Akrubek Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 v podstatě nechápu, proč se tu řeší jak vypínat Climatronic nebo nastavovat ručně, už z principu automatické klimatizace není žádoucí se jí vrtat do práce, nastavím teplotu, max vypnu/zapnu kompresor, hotovo. Pokud to někdo chce nastavovat ručně a vypínat, tak si ho nepořizujte a ušetříte peníze:-/ 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 Je to jeden z jevů, který mě nikdy nepřestane udivovat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woody Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Kluci nevíte náhodou jak je řešené topení v rapidu 1,2 tsi m.r. 2014. když ráno vyjedu, tak fouká vlažny vzduch už po cca 200m. Přídavné el. topení nemám, někde jsem četl že je to kod 7e7 nebo tak nějak a ten nemám. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 A to se ti zdá pozdě,nebo brzo? Ten kód sedí podle dekodéru. http://igorweb.org/equidec/default.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogerer Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 (edited) když je zima tak je vlažný vzduch stejně naprd bez výhřevu sedaček bych klepal kosu min. prvních 10km z 15ti než se kabina trochu vyhřeje a to je ráno teprv 6 st. Edited September 30, 2013 by rogerer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woody Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 A to se ti zdá pozdě,nebo brzo? Ten kód sedí podle dekodéru. http://igorweb.org/equidec/default.aspx No je to moc brzo, není přece možne aby se to tak rychle hřálo. Předešlá fabka začínala tak foukat po par kilometrech. Ten kod na přídavné topení právě nemám. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woody Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 když je zima tak je vlažný vzduch stejně naprd bez výhřevu sedaček bych klepal kosu min. prvních 10km z 15ti než se kabina trochu vyhřeje a to je ráno teprv 6 st. Výhřevy právě nemám, protože se mi nechtělo čekat, tak jsem koupil skladovku která má vše co jsem chtěl krom výhřevu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stastikp Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 když je zima tak je vlažný vzduch stejně naprd bez výhřevu sedaček bych klepal kosu min. prvních 10km z 15ti než se kabina trochu vyhřeje a to je ráno teprv 6 st. Hmm tak to jsme dva, ale já nemám výhřev sedaček, topení začne pracovat na plno cca v 80% cesty a venku je teď cca 5 stupňů . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 No je to moc brzo, není přece možne aby se to tak rychle hřálo. Předešlá fabka začínala tak foukat po par kilometrech. Ten kod na přídavné topení právě nemám. Hm,to je fakt zajímavý. A kolik bylo venku? Po 200m to normálně nevlaží,ani když je venku teplo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscus Posted October 29, 2013 Share Posted October 29, 2013 V Rapidu se voda zahřeje rychleji než v Fab,Je tam jěště kratší ,tem kratší okruh(bez chladiče) a je to taky konstrukcí motoru (pro odvod tepla). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikyviky Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 (edited) Jo nemoznost regulace jasu palubovky je jedno z uzasnych "zlepseni", ktere Skodovka provedla na F2/Roomster/Rapid. Jedna se totiz o vysoce luxusni funkci, kterou pry majitele techto vozu neoceni. Ale možnost regulovat jas podsvícení přístrojovky je senzor okolního světla je umístěny na budíku otáček ,"hnedka jak končí červené pole na otečkomněru , " když na otačkomněr posvítíte baterkou tak je videt " pokud ho zakryjete tak posvícení přístrojvky se sníží , pokud na něho zasvítíte baterkou tak jas přístrojovky se zvýší , čili ho stačí přelepit samolepkou " i když jen přez plexi co je na přístrojovce " tak se jas přístrojovky sniží ,navíc mi to reguluje i jas podsvícení radia , aspon ja to tak mám , nevím jestli je to u všech verzi přístrojovek Edited November 8, 2013 by vikyviky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogerer Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Jak jezdíte teďka v "zimě"? Já to mám pořád vše na AUTO vč. zaplé A/C - předpokládám, že si to samo zapíná apod. resp. že se to samo jednou za čas promaže....default teplotu mám teď 22st. Jediný s čím hejbu je, že když den/noc s autem nejedu tak dám na prvních pár minut MAX sklo.... Má vůbec smysl A/C vypínat? Výhřev zrcátek mám dlouhodobě zapnutý (snad to ničemu neškodí), nechce se mi moc hýbat s tím čudlíkem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pusher... Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 ja mam 19stupnu, a jedu pouze na vetrak, 1 nebo 2 carky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrrr Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Ja jedu taky na auto bez ac s 22 st. Ac zapinam jen jednou za uherak kdyz je nad 2 st. Celsia kvuli promazani. Jsem spokojen to auto funguje dobre s v podstate jina tlacitka nepotrebuji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_ike Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Pokud se nepletu, klimatizace se vubec nezapne pokud je teplota pod 4°C. Pripadne me opravte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogerer Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 tak nejak...proto to mam porad na AUTO a nic neresim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrrr Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 (edited) M_ike: 4st. platí pro manuální klimu. 2st. platí pro automatickou. Jinak dnešní kompresory hlavně u automatických clim už dokážou běžet v několika výkonových úrovních, což narozdíl od O1 kompresor bud běžel naplno nebo byl vyplej. Tak že dnes jestli jí máš furt zaplou nebo ne nehraje takovou roli. Spotřeba paliva je nižší oproti dřívějšku apod., prostě ta clima pracuje operačně na základě vnějších a vnitřních podmínek. Tak mi to bylo vysvětleno od jednoho servisáka. Edited January 21, 2014 by Petrrr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_ike Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Ok, diky. Ja to mam zaple neustale na Auto vcetne AC, hejbu jen s teplotou, stejne jako Rogerer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrrr Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Jo časem na to asi taky přejdu, jsem asi stará škola a psychicky mě deptá, proč bych měl mít něco zaplé když to nepotřebuji. jsem odkojenej manuál climou, tak že pozůstatek z dřívějška. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogerer Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 no to jsi odkojenej právě tím, že u těch manuálních klim kompresor jel buď na 100% nebo nejel vůbec....tady to řešit nemusíš právě Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrrr Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Jistě, máš pravdu, jsem psal, že u mě to je jen psychologie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrrr Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 M_ike: 4st. platí pro manuální klimu. 2st. platí pro automatickou. Jinak dnešní kompresory hlavně u automatických clim už dokážou běžet v několika výkonových úrovních, což narozdíl od O1 kompresor bud běžel naplno nebo byl vyplej. Tak že dnes jestli jí máš furt zaplou nebo ne nehraje takovou roli. Spotřeba paliva je nižší oproti dřívějšku apod., prostě ta clima pracuje operačně na základě vnějších a vnitřních podmínek. Tak mi to bylo vysvětleno od jednoho servisáka. OPRAVA: u obou klim platí dnes +2°C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pusher... Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 jo, a jak jsem psal, zkus si to zapnout vypnout a porovnat vykon motoru, sice minimalne, ale poznat to je, takze kdyz klimu nepotrebuju, tak ji zaplou nemam. nehlede na fakt, ze ten vetrak mne hrozne vytaci, kdyz si to na kratke jizde hodi na skoro nejvyssi otacky a dobrou pulku cesty to fuci uplne zbytecne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrrr Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 (edited) No jasný, nějaký výkon ubírat bude a čím víc bude muset chladit tím více, větrák mi nevadí, stejně ze začátku moc nefouká a až jak se zahřívá postupně motor pak přidává a když to vytopí, tak zase ubere. Nemusím se o nic starat a když jedu delší jízdu mám tam furt stejně a né jednou teplo, jednou zimu atd. jak tomu bylo u manuálu. Edited January 21, 2014 by Petrrr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yosef Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 V létě se zaplou klimou je to hodně znát, hlavně při těch rozjezdech. Přes zimu nastavené pouze AUTO a A/C vypnuté. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.