Woody Vloženo 27. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2014 Když couveš tak ti to netaha do kabiny smrad z výfuku. Si všimni jak se změní zvuk ventilatoru po zařazení zpatečky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2014 No toho jsem si prave vsiml, proto jsem se ptal. Je to i slyset ze se prenastavuji klapky. Diky za vysvetleni, to by me nenapadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
molczik Vloženo 28. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2014 Simply clever! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 28. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2014 To automaticke zapinani vnitrni cirkulace pri zarazeni zpatecky je uz od dob F1.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2014 Kde jsou s tou klapkou (resp. jejím servem) problémy. To už je naštěstí minulostí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 28. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2014 No nevím jestli to je minulosti. Začalo mi to nějak blbnout, když zařadím zpátečku tak je poznat že má ventilátor jiný zvuk, někdy se mi stane že po zařazení zpátečky se klapka zavře až po rozjezdu dozadu. Dnes se mi dokonce zavírala i při normální jízdě dopředu, nevíte jestli to může dělat automatická klima, že si pomáhá s chlazením tím, že zavíra tu klapku aby nasála teplý vzduch z venku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2014 Hm, tak to nevím, ale největší problémy jsou s ní u jedničkové Fabie. Tož pravda, podělat se to může i jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2014 Mne to funguje good. Zmena hluku pouze pri zarazeni zpatecky. Toto fungovalo i pred prehrani softu klimy pri servisce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 nevim jestli to muze mit nejakou spojitost s firmwarem klimy, ale prijde mi, ze si otacky vetraku zijou svym zivotem, ikdyz je nemam nastavene na Auto. dam je napr. na stupen 2, jedu ya chvilku se podivam a jsou na stupni 4. dalsi vec, uplne vypnu vetrak, a zvedam od nejnizsich otacek po nejvyssi. u stupne 3 se mi samo rozsviti Auto, nasledne 4.stupen se vypne, u 5. stupne tam zase blikne auto. na podzim az pojedu na gumy, tesneni a potunit to nastaveni posilovace jim reknu at se na to mrknou, protoze se to chova jak se tomu zachce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 Jo, jak jsem byl já, tak říkali, že o problému ví, že tam je a že se řeší přehráním softu climatroniku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 ah, ok. rikal jsem si, ze to je divne. no vydrzel jsem s tim skoro rok a pul, tak tedka ten mesic uz mne nezabije. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 (editace) a naskočí ti tam AUTO nebo ne? to musím vyzkoušet...občas si to na manuál taky přepínám ale vždy teda z důvodu že to chci celý vypnout Editováno: 23. Září 2014, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 mej to na manualu a pak zvysuj otacky vetraku, nahodne se ti bude samo zapinat AUTO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 jo to je normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 no to mi teda vubec neprijde normalni. stejne tak to, ze aniz by svitilo AUTO, tak se sam meni stupen vetraku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 (editace) to ne, ale to že auto režim se zapíná v některých stupních otáček. Když totiž zmáčkneš auto (tlačítko) tak společně s ním se ti spustí i A/C a pak musíš to A/C (jiným tlačítkem) vypínat. Pokud chceš nastavit jen auto, můžeš právě voličem otáček větráku, stejně tak ho vypnout. To je normální funkce. To že si větrák mění sám o sobě otáčky když není v režimu auto je samozřejmě vada bych řekl. Editováno: 24. Září 2014, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 Jinak já už mám přehraný soft (kvůli jinému problému - asi dvakrát se stalo že climatronic netopil ačkoliv měl) a to vypínání zapínání režimu auto otáčkami ventilátoru to dělá furt. Zde výtažek z manuálu. Automatický provoz Automatický provoz slouží k udržování konstantní teploty a k odmlžování skel uvnitř vozidla. Zapnutí automatického provozu › Nastavte teplotu mezi +18 °C a +29 °C. › Ofukovací otvory 3 » strana 57 a 4 nastavte tak, aby proud vzduchu směřoval mírně nahoru. › Stiskněte tlačítko AUTO 12 » obr. 61, na displeji se zobrazí AUTO. Automatický režim opustíte stisknutím tlačítek pro rozvod vzduchu, popř. přidáním nebo ubráním otáček ventilátoru. Teplota je však stále regulována. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 Mi climatronic provádí oba jevy popsané Pusherem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 Petrrr: ale tam se nepise nic, ze se AUTO zapina pridanim otacek ventilatoru. Ze se tim vypina to je jasny, ale nikoliv naopak. Nevim no, pokud toto je bezne chovani, tak je to uplne dementne vymyslene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 To samočinné zapnutí/vypnutí AUTO v určitém poměru teploty k otáčkám při procházení stupňů ventilátoru je divné, ale to by mě tak neštvalo. Spíše mi vadí ten druhý popsaný jev, že občas i s vypnutým AUTO si to samo přidá/ubere otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loupeznik Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 Přidá / ubere otáčky protože pořad dodržuje nastavenou teplotu! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 Dobře, donutili jste mě to vyzkoušet. Co si ale myslím, že když si dám nějaké otáčky tak ty prostě drží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 Přidá / ubere otáčky protože pořad dodržuje nastavenou teplotu! Což by měl dělat a dělá v režimu automatiky, to je správně, ale proč to (a navíc jen někdy), dělá i v režimu bez auto se tady řeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 Mění to otáčky, protože tam máš pořád nastavenou teplotu.. Zkus dát teplotu úplně na "Low" nebo "Hi" a pak ti to ty otáčky které nastavíš držet bude.. Je to prostě automat a tak drží ty teploty... Jen když máš auto, tak to vidíš že to reguluje víc, protože drží teplotu v celém autě, natož když to máš v manuálním režimu, mění to jen někdy, protože drží teplotu tam kde to máš zrovna nastavené... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 Pak je ten režim Auto trožku zcestný, jestli to ve výsledku zmanená jen "více auto / méně auto". A jinak ani při Lo to vždy nedrží na nastavené hodnotě, taky občas sám ubere / přidá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.