Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI EA111 63 kW a 77 kW


Honza9007

Doporučené příspěvky

Za prvé bývají problémy spíš u DSG, za další nemusí chodit tempomat na pátý stupeń/ někdo to zde v okolí řeší také takto/ kvůli tomu jsem sw přehrával zpět,  a v neposlední řadě mi při flashování Vasem dvě jednotky umřely/ třetí málem v servise při update s někým odsud /. Tyhle siemensy nemájí zrovna stabilní komunikaci. Stejně není nad to respektovat původní sw. Flashují se bez problému a počet zápisů není směrodatný, měřil jsem jednu kde bylo 7 flash, a orig, nikdy neupravováno. Ví se to, a online řeší pouze chks.

Doporučení řazení je v závislosti na zatížení motoru a otáčkách, to  nemá nic společného. Pokud chceš upravovat, tak neskrbli a kup vybavení. Tohle řešení není.

Navíc 63 se dá upravit na 94kw a jezdí v pohodě. U Roomsterů tady v pražské firmě už více jak 100tis. Jinak tě ctí, že koumáš a hledáš, a neděláš ve stylu placebo efektu, jako už hodně firem.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

ahoj, je v pohode na tomto motore - 77kw jazdit okolo 1500-2000 ot - tj vpodstate ako na nejakom dizli alebo to tomu motoru vylozene vadi ? dik za info

 

Mám automat s motorom CBZB, a keď jazdím s ľahkou nohou, alebo s tempomatom, tak otáčky sú medzi 1300 až 1800. Zatiaľ najazdených 53 tisíc km, a bez problémov. Na druhej strane ale z času na čas vymetiem pavučiny z výfuku rýchlou jazdou na okruhu, alebo na diaľnici, a olej mením tiež častejšie, priemere každých 8 tisíc km (5 až 12 tisíc podľa záťaže).

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky ba mě zajímala zkušenost někoho kdo už má nalítáno třeba přes 200 tisíc km... sic mám fabii, ale motory jsou stejný, mám najeto 74000 km, dělám pravidelný servis... občas to zarachtá, což mě občas štve, ale není to vada dle výrobce... jinak v pořádku bezproblémově jezdím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak mám správne info, tento motor ŠA montuje od roku 2010, tj. aktuálne piaty rok. Aj keby niekto mal tento motor úplne od novoty, musel by jazdiť viac ako 40 tisíc km ročne aby mal najazdených 200 tisíc km. Teraz trochu rozmýšľajte, kúpil by si niekto benzínovú 1.2-ku ak by jazdil ročne takúto porciu kilometrov? Takže na autá s 200 tisíc km si ešte pár rokov počkáme. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry, na Yetiho som zabudol. Každopádne aj od roku 2009 to je maximálne 5,5 roka a pre nájazd 200 tisíc km by bolo potrebné aby to auto jazdilo ročne viac ako 36 tisíc (počítané od 1.1.2009). Nehovorím, že nemôže existovať kus ktorý už toľko najazdil napr. na LPG, ale je dosť nepravdepodobné, že by si niekto kupoval takúto kombináciu na takúto porciu kilometrov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u konce videa je slyšet pískání a odfukování turba při přidání na volnoběh. mně to ale nedělá. slyším turbo rozbíhat jenom na dvojku za jízdy. možná to má souvislost s aktivním protiprokluzem, zítra to zkusím vypnout a prošlápnout. píská vám to na volnoběh?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...