Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

v podstatě nechápu, proč se tu řeší jak vypínat Climatronic nebo nastavovat ručně, už z principu automatické klimatizace není žádoucí se jí vrtat do práce, nastavím teplotu, max vypnu/zapnu kompresor, hotovo. Pokud to někdo chce nastavovat ručně a vypínat, tak si ho nepořizujte a ušetříte peníze:-/

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Kluci nevíte náhodou jak je řešené topení v rapidu 1,2 tsi m.r. 2014. když ráno vyjedu, tak fouká vlažny vzduch už po cca 200m. Přídavné el. topení nemám, někde jsem četl že je to kod 7e7 nebo tak nějak a ten nemám.

Vloženo (editace)

když je zima tak je vlažný vzduch stejně naprd :) bez výhřevu sedaček bych klepal kosu min. prvních 10km z 15ti než se kabina trochu vyhřeje a to je ráno teprv 6 st. :D

Editováno: , autor: rogerer
Vloženo

když je zima tak je vlažný vzduch stejně naprd :) bez výhřevu sedaček bych klepal kosu min. prvních 10km z 15ti než se kabina trochu vyhřeje a to je ráno teprv 6 st. :D

Výhřevy právě nemám, protože se mi nechtělo čekat, tak jsem koupil skladovku která má vše co jsem chtěl krom výhřevu.

Vloženo

když je zima tak je vlažný vzduch stejně naprd :) bez výhřevu sedaček bych klepal kosu min. prvních 10km z 15ti než se kabina trochu vyhřeje a to je ráno teprv 6 st. :D

 

Hmm tak to jsme dva, ale já nemám výhřev sedaček, topení začne pracovat na plno cca v 80% cesty a venku je teď cca 5 stupňů :D.

Vloženo

No je to moc brzo, není přece možne aby se to tak rychle hřálo.

Předešlá fabka začínala tak foukat po par kilometrech.

Ten kod na přídavné topení právě nemám.

Hm,to je fakt zajímavý. A kolik bylo venku? Po 200m to normálně nevlaží,ani když je venku teplo.

  • o 5 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Jo nemoznost regulace jasu palubovky je jedno z uzasnych "zlepseni", ktere Skodovka provedla na F2/Roomster/Rapid. Jedna se totiz o vysoce luxusni funkci, kterou pry majitele techto vozu neoceni.

 

 

Ale možnost regulovat jas podsvícení přístrojovky je :) senzor okolního světla je umístěny na budíku otáček ,"hnedka jak končí červené pole na otečkomněru , " když na otačkomněr posvítíte baterkou tak je videt " pokud ho zakryjete tak posvícení přístrojvky se sníží , pokud na něho zasvítíte baterkou tak jas přístrojovky se zvýší , čili ho stačí přelepit samolepkou " i když jen přez plexi co je na přístrojovce " tak se jas přístrojovky sniží ,navíc mi to reguluje i jas podsvícení radia ,  aspon ja to tak mám , nevím jestli je to u všech verzi přístrojovek

Editováno: , autor: vikyviky
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Jak jezdíte teďka v "zimě"? Já to mám pořád vše na AUTO vč. zaplé A/C - předpokládám, že si to samo zapíná apod. resp. že se to samo jednou za čas promaže....default teplotu mám teď 22st. Jediný s čím hejbu je, že když den/noc s autem nejedu tak dám na prvních pár minut MAX sklo....

Má vůbec smysl A/C vypínat?

Výhřev zrcátek mám dlouhodobě zapnutý (snad to ničemu neškodí), nechce se mi moc hýbat s tím čudlíkem :)

Vloženo

Ja jedu taky na auto bez ac s 22 st. Ac zapinam jen jednou za uherak kdyz je nad 2 st. Celsia kvuli promazani. Jsem spokojen to auto funguje dobre s v podstate jina tlacitka nepotrebuji.

Vloženo (editace)

M_ike: 4st. platí pro manuální klimu. 2st. platí pro automatickou. Jinak dnešní kompresory hlavně u automatických clim už dokážou běžet v několika výkonových úrovních, což narozdíl od O1 kompresor bud běžel naplno nebo byl vyplej. Tak že dnes jestli jí máš furt zaplou nebo ne nehraje takovou roli. Spotřeba paliva je nižší oproti dřívějšku apod., prostě ta clima pracuje operačně na základě vnějších a vnitřních podmínek. Tak mi to bylo vysvětleno od jednoho servisáka. 

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo

Jo časem na to asi taky přejdu, jsem asi stará škola a psychicky mě deptá, proč bych měl mít něco zaplé když to nepotřebuji. jsem odkojenej manuál climou, tak že pozůstatek z dřívějška.  :kol-32:

Vloženo

M_ike: 4st. platí pro manuální klimu. 2st. platí pro automatickou. Jinak dnešní kompresory hlavně u automatických clim už dokážou běžet v několika výkonových úrovních, což narozdíl od O1 kompresor bud běžel naplno nebo byl vyplej. Tak že dnes jestli jí máš furt zaplou nebo ne nehraje takovou roli. Spotřeba paliva je nižší oproti dřívějšku apod., prostě ta clima pracuje operačně na základě vnějších a vnitřních podmínek. Tak mi to bylo vysvětleno od jednoho servisáka. 

OPRAVA: u obou klim platí dnes +2°C

Vloženo

jo, a jak jsem psal, zkus si to zapnout vypnout a porovnat vykon motoru, sice minimalne, ale poznat to je, takze kdyz klimu nepotrebuju, tak ji zaplou nemam. nehlede na fakt, ze ten vetrak mne hrozne vytaci, kdyz si to na kratke jizde hodi na skoro nejvyssi otacky a dobrou pulku cesty to fuci uplne zbytecne.

Vloženo (editace)

No jasný, nějaký výkon ubírat bude a čím víc bude muset chladit tím více, větrák mi nevadí, stejně ze začátku moc nefouká a až jak se zahřívá postupně motor pak přidává a když to vytopí, tak zase ubere. Nemusím se o nic starat a když jedu delší jízdu mám tam furt stejně a né jednou teplo, jednou zimu atd. jak tomu bylo u manuálu.

Editováno: , autor: Petrrr

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...