Akrubek Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 v podstatě nechápu, proč se tu řeší jak vypínat Climatronic nebo nastavovat ručně, už z principu automatické klimatizace není žádoucí se jí vrtat do práce, nastavím teplotu, max vypnu/zapnu kompresor, hotovo. Pokud to někdo chce nastavovat ručně a vypínat, tak si ho nepořizujte a ušetříte peníze:-/ 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 Je to jeden z jevů, který mě nikdy nepřestane udivovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 Kluci nevíte náhodou jak je řešené topení v rapidu 1,2 tsi m.r. 2014. když ráno vyjedu, tak fouká vlažny vzduch už po cca 200m. Přídavné el. topení nemám, někde jsem četl že je to kod 7e7 nebo tak nějak a ten nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 A to se ti zdá pozdě,nebo brzo? Ten kód sedí podle dekodéru. http://igorweb.org/equidec/default.aspx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 (editace) když je zima tak je vlažný vzduch stejně naprd bez výhřevu sedaček bych klepal kosu min. prvních 10km z 15ti než se kabina trochu vyhřeje a to je ráno teprv 6 st. Editováno: 30. Září 2013, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 A to se ti zdá pozdě,nebo brzo? Ten kód sedí podle dekodéru. http://igorweb.org/equidec/default.aspx No je to moc brzo, není přece možne aby se to tak rychle hřálo. Předešlá fabka začínala tak foukat po par kilometrech. Ten kod na přídavné topení právě nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 když je zima tak je vlažný vzduch stejně naprd bez výhřevu sedaček bych klepal kosu min. prvních 10km z 15ti než se kabina trochu vyhřeje a to je ráno teprv 6 st. Výhřevy právě nemám, protože se mi nechtělo čekat, tak jsem koupil skladovku která má vše co jsem chtěl krom výhřevu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stastikp Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 když je zima tak je vlažný vzduch stejně naprd bez výhřevu sedaček bych klepal kosu min. prvních 10km z 15ti než se kabina trochu vyhřeje a to je ráno teprv 6 st. Hmm tak to jsme dva, ale já nemám výhřev sedaček, topení začne pracovat na plno cca v 80% cesty a venku je teď cca 5 stupňů . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 No je to moc brzo, není přece možne aby se to tak rychle hřálo. Předešlá fabka začínala tak foukat po par kilometrech. Ten kod na přídavné topení právě nemám. Hm,to je fakt zajímavý. A kolik bylo venku? Po 200m to normálně nevlaží,ani když je venku teplo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muscus Vloženo 29. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 V Rapidu se voda zahřeje rychleji než v Fab,Je tam jěště kratší ,tem kratší okruh(bez chladiče) a je to taky konstrukcí motoru (pro odvod tepla). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 8. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2013 (editace) Jo nemoznost regulace jasu palubovky je jedno z uzasnych "zlepseni", ktere Skodovka provedla na F2/Roomster/Rapid. Jedna se totiz o vysoce luxusni funkci, kterou pry majitele techto vozu neoceni. Ale možnost regulovat jas podsvícení přístrojovky je senzor okolního světla je umístěny na budíku otáček ,"hnedka jak končí červené pole na otečkomněru , " když na otačkomněr posvítíte baterkou tak je videt " pokud ho zakryjete tak posvícení přístrojvky se sníží , pokud na něho zasvítíte baterkou tak jas přístrojovky se zvýší , čili ho stačí přelepit samolepkou " i když jen přez plexi co je na přístrojovce " tak se jas přístrojovky sniží ,navíc mi to reguluje i jas podsvícení radia , aspon ja to tak mám , nevím jestli je to u všech verzi přístrojovek Editováno: 8. Listopad 2013, autor: vikyviky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Jak jezdíte teďka v "zimě"? Já to mám pořád vše na AUTO vč. zaplé A/C - předpokládám, že si to samo zapíná apod. resp. že se to samo jednou za čas promaže....default teplotu mám teď 22st. Jediný s čím hejbu je, že když den/noc s autem nejedu tak dám na prvních pár minut MAX sklo.... Má vůbec smysl A/C vypínat? Výhřev zrcátek mám dlouhodobě zapnutý (snad to ničemu neškodí), nechce se mi moc hýbat s tím čudlíkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 ja mam 19stupnu, a jedu pouze na vetrak, 1 nebo 2 carky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Ja jedu taky na auto bez ac s 22 st. Ac zapinam jen jednou za uherak kdyz je nad 2 st. Celsia kvuli promazani. Jsem spokojen to auto funguje dobre s v podstate jina tlacitka nepotrebuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 Pokud se nepletu, klimatizace se vubec nezapne pokud je teplota pod 4°C. Pripadne me opravte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 tak nejak...proto to mam porad na AUTO a nic neresim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 (editace) M_ike: 4st. platí pro manuální klimu. 2st. platí pro automatickou. Jinak dnešní kompresory hlavně u automatických clim už dokážou běžet v několika výkonových úrovních, což narozdíl od O1 kompresor bud běžel naplno nebo byl vyplej. Tak že dnes jestli jí máš furt zaplou nebo ne nehraje takovou roli. Spotřeba paliva je nižší oproti dřívějšku apod., prostě ta clima pracuje operačně na základě vnějších a vnitřních podmínek. Tak mi to bylo vysvětleno od jednoho servisáka. Editováno: 21. leden 2014, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 Ok, diky. Ja to mam zaple neustale na Auto vcetne AC, hejbu jen s teplotou, stejne jako Rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 Jo časem na to asi taky přejdu, jsem asi stará škola a psychicky mě deptá, proč bych měl mít něco zaplé když to nepotřebuji. jsem odkojenej manuál climou, tak že pozůstatek z dřívějška. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 no to jsi odkojenej právě tím, že u těch manuálních klim kompresor jel buď na 100% nebo nejel vůbec....tady to řešit nemusíš právě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 Jistě, máš pravdu, jsem psal, že u mě to je jen psychologie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 M_ike: 4st. platí pro manuální klimu. 2st. platí pro automatickou. Jinak dnešní kompresory hlavně u automatických clim už dokážou běžet v několika výkonových úrovních, což narozdíl od O1 kompresor bud běžel naplno nebo byl vyplej. Tak že dnes jestli jí máš furt zaplou nebo ne nehraje takovou roli. Spotřeba paliva je nižší oproti dřívějšku apod., prostě ta clima pracuje operačně na základě vnějších a vnitřních podmínek. Tak mi to bylo vysvětleno od jednoho servisáka. OPRAVA: u obou klim platí dnes +2°C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 jo, a jak jsem psal, zkus si to zapnout vypnout a porovnat vykon motoru, sice minimalne, ale poznat to je, takze kdyz klimu nepotrebuju, tak ji zaplou nemam. nehlede na fakt, ze ten vetrak mne hrozne vytaci, kdyz si to na kratke jizde hodi na skoro nejvyssi otacky a dobrou pulku cesty to fuci uplne zbytecne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 (editace) No jasný, nějaký výkon ubírat bude a čím víc bude muset chladit tím více, větrák mi nevadí, stejně ze začátku moc nefouká a až jak se zahřívá postupně motor pak přidává a když to vytopí, tak zase ubere. Nemusím se o nic starat a když jedu delší jízdu mám tam furt stejně a né jednou teplo, jednou zimu atd. jak tomu bylo u manuálu. Editováno: 21. leden 2014, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 V létě se zaplou klimou je to hodně znát, hlavně při těch rozjezdech. Přes zimu nastavené pouze AUTO a A/C vypnuté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.