Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Robotizovaná převodovka DSG

Základní parametry:

  • Maximum 350Nm (softwarově a 500Nm mechanicky) točivého momentu

Můžu se zeptat, z čeho čerpáš? Díky.

Jinak, nevíte, jak je náročné a co obnáší rozebrání DSG převodovky?

Upraveno od swenak

Můžu se zeptat, z čeho čerpáš? Díky.

Jinak, nevíte, jak je náročné a co obnáší rozebrání DSG převodovky?

Tuto informaci jsem nikde oficiálně nenašel, ale uvádějí ji firmy, co se mimojiné úpravami DSG živí (u nás o žádné nevím) ... viz. jedna z mnoha: http://www.hpamotors.../dsg-stages.htm

Některé uvádí 450, některé 500 a jiné až 550Nm.

  • 2 týdny později...

Zdravím, chci koupit ojetou oktávku kombi rv.od 2007 TDI DSG (cca do 250tis,-). Máte nějaké tipy na co si dát pozor, nebo čemu se rozhodně vyvarovat? Mám na mysli typ motoru TDI apod. Vím, že o některých motorech 2.0TDI se mluvilo vesměs špatně, tak třeba jestli to jsou konkrétní typy. Co jsem tady tak četl, tak se vyhýbat motoru BKD. S čím počítat, když mají namotané přes 150tis km? Počítám,, že mě asi bude čekat výměna setrváku... Díky za rady.

Upraveno od Shotek

  • 1 měsíc později...

tak O2 bude ojetá asi tak rok 2007, lze dodatečně namontovat pádla?

Jde to, spolu s volantem musíš vyměnit ještě podvolantovku s facelift modelu. :kol-47:

  • 3 týdny později...

Tuto informaci jsem nikde oficiálně nenašel, ale uvádějí ji firmy, co se mimojiné úpravami DSG živí (u nás o žádné nevím) ... viz. jedna z mnoha: http://www.hpamotors.../dsg-stages.htm

Některé uvádí 450, některé 500 a jiné až 550Nm.

No právě, firmy to tvrdí, ale to je tak vše :-( Proto jsem se ptal, zdálo se, že je to oficiální a to by se mi zamlouvalo :-) Z toho, co jsem dohledal, tak DQ250 má oficiální limit 350Nm, DQ500 má 600Nm.

  • 3 týdny později...

Zdravim, ja som vcera skusal Launch Control na O2 2,0 TDI CR DSG r.v. 7/2011. Funguje pri vypnutom ASR a v rezime S. Otacky vyskocia na 2000 co je podla mna malo, takych 2500 by bolo optimum. Ale aj tak to slusne zrychli.

Najeto 33tis s DSG a maximální spokojenost. Už nikdy nechci řadit. Mám 33 let :-)

To Skandymam:

Uz vis co dela ten zvuk? Mam to stejne..prirovnal bych jako jemne hrknuti kola o podbeh..?! Ale to samo je nesmysl.:-(

  • 2 týdny později...

Zdravim, prisel jsem na to, jak se rozjet s launch control uz pred nejakou dobou, ale nenapadlo me to sem napsat. Klasicky launch control je nefunkcni a je treba to obejit. Normalni zrychleni na 100km/h mam s Fabii 1,2 TSi 77kw DSG za 10 vterin.....s launch control to je 8.5 vteriny ( ne opravdu jsem nejel z kopce) POSTUP: Volici paku date do polohy N, seslapnete brzdu levou nohou jen tak, aby zhasla ta zelena kontrolka ( neseslapnout brzdu na podlahu). Pravou nohou vytocite motor na cca 2 300ot/min ( max. na 2 500 ot/min, kdyby vic tak bude zbytecne hrabat). Pak rychle presunete paku do polohy D a zaroven rychle uvolnite brzdu a plyn na podlahu. Chce to udelat rychle, kdyz to udelate pomalu, spojka se rozpoji. Kdyz trefite presne otacky, tak na to nema funkce ASR/ESP zadnej vliv. Opravdu to funguje, ale chce to trochu cviku....mam i video na pozadani poslu.

Zdarec,jak bude příležitost tak to vyzkouším. Kdyžtak mi můžeš to video poslat. psal jsem ti zprávu.

Díky :kol-47:

Jinak mám aktuálně najeto 210 000km a řadí precizně,doufám že to tak ještě dlouho vydrží.

Aspoň 300 000km pak půjde okta do světa :)

Zdravim, ja som vcera skusal Launch Control na O2 2,0 TDI CR DSG r.v. 7/2011. Funguje pri vypnutom ASR a v rezime S. Otacky vyskocia na 2000 co je podla mna malo, takych 2500 by bolo optimum. Ale aj tak to slusne zrychli.

Klasicky launch control nefunguje a je uplne jedno, jestli mas rezim S nebo zap. nebo vyp. ASR/ESP. Me to taky jde vytocit do 2 000ot/min, kdyz mam zarazeno D nebo S. Ale po par vterinach se zacne motor jakoby dusit a rozpoji se spojka kvuli ochrane proti prehrati.

Zdravím všechny s DSG,

musím se přihlásit .... Koupil jsem před 14 dny OII Combi RS 2.0 TDI CR s DSG a ..... už nic jinyho nechci. To už jezdím na manuálech 20 let, tohle je můj první automat a navíc první diesel (doted to byli 5x benzín). Jsem absolutně nadšenej, nechápu jak jsem bez DSG mohl žít. I kdyz samozřejmě hned první den, jsem při předjíždění chtěl řadit a sešlápnut jsem levou nohou "spojku" .... au au.

Na normální ježdějní skvělí, na dálnici moc dobrý, ale v Brně v pátečním TOP provozu skvělí, skvělí, skvělí. Jak říkam nevím jak jsem do teď bez toho mohl žít.

Jinak lauch control na mé OII Combi RS TDI CR MR2008, funguje skvěle. Teprve se učím znuvu po 20 letech jezdit.

luka1000:

Taky jsem nikdy nebyl příznivcem automatu,ale DSG mi otevřelo oči :kol-47:

  • 2 týdny později...

Zdar, potřebuji vyměnit olej ve své DSG s 2.0TDI a nikde jsem nenašel žádný jiný než originál VW. Máte s tím někdo zkušenosti?

Díky, když bys to koupil ve škodovce, tak bys to měl ještě levnější ;) Spíš jsem myslel jestli to nedělá někdo jinej. Ale díky:)

  • 2 týdny později...

Tak kolik máte najeto se 7st DSG ?

Zdravim, prisel jsem na to, jak se rozjet s launch control uz pred nejakou dobou, ale nenapadlo me to sem napsat. Klasicky launch control je nefunkcni a je treba to obejit. Normalni zrychleni na 100km/h mam s Fabii 1,2 TSi 77kw DSG za 10 vterin.....s launch control to je 8.5 vteriny ( ne opravdu jsem nejel z kopce) POSTUP: Volici paku date do polohy N, seslapnete brzdu levou nohou jen tak, aby zhasla ta zelena kontrolka ( neseslapnout brzdu na podlahu). Pravou nohou vytocite motor na cca 2 300ot/min ( max. na 2 500 ot/min, kdyby vic tak bude zbytecne hrabat). Pak rychle presunete paku do polohy D a zaroven rychle uvolnite brzdu a plyn na podlahu. Chce to udelat rychle, kdyz to udelate pomalu, spojka se rozpoji. Kdyz trefite presne otacky, tak na to nema funkce ASR/ESP zadnej vliv. Opravdu to funguje, ale chce to trochu cviku....mam i video na pozadani poslu.

Promiň ale to je dobrej cvik jak si odjebat v převodovce hlavní ložisko a lamely. Zavolej si třeba to KAPS a pověz jim to, uslyšíš to z první ruky. Ahoj

Zdravim všechny kteři maji Škodarnu s DSG, ja uz mam druhou a nemuzu si tuhle prevodovku vynachvalit.

Měl bych jeden ditaz potřeboval bych vyměnit olej v převodovce a taky vyměnit rozvody... Je jedno v jakem to udelam poradi nebo je treba lepsi nejdriv udelat rozvody?

Myslím, že převodovka by mohla počkat, přejíždět olej nemá takový následky jak přejíždět rozvody a i když je to malá pravděpodobnost, tak čekat přetržení řemenu, či prokluz zubů na řemenu má daleko horší následky.

Caute,

par mesiacov mam G6, TSI 77kW s DSG 7. V poslednom case som si zacal vsimat zvuky ktore vydava moja prevodovka.

Je to klepnutie vzdy ked preradi/podradi, ale samotne preradenie/podradenie je plynule a aj ten zvuk nie je nejako extra hlasny a pri zapnutom radiu ho nepocut. Zvuk sa ozve presne vtedy ked sa na displeji zmeni cislo zaradeneho prevodoveho stupna.

Takisto pocujem klepnutie pri posune riadiacej paky cez polohu N, ci uz z D do R alebo R do D.

A posledne klepnutie pocujem ked mam zaradeny rezim P a stlacim nohou brzdu.

Nemate niekto s tymto skusenosti? Je to normalne alebo sa jedna o nejaky (zacinajuci) problem? Je to moj prvy automat, tak s tym vobec nemam skusenosti.

Dakujem za pripadne odpoved.

  • 4 týdny později...

Caute,

par mesiacov mam G6, TSI 77kW s DSG 7. V poslednom case som si zacal vsimat zvuky ktore vydava moja prevodovka.

Je to klepnutie vzdy ked preradi/podradi, ale samotne preradenie/podradenie je plynule a aj ten zvuk nie je nejako extra hlasny a pri zapnutom radiu ho nepocut. Zvuk sa ozve presne vtedy ked sa na displeji zmeni cislo zaradeneho prevodoveho stupna.

Takisto pocujem klepnutie pri posune riadiacej paky cez polohu N, ci uz z D do R alebo R do D.

A posledne klepnutie pocujem ked mam zaradeny rezim P a stlacim nohou brzdu.

Nemate niekto s tymto skusenosti? Je to normalne alebo sa jedna o nejaky (zacinajuci) problem? Je to moj prvy automat, tak s tym vobec nemam skusenosti.

Dakujem za pripadne odpoved.

ahojte, mám stejný problem, u Fabie vRS 1.4 TSI DSG, taky se chci zeptat jeslti je to normalni nebo ne, chci dodat, prijde mi, ze to nejvic dela pro nizsich prevodech tzn. z 3 na 2 a nejvic to jde slyset z 2 na 1 a prijde mi, ze jen na manualnim rezimu :) a jeste kdyz jedu po kostkach na silnici, nerovnosti nebo cokoliv tak kdyz nemam seslaplej plyn, tak to drnci, kdyz otevru okynko, tak to jde slyset moc a jinak stejne jak pise G6_TSI_DSG ... nevite cim to muze byt ? :) diky moc jinak servis no

ahoj, ja mam podobne auto ako G6_TSI_DSG, akurat golf plus, motor aj prevodovka sedi

co sa tyka tych zvukov, rovnako sa sprava aj moja prevodovka, ci to robi aj pri rucno radeni neviem, automat som si kupil aby som rucne radit nemusel :-)

kedze som si ani ja nebol isty ci tie zvuky su v poriadku, pytal som sa tu formou SZ, a vyzera to ako vlastnost prevodovky..

to klepnutie pri radeni uz povazujem za normalne, ona podobny zvuk vyda aj manualna prevodovka..

tak isto pocujem ten zvuk po zosliapnuti brzdy, ale to si myslim ze je zvuk niecoho co odpoji mechanizmus brzdnia, ked je zaradne P..

takze ja uz tieto zvuky neriesim, za normalnych podmienok ich nepocut alebo len velmi malo..

ale samozrejme ak vie nekto vysvetlit co su to za zvuky, co ich sposobuje, rad sa necham poucit :-)

  • 4 týdny později...

Ten zvuk mě to dělá taky přesně jak píšete i to klepání na nerovné cestě. Podlě mě to dělají všechny suché DSG jinak mam najeto 40tis km...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.