Září 14, 201113 r ano mam starou packu...je to nejak slozite prepojit?nebo bude jednodusi koupit novou?dekuji
Září 14, 201113 r Ještě jednou, nikdo mi neodpověděl. Taky mám problém s tempomatem, ale trochu jinak, VAG-COM nikde žádná chyba, v měřených hodnotách el. volantu skupina 004 se vše mění podle ovladače. Máte někdo nápad kde je chyba? OII TDi 77kw 4x4 2006, tempomat asi z výroby. Dá se to zjistit???Dík Tak ještě doplní vag motor měřené hodnoty skupina 022 první slopek stav vypínání u octavie je stále 0.0, a tourana se to mění při vypnutém 1.0 zap 6.0.brzdo 2.0 spojka 3.0. 0.0 se mě nijak nepovedla .druhý sloupec se mění u obou stejně. Jsou tyto hodnoty v pořádku nebo je vadná páčka, ale přoč to na každou změnu na páčce reaguje? Díky
Říjen 16, 201113 r Mám stejný problém už tři týdny a servis neví a navrhuje výměnu páčky za 2000kč... Většinou pomůže vypnout/zapnout, ale někdy ani to ne Díky za tip na ten brzdovej pedál to prubnu....
Říjen 17, 201113 r Jj-na 99% to budou zoxidované kontakty na páčce. Zkus to nejdřív aspoň vystříkat kontaktolem.
Říjen 18, 201113 r Zdravím. Vystříkat kontaktolem - kde? Do škvír mezi tlačítkama a páčkou, nebo lze páčka rozebrat? Odešel mi včera, nejprve pomáhalo opětovné nastartování, to když nešel zapnout, pak se ale začal vypínat i za jízdy a odpoledne jsem ho už nerozchodil vůbec a dneska taky ne.
Listopad 17, 201113 r Páčka jde rozebrat velice jednoduše. V zadní části u kolíbky- páčky se do spáry nacpe tenký šroubovák a vykláním se krytka uvolní, drží na pár zobáčkách. Někdy pomůže vyčistit, někdy zase přihnout piny ve svorkovnici, ale většninou odchází řídící jednotka na sloupku řízení. A to je ranec, koupil jsem novou páčku, už na facelifta mám 07 - páčka 011 a dělá to furt. Není chyba v páčce, ale asi v jednotce. Nová stojí cca 4500 + práce a nastavení na diagnostice a na to peču. Když tempomat funguje, tak funguje, a když ne tak to vydžím a druhý den zase jde.
Listopad 30, 201113 r tiez by ma zaujimalo ako vystriekat wd40.. mam packu taku ze len prepinac on off a potom ovladanie na volante.. kde to mam postriekat? EDIT: tak som tam nastriekal WD 40 .. ale nepozoroval som ziadnu zmenu.. tak neviem .. ma niekto dia v Ba? dik Upraveno Prosinec 1, 201113 r od Wojnar Edituj příspěvky!!
Leden 27, 201213 r Tak u mě opravdu pomohlo páčku rozebrat a stříknout sprejem co používám na jemnou elektroniku. Od té doby klid. Podle všeho se prostě jen ochodí ten jezdec zapnuto/vypnuto. Záložní varianta je propájet to ve stavu zapnuto....
Únor 28, 201213 r Zdravim, podla mojich skusenosti su to vadne tie uhlikove voditka. Tiez som s tym mal prpblem, skusal som to cistit a stale nic raz to slo a raz nie. Tak potom som na skusku napajkoval tenky drotik medzi kontakty ktore ma prave ten bezec po tych uhlikovych voditkac spinat a od tej doby mam s tempomatom pokoj. Jediny problem je v tom ze teraz si nemozem na packe tempomat vypnut je na trvalo zapnuty. Ale vzdy lepsie ako ked to nefungovalo vobec. Mozno nejaky odbornik na elektro by mohol ozrejmit preco to prestalo fungovat s tymi uhlikovymi voditkami a ci sa to da nejako zrepasovat.
Únor 28, 201213 r Je to pravda blbne to v tom vypinac zapnuto vypnuto, staci jen prihnout packy a je pokoj pokud se nezacne pouzivat to vypinani jinak staci vymenit jen ty vypinace nemusi se cela packa :-)
Březen 5, 201213 r zdravím, omlouvám se pokud se to tady už řešilo, mám oktu II 1.9TDi 77kw PD MR 2006 objednal jsem novou tempomatovou páčku a přišel mi bohužel tenhle novější typ, mám ji rovnou vrátit nebo bude fungovat i v okte 2006?
Březen 5, 201213 r a jaký kablík se jedná?v autě mám tempomat už z výroby ale přestal fungovat a v eshopu udělali chybu a poslali mi páčku na OII facelift, co se musí teda všechno upravit?
Březen 5, 201213 r nemusíš upravovat nic, jen vyměníš páčku a jedeš dál. I kdyby si tempomat neměl, tak žádný kablík netaháš u MR06 je vše připravené, dotažení kablíku se týká jen MR04 a 05 Upraveno Březen 6, 201213 r od rolbař
Březen 5, 201213 r ospravedlňujem sa za zlú infomáciu,myslel som si,že tempomat ideš dorábať a ešte som bol v tom,že káblik je až v MR 2007
Duben 12, 201213 r Mám takový problém, mám Škodu Octavia II 1.6 MPI (BSE,výkon 75kw + LPG) rok výroby 2008. Během jízdy jsem zkoušel zapnout tempomat, ale nereagoval. V servisu mi řekli, že je aktivovaný, ale prostě nereaguje.Diagnostika nic nehlásila. Zajel jsem ke známemu do servisu aby se na to pořádně kouknul, auto prohlédnul a našel odpojený kabel u "Spínače spojkového pedálu" http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0927189f-spinac-spojkoveho-pedalu-fabia-fabia-2-roomster-octavia-superb.html (mimochodem ten dával taky nový) Tak ho zapojil a zkusil auto projet, najednou tempomat reagoval a vše fungovalo jak má, ale jedna velká vada se ukázala při rozjezdu. Když nastartoval a zkoušel se rozjet, motor přestal reagovat na 3-4 sec "jakoby takové hluché místo" a pak se chytnul a vše OK. Prostě při každém novém startu to udělalo. Sám si s tim nevěděl rady, co by to mohlo dělat! Diagnostika psala chybu u lambda sondy, že vyhazuje chybové hlášky, ale když jí vyměnil za novou, dělalo to to samé, vše je na autě měněné, svíčky, rozvody, škrtící klapka jako nová. Nevím co s tím. Takže mi ten "Spínač spojkového pedálu" odpojil a auto jezdí v pohodě, ale tempomat nereaguje. Ale prostě bych chtěl vědět jak to vyřešit ! Nevěděl by někdo co s tím??? Děkuji moc za rady.
Duben 12, 201213 r dívali jste se do měřených hodnot jestli ten spojkový spínač není vadný? např. stále sepnutý?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.