motorpower Vloženo 24. Duben 2014 Sdílet Vloženo 24. Duben 2014 (editace) Za prvé bývají problémy spíš u DSG, za další nemusí chodit tempomat na pátý stupeń/ někdo to zde v okolí řeší také takto/ kvůli tomu jsem sw přehrával zpět, a v neposlední řadě mi při flashování Vasem dvě jednotky umřely/ třetí málem v servise při update s někým odsud /. Tyhle siemensy nemájí zrovna stabilní komunikaci. Stejně není nad to respektovat původní sw. Flashují se bez problému a počet zápisů není směrodatný, měřil jsem jednu kde bylo 7 flash, a orig, nikdy neupravováno. Ví se to, a online řeší pouze chks. Doporučení řazení je v závislosti na zatížení motoru a otáčkách, to nemá nic společného. Pokud chceš upravovat, tak neskrbli a kup vybavení. Tohle řešení není. Navíc 63 se dá upravit na 94kw a jezdí v pohodě. U Roomsterů tady v pražské firmě už více jak 100tis. Jinak tě ctí, že koumáš a hledáš, a neděláš ve stylu placebo efektu, jako už hodně firem. Editováno: 24. Duben 2014, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 24. Duben 2014 Sdílet Vloženo 24. Duben 2014 (editace) Koukám, že nevíš přesně jak funguje doporučení řazení....počítá to to soukolí co má pod sebou a podle toho. A jak jsem psal, mě to vše u 1.2 tsi maká jak má s pěti kvaltem. Editováno: 24. Duben 2014, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 24. Duben 2014 Sdílet Vloženo 24. Duben 2014 Prostě 1+1 je 4 a proto to běží jak má.... už radši mlčím.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 24. Duben 2014 Sdílet Vloženo 24. Duben 2014 Pokud existuje software pro motor s výkonem 77 kW a má stejnou převodovku jako 63 kW tak to musí fungovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 (editace) taky vám to píská? mně jo. http://forum.skodahome.cz/topic/128242-p%C3%ADsk%C3%A1n%C3%AD-na-volnob%C4%9Bh-12-tsi/ a kolik už máte kdo najeto? já mám auto zítra rok a nejeto 18 tis. :-) Editováno: 29. Duben 2014, autor: vormen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pershing Vloženo 11. Červen 2014 Sdílet Vloženo 11. Červen 2014 ahoj, je v pohode na tomto motore - 77kw jazdit okolo 1500-2000 ot - tj vpodstate ako na nejakom dizli alebo to tomu motoru vylozene vadi ? dik za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prašík Vloženo 11. Červen 2014 Sdílet Vloženo 11. Červen 2014 Jezdím tak o 200 ot víc tzn 1700-2200 pokud nemusím předjíždět, nebo do kopce..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 11. Červen 2014 Sdílet Vloženo 11. Červen 2014 Jo jezdim jako prasik pokud jedu na pohodu. Obcas se ovsem stane ze to provetram a to pak otacky neklesnou pod 2500. Jinak najeto 26 tis a 16 mesicu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 (editace) ahoj, je v pohode na tomto motore - 77kw jazdit okolo 1500-2000 ot - tj vpodstate ako na nejakom dizli alebo to tomu motoru vylozene vadi ? dik za info Mám automat s motorom CBZB, a keď jazdím s ľahkou nohou, alebo s tempomatom, tak otáčky sú medzi 1300 až 1800. Zatiaľ najazdených 53 tisíc km, a bez problémov. Na druhej strane ale z času na čas vymetiem pavučiny z výfuku rýchlou jazdou na okruhu, alebo na diaľnici, a olej mením tiež častejšie, priemere každých 8 tisíc km (5 až 12 tisíc podľa záťaže). Editováno: 12. Červen 2014, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 Tady se kdysi kasal nějaký odborník ze Škodovky s 1100 otáčkami. Rok 2010 to je tuším nějak těsně před tou aférou s TSI, že? : ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino2 Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 Ja obdobne od 1300 do cca 2200, samozrejme niekedy mu podkurim.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 1500 pro me minimalni hranice na pripadne zrychlovani...kdyz dojizdim tak to necham padnout treba i na 1200.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 To je jasné, hovořili jsme o plynulé jízdě, když pak potřebuji zrychlit podřadím aby tam bylo víc jak těch 1500. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fotrik Vloženo 14. Červen 2014 Sdílet Vloženo 14. Červen 2014 Vím, že je celkem ještě brzo ale jak to vidíte s životností motoru. Celkem by mě potěšilo, kdybych věděl o někom, kdo má už něco najeto a vše funguje jak má. Někde jsem četl, že při dobrém zacházení 250 000 km není problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeCarter Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 taky ba mě zajímala zkušenost někoho kdo už má nalítáno třeba přes 200 tisíc km... sic mám fabii, ale motory jsou stejný, mám najeto 74000 km, dělám pravidelný servis... občas to zarachtá, což mě občas štve, ale není to vada dle výrobce... jinak v pořádku bezproblémově jezdím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 16. Červen 2014 Sdílet Vloženo 16. Červen 2014 Ak mám správne info, tento motor ŠA montuje od roku 2010, tj. aktuálne piaty rok. Aj keby niekto mal tento motor úplne od novoty, musel by jazdiť viac ako 40 tisíc km ročne aby mal najazdených 200 tisíc km. Teraz trochu rozmýšľajte, kúpil by si niekto benzínovú 1.2-ku ak by jazdil ročne takúto porciu kilometrov? Takže na autá s 200 tisíc km si ešte pár rokov počkáme. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Červen 2014 Sdílet Vloženo 16. Červen 2014 Yeti ho má (77 kW) dokonce od roku 2009. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 16. Červen 2014 Sdílet Vloženo 16. Červen 2014 Sorry, na Yetiho som zabudol. Každopádne aj od roku 2009 to je maximálne 5,5 roka a pre nájazd 200 tisíc km by bolo potrebné aby to auto jazdilo ročne viac ako 36 tisíc (počítané od 1.1.2009). Nehovorím, že nemôže existovať kus ktorý už toľko najazdil napr. na LPG, ale je dosť nepravdepodobné, že by si niekto kupoval takúto kombináciu na takúto porciu kilometrov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 já budu rád když to vydrží 150tis km, to je u mě asi 10 let pak si koupím už něco modernějšího, třeba něco na tento způsob, to bude asi skok z rapida Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fotrik Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Tady ten borec najel s Yetim 140t za 3 roky a pak si koupil VW Turan a taky 1.2 TSI. Skoda, ted by uz mohl 200t mit najety. Teda pokud to auto jeste jezdi:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Ten borec tankoval co 4 dny plnou nádrž, navíc jezdil na nějakej ethanol. Možná měl v těch 140tis pohřem 1,2TSI, i když to by si jej nekupoval znova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 já teda nevím...ale proč by to nemělo vydžet min 250tisíc?co to blázníte...?teda pak když se zjistí že za 250tisíc je motor na vyhození je čas změnit příště značku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 (editace) tyjo 250 tisic to by bylo husty ...to bych mel na 16 let...motor mozna vydrzi ale zbytek auta se rozpadne po 4 letech Editováno: 17. Červen 2014, autor: rogerer 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Každé auto co jsem kdy měl (a to i 16 let staré) tak motor byl ok, ale začalo se rozpadat vše ostatní. Dnes je jiná doba a zrovna u 1,2TSI si nejsem jist ani u toho motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 u konce videa je slyšet pískání a odfukování turba při přidání na volnoběh. mně to ale nedělá. slyším turbo rozbíhat jenom na dvojku za jízdy. možná to má souvislost s aktivním protiprokluzem, zítra to zkusím vypnout a prošlápnout. píská vám to na volnoběh? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.