Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dnes jsem vyrazil autem, tři dny stálo. Start normální, potom 5 minut volnoběh než slezl led ze skla. Jenže po rozjezdu mě překvapilo, že auto po přidání plynu cukalo, nikdy dřív se tohle nestalo. Po zahřátí vody i oleje už to neudělalo, tak snad to bylo tou odstávkou a nízkýma teplotama, ikdyž minulej rok jsem nejel celej týden a auto jelo normálně, benzín beru pořád na stejným místě Optimal95. Stalo se někomu něco podobnýho?

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

ano stava se to celkem casto kdyz je zima

prej na to ma urcitej vliv i palivo

 

po ohrati se to srovna

 

kdyz s tim pojedes do servisu tak ti tam naflashujou jinou verzi softu ktera ty projevy taky zmirni

Editováno: , autor: oneb1t
Vloženo

Občas jezdím s náradním vozidlem Roomster 1.2 TSI a nic takového ani v zimě při startu. Jak píše Effective - to vypadá na benzín. Pro jistotu bych dal jednu nádrž OMV MaxxMotion 100 nebo PowerShell Race+ 100 a sledoval co to dělá...

Vloženo (editace)

mám 56tis a ani ťuk, příští sobotu jdu na servis, kde chci měnit už svíčky, tak uvidíme v jakém budou stavu. A Auto co ho mám chlastalo v 95% Na Eurooilu jako to tvoje Ať už obyč N95 nebo Optimal a nebo teď posledních 10tis N95 + VIF. Optimal totiž není nic jiného než N95+VIF, akorád člověk nemá kontrolu kolik ho tam je. Proto jsem přešel na variantu VIF vlastní. Benzina ještě do nedávna adetivovala svůj obyč N95 také VIFem. 

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo

Zdar chlapi, tak mému kamarádovi právě klekl motor v služebním  Rapidu 1.2 TSI 77kw, r.v.2012. Najeto 145000km. Vypadá to potkání se motoru prozatím. Auto bylo pravidelně servisované. Tak nevím, mě se prodejce dušoval, že rozvody v Rapidu nezlobí no ....

Podobný poločas potkání se motoru máme my HTPčkáři také, takže bych doporučoval jako u HTP, vyměnit celou rovodovou sadu, včetně napínáku už po 100tis. km. Pokud se Vám bude přijmací technik u Škody smát, řekl bych nashle a změnil servis :-)

Vloženo

Nehezká to záležitost, už i tím, že to byl služebák s kterým nejezdil zrovna jen krátké trasy, ono nějakých 40tis ročně je slušné, až se skoro nechce zdát proč neměl kamarád dehta. Informuj nás prosím jak dopadlo řízení z ŠA a jestli mu to vyměnili v rámci kulance či nikoliv nebo jak se to vyřešilo. Každopádně je to asi jedinej Rapid zde co přeskočil, pokud si pamatuji dobře. No nejspíš bude dobré a toto mi to jen potvrzuje ve 100tis vyměnit komplet rozvody preventivně tak jako tak.   

Vloženo

Ahoj v práci má několik lidí R 77kw a přesně tak nikomu zatím rozvody nepřeskočily. Kamaráda jsem zaúkoloval ať zjístí více a přesně ses trefil, bude to patrně na kulanci (pořád nevím co to přesně znamená :-O :-) ). Jinak ale o auto se starali dobře, krátký interval výměny oleje atd., prostě slušní chlapi...

Hlavně auto vůbec nijak nevarovalo, jezdilo a startovalo dobře, dobrá spotřeba atd...

Vloženo

Otázka je co bylo pravou příčinou. Hned bych to neházel na rozvody. Tam mohla být třeba špatná hlava. U TSI jsme třeba řešili na Octavii vadnou hlavu. Pravděpodobně byla nějak už špatně vyrobená...

Vloženo

Všechno je jinak. Volali kamarádovi ze serivu, odešlo jenom turbo, budou ho celé měnit. Nakonec rozvody jsou OK. Tož omlouvám se za poplašnou zprávu, psal jsem jen co říkali přímo v servisu :-) :kol-41:

Vloženo

Díky, tak to je fajn zpráva. je vidět, že někdy se přeci jen ty drahé jízdy do AS vyplatí. Pokud mu to celé zacvakají. Přesto ty rozvody nechám vyměnit ve 100tis, mě nikdo neukecá aby ne.  :kol-28:

Vloženo

Tak vznikají poplašný fámy. Předpokládám, že spousta lidí měla z této informace nafouklou hlavu. Auto přestane jet, nikdo nic neví, ale

je to TSI, tak se to hodí na rozvody. Prostě klasika. Zajímalo by mě, z kolika procent je špatná pověst TSI založená na takovejch

informacích, jako byla tahle. A z kolika procent se to zakládá na skutečnejch problémech. Možná by bylo řešením nečíst tyhle fora

a většinu problémů nemáte, protože si je jenom vsugerujete, protože jste si o nich tady přečetli.

Vloženo

Ono to je tim, že na forum člověk zajde napsat až tehdy, když má problém. Pak ten motor vypadá jako nejhorší vynález v dějinách lidstva, a neni to jen o TSI  :kol-47: Jak říkáš, nečíst sekci motor, je to černá kronika. Nikdo sem nebude psát aby ho jen tak pochválil..

Vloženo

Tak témata o problémech jsou určena těm, co hledají řešení problémů. Tudíž z logiky věci plyne, že v takovém tématu něčí příspěvky o skvělé funkčnosti tohoto motoru (anebo čehokoli jiného) jsou poněkud irelevantní a nikomu v jeho problémech nepomůžou. U bobanaHTP (a jemu podobných) stačí přečíst pár příspěvků a i průměrně inteligentní uživatel má jasno = není nutno vyvolávat paniku. 

Vloženo (editace)

Protože vím, že chci na jaře nové auto, tak hodně čtu o tom to je pravda. Druhá věc je, že mi kamarád zavolá, že mu Rapid zastavil a nejede dál a přijimací technik mu řekl, že to bohužel vypadá na rozvody. Nic jsem nepřikrašloval a když se zjistilo, že je to turbo, tak jsme to tady hned napsal. Že mě nemusíš Pawouku chápu, ale že ze mě děláš babku povídačku a jako moderátor mě veřejně  schazuješ, moc ne.... Projeď si všechny moje příspěvky, NIDKY jsem nekecal, možná jsem se spletl v detailu a za to se hned omluvil a omyl přijal...  Jinak se Ti omlouvám, za to jak jsem psal, že nečteš pozorně příspěvky, tam jsem přehlédl něco pro změnu já... Ale jinak přeji vše dobré, auta jsou super, ať vám všem dobře slouží....

Editováno: , autor: bobanHTP
Vloženo (editace)

Tyto věci je dobré si vyříkat přes SZ, někdy je něco jinak myšleno než napsáno. Já Tě neznám a třeba mně nepřijde, že by tyto zde Tvé poslední příspěvky měly být nějak závadné. Vše si uvedl na pravou míru a i to, že odešlo turbo v určitých km je dobré vědět, stejně tak to jak se servis zachová po záruce i k této závadě. 

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo

Jaká je životnost toho turba? Přijde mi že s tímto nájezdem to není nic neočekávávaného. Sice to není v pořádku, ale na druhou stranu se k tomu ŠA umí postavit a předpokládá že část opravy zaplatí.

Vloženo

Životnost turba = životnost motoru. Jinými slovy turbo je konstruované na životnost motoru. To, že skutečnost může být jiná ( špatné zacházení zákazníkem, konstrukční nebo výrobní vada) je věc jiná. Pokud ovšem má auto najeto 145tis tzn, že je konstrukčně ve dvou třetinách své životnostu ( životnost auta a tedy i motoru se uvažuje 250tis km) tak kulance buď nebude a nebo bude už značně nevýhodná ( pokud se třeba nejedná o nějakou známou konstrukční vadu). Uvidíme.

Vloženo

Ja teda nevim jak vy, ale me do servisu nekdo privezt auto z KO turbem a 145 000km na budikach tak bych se snim vubec nebavil o zadny zaruce nebo kulanci. Tyhle km uz jsou moc a to turbo uz toho ma zasebou az az ;-)

Vloženo

145 je na turbo moc? To si teda nemyslim.. Když se člověk chová a mění olej tak, jak má, turbo musí najet 200-250tkm... Znam i původní turba co frčí 11 let a maj 350tkm

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...