Přejít na obsah

Climatronic


taktik

Doporučené příspěvky

v podstatě nechápu, proč se tu řeší jak vypínat Climatronic nebo nastavovat ručně, už z principu automatické klimatizace není žádoucí se jí vrtat do práce, nastavím teplotu, max vypnu/zapnu kompresor, hotovo. Pokud to někdo chce nastavovat ručně a vypínat, tak si ho nepořizujte a ušetříte peníze:-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

když je zima tak je vlažný vzduch stejně naprd :) bez výhřevu sedaček bych klepal kosu min. prvních 10km z 15ti než se kabina trochu vyhřeje a to je ráno teprv 6 st. :D

Výhřevy právě nemám, protože se mi nechtělo čekat, tak jsem koupil skladovku která má vše co jsem chtěl krom výhřevu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když je zima tak je vlažný vzduch stejně naprd :) bez výhřevu sedaček bych klepal kosu min. prvních 10km z 15ti než se kabina trochu vyhřeje a to je ráno teprv 6 st. :D

 

Hmm tak to jsme dva, ale já nemám výhřev sedaček, topení začne pracovat na plno cca v 80% cesty a venku je teď cca 5 stupňů :D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je to moc brzo, není přece možne aby se to tak rychle hřálo.

Předešlá fabka začínala tak foukat po par kilometrech.

Ten kod na přídavné topení právě nemám.

Hm,to je fakt zajímavý. A kolik bylo venku? Po 200m to normálně nevlaží,ani když je venku teplo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Jo nemoznost regulace jasu palubovky je jedno z uzasnych "zlepseni", ktere Skodovka provedla na F2/Roomster/Rapid. Jedna se totiz o vysoce luxusni funkci, kterou pry majitele techto vozu neoceni.

 

 

Ale možnost regulovat jas podsvícení přístrojovky je :) senzor okolního světla je umístěny na budíku otáček ,"hnedka jak končí červené pole na otečkomněru , " když na otačkomněr posvítíte baterkou tak je videt " pokud ho zakryjete tak posvícení přístrojvky se sníží , pokud na něho zasvítíte baterkou tak jas přístrojovky se zvýší , čili ho stačí přelepit samolepkou " i když jen přez plexi co je na přístrojovce " tak se jas přístrojovky sniží ,navíc mi to reguluje i jas podsvícení radia ,  aspon ja to tak mám , nevím jestli je to u všech verzi přístrojovek

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Jak jezdíte teďka v "zimě"? Já to mám pořád vše na AUTO vč. zaplé A/C - předpokládám, že si to samo zapíná apod. resp. že se to samo jednou za čas promaže....default teplotu mám teď 22st. Jediný s čím hejbu je, že když den/noc s autem nejedu tak dám na prvních pár minut MAX sklo....

Má vůbec smysl A/C vypínat?

Výhřev zrcátek mám dlouhodobě zapnutý (snad to ničemu neškodí), nechce se mi moc hýbat s tím čudlíkem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

M_ike: 4st. platí pro manuální klimu. 2st. platí pro automatickou. Jinak dnešní kompresory hlavně u automatických clim už dokážou běžet v několika výkonových úrovních, což narozdíl od O1 kompresor bud běžel naplno nebo byl vyplej. Tak že dnes jestli jí máš furt zaplou nebo ne nehraje takovou roli. Spotřeba paliva je nižší oproti dřívějšku apod., prostě ta clima pracuje operačně na základě vnějších a vnitřních podmínek. Tak mi to bylo vysvětleno od jednoho servisáka. 

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

M_ike: 4st. platí pro manuální klimu. 2st. platí pro automatickou. Jinak dnešní kompresory hlavně u automatických clim už dokážou běžet v několika výkonových úrovních, což narozdíl od O1 kompresor bud běžel naplno nebo byl vyplej. Tak že dnes jestli jí máš furt zaplou nebo ne nehraje takovou roli. Spotřeba paliva je nižší oproti dřívějšku apod., prostě ta clima pracuje operačně na základě vnějších a vnitřních podmínek. Tak mi to bylo vysvětleno od jednoho servisáka. 

OPRAVA: u obou klim platí dnes +2°C

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, a jak jsem psal, zkus si to zapnout vypnout a porovnat vykon motoru, sice minimalne, ale poznat to je, takze kdyz klimu nepotrebuju, tak ji zaplou nemam. nehlede na fakt, ze ten vetrak mne hrozne vytaci, kdyz si to na kratke jizde hodi na skoro nejvyssi otacky a dobrou pulku cesty to fuci uplne zbytecne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasný, nějaký výkon ubírat bude a čím víc bude muset chladit tím více, větrák mi nevadí, stejně ze začátku moc nefouká a až jak se zahřívá postupně motor pak přidává a když to vytopí, tak zase ubere. Nemusím se o nic starat a když jedu delší jízdu mám tam furt stejně a né jednou teplo, jednou zimu atd. jak tomu bylo u manuálu.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...