj tak som si na 90% isty, ze to je v kabine....nie od motora...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. necituj předchozí příspěvek.

2. bzučivý zvuk mám taky od počátku, co auto mám. Je to jakoby za rádiem, že jo? Mě to spíná a bzučí cyklicky. Po chvilce po vytažení klíčku to ale přestane. Řekl bych, že je to ŘJ climatronicu, že si zjišťuje teplotu vnitřku auta. Mechanik mi kdysi řekl, že nic neslyší, klasika...... Jelikož to po pár minutách přestane, to co to dělá "usne", neřeším to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze odskusane, a je to tak ako som vravel...jednotka klimatronicu bzuci stale aj ked je auto uplne v klude...otestovane rano pred odjazdom do prace, aj pocas parkovania v praci aj pred jazdou domov...zajtra sa skusim zastavit v servise a uvidim co mi na to povedia...som fakt zvedavy ci bude mat servisak usi v poriadku....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A čím déle máš zapnuté zapalování, tím déle klima běží. Zkus najít pojistku klimy, vyndat ji a vyzkoušet jestli je to ono. Samozřejmě není vyloučeno, že tam je nějaká chyba, pokud se to vůbec nevypíná. Pak jen diagnostika. Je nás tady už víc, co mají přehráno novým softem ŘJ klimy.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nedavno jsem zaregistroval, ze climatronic zapne vnitrni okruh nejen pri zarazeni zpatecky, ale taky pri ostrikovani predniho skla :)

Musim se omluvit, pro me je to prekvapive a zjistil jsem to az ted po dvou a neco letech, ale pri ostriku skla opravdu climatronik prenastavuje klapky jako pri zarazeni zpatecky a couvani. Vsiml jsem si toho az dneska kdyz po nastartovani jsem mel vyple Radio a kvuli teplu v aute zacal ventilator bezet naplno a kdyz jsem ostrikl okno kvuli prachu bylo to krasne slyset. Je to tak.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Dnes jsem si vzal cestou do prace digitalni teplomer, ktery meri venkovni a vnitrni teplotu (normalne v byte co mam) a kdyz jsem jel cestou zpet, tak bylo venku nejakych 30stupnu ve stinu (auto stalo ve stinu). Dal jsem cidlo do ofuku a ani po 20km svizne jizdy to nekleslo pod 7 stupnu. Cidlo tepomeru zastrcene minimalne 2cm dovnitr. Podle dokumentu viz priloha jsem 1stupen mimo toleranci. Resili by jste to nebo ne? Bohuzel jsem se nepodival kolik to bylo po 5ti minutach.

 

Spise co me vic zarazilo bylo to, ze pak po tech 20ti minutach jsem mel vnitrni teplotu ve voze porad 28 stupnu. Foukal sice studeny vitr, az neprijemny pro dlouhou jizdu, ale teplota moc neklesala. Pak jsem si nastavil 21stupnu, jak to mam vzdycky a po celkove 45minutove jizde bylo v aute 27stupnu. Je to normalni? Na co tam nastavuji 21 stupnu, kdyz se ta klimatizace nesnazi poradne dosahnout teploty, kterou nastavim. Kdyz jsem tam mel nastaveno auto rezim a 21 stupnu, tak z tech vydechu slo asi 14 stupnu vzduch.

 

 

Měření výkonu klimatizace měřením teploty.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 st.C bych asi nějak neřešil, to může být v chybě měření nebo v použitém teploměru. Ale je divné, že ti to ten interier nevychladilo, tím neříkám, že mně ano - já jen nikdy takové laboratorní zkoušky nedělal. Já jsem až na klimatizovanou schránku ( která mi přijde že moc neklimatizuje - výdechy do interieru mnohem chladnější vzduch než výdech do schránky) spokojen. Asi záleží kde přesně v tom interieru teplotu pak tu teplotu měříš, ty plasty mohou být rozpálené a ještě dlouho sálají. Zase 45min. už je docela dost času, zase pokud jedeš a interier může být klidně na těch 23 vychlazenej, ale když pak do tebe pere skrz čelní sklo sluníčko, zdá se pak člověku že to neklimatizuje. že bych to testnul ze zvědavosti také?

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...