Květen 4, 20169 r Zkus kontrolu v servisu ,kde to napíchnou... Já jsem s DSG spokojený,jelikož pracuje hodně dobře a když chci jezdit svižně tak dám S a když nechci z kopce brzdit motorem tak se dá ve vteřině vyřadit a pak třeba před vesnicí zase zařadit... Je to jen o zvyku...
Květen 4, 20169 r Takto to presne ma fungovat. Nic spatne na tom neni. Jde to i daleko nad tebou zminenych 3500ot. Pokud nechces brzdit z kopce motorem, staci pustit brzdu a jemne zavadit o plyn. Okamzite to tam hodi D7. Upraveno Květen 4, 20169 r od mike_k
Srpen 24, 20169 r Zdravím, mám dotaz, přítelkyně má octavii II 2.0 TDI PD DSG, najeto cca 270 000 tisíc, teď jí auto začalo z ničeho nic zdechat, I když tam dá zpátečku, nebo D tak jí to občas zdechne. Dříve to udělalo jednou za dva měsíce, tento týden to bylo už po druhé, tak nevím, jestli je chyba v motoru nebo se mám bát, že nás čeká repase převodovky. Dělá to jen při rozjedu, dál už řazení probíhá v pohodě. Díky za každou radu
Srpen 25, 20169 r Nechá se ta volnoběžka aktivovat i u DSGčka spřaženého s benzínovým motorem? Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk
Říjen 4, 20168 r dobrý den prosím o radu . Chtěl bych zakoupit vůz Škoda Octavia Combi 2,0 Elegance TDI 103 kW PD DPF DSG Kombi rok 2006 s najetými 280000 kilometry . S pousta lidí mne od toho odrazuje s ohledem na výši ujetých kilometrů . Můžu být v klidu nebo se obávat nějakých nákladných investic ? Jak je to ze životností převodovky ? Děkuji Upraveno Říjen 4, 20168 r od janj C
Říjen 4, 20168 r To je jako kdyby jsi napsal: Je mi 75 let, nevíte jestli za rok umřu, nebo se dožiju 90 let? V každém případě by se dalo předpokládat, že v těch 75 už to bez doktora moc nepůjde, takže i u auta s 280 tis. km ty investice budou velmi pravděpodobně potřeba.
Říjen 4, 20168 r Jenom upozorňuji, že zde se probírá jen převodovka DSG - aby tady někoho nenapadlo probírat jiné věci.
Říjen 4, 20168 r vím že jsem si tou otázkou trochu naběhl Nicméně můj dotaz ať je mi 46 let platí . Za každý postřeh budu vděčen . Puberťáci mohou plkat v jiném topicu ....
Říjen 4, 20168 r Pri DSG je dolezite dodrzanie intervalov vymeny prevodovej kvapaliny. Ak nepoznas historiu udrzby, hrozia problemy.
Říjen 4, 20168 r Zdravím, DSG je určitě větší riziko a dražší opravy než klasická převodovka (a také problematické - v ČR vím jen o dvou servisácích, jeden mi měnil ložiska), ovšem "mokrá" 6° určitě není tak problematická jako moje 7° "suchá" - i když v ní je také olej, ale nejsou v něm spojky. Pokud není známe historie, určitě je dobré nechat olej vyměnit ihned preventivně a pak po 60 tisících km...
Říjen 4, 20168 r Pokud te trapi pocit, ze bys musel vrazet vetsi mnozstvi penez do oprav, tak si auto s 280tis km urcite nekupuj a je zcela lhostejne zda s DSG nebo ne. V pripade DSG bude ta oprava proste jen drazsi. Do takoveho auta se logicky jde s tim, ze se bude prubezne sypat ledacos a to i v pripade, ze s tim predtim opravdu jezdil jen duchodce 1x mesicne 5000km vkuse po dalnici 130kou jak s oblibou tvdi kazdy autobazarnik
Říjen 5, 20168 r Auto chci kupovat v Rakousku od ženy , kdy ona je druhý majitel ..... první majitel byl její bratr auto od něho dostala . Serviska je vedená do 220000 km . Rozvody jsou dělané naposledy při 145 000 km což v intervalu 120000 - 150000 km mne budou za rok čekat . Nikdy jsem automat neřídil , proto vůbec nevím na co si dát pozor při zkušební jízdě . Vím jen , že mám vypozorovat případné škubání při řazení . Autem nás vezla majitelka cca 5 km , kdy se mi zdálo vše OK . Pokud se rozhodnu , tak přesedám z jedničkové Octavie 1,9TDI 66kW do úplného neznáma a jiného levlu ...... už teď mám z toho osypky
Říjen 5, 20168 r Nevíš, na co si dát pozor, a kupuješ deset let staré auto s 280 tisíci km, tedy za hranicí (automobilkou) předpokládané životnosti? Jen tak pro zajímavost, jaká je cena?
Říjen 5, 20168 r před 56 minutami, Wittmann napsal: Nevíš, na co si dát pozor, a kupuješ deset let staré auto s 280 tisíci km, tedy za hranicí (automobilkou) předpokládané životnosti? Jen tak pro zajímavost, jaká je cena? kde se dá dočíst jaká je životnost převodovek DSG ?
Říjen 5, 20168 r to se nikde nedoctes.... prasořidič ji odpraví do 100 tisíc, normální řidič s ní imho v klidu bude jezdit třikrát tolik...
Říjen 5, 20168 r tak tak, životnost převodovky se oficiálně neudává. "Předpokládaná životnost vozu" je nikde nedefinovaný termín, který jen nepřímo vyplývá z postojů automobilek například k závadám či k definici tzv. "doživotních náplní". Tu převodovku zas tak přehnaně neřeš. Ano je to slabý článek, ale v tomto konkrétním autě určitě není ten nejslabší (ale o tom nám tady Pawouk zakázal psát :-).
Říjen 5, 20168 r já věřím že to bude v pořádku a s převodovkou DSG ještě nějaké kilometry najedu . Preventivně a pro jistotu raději vyměním olej jak v motoru tak i v převodovce . Jaký doporučujete do převodovky ? Upraveno Říjen 5, 20168 r od janj
Říjen 5, 20168 r hlavně závady DSG nebývají až navýjimky fatální a většinou se dají pořešit za 15-30 tisíc, což je na automat relativně málo. K oleji se v DP doslova píše: "Smí se použít takový převodový olej, který je uveden jako náhradní díl pro „automatickou převodovku DSG - 02E“. Jiné oleje vedou k poruchám funkce případně k výpadku převodovky." Takže máš použít ten od VW. V každém případě výměna oleje v DSG je poměrně komplikovaný úkon, takže bych výběr oleje (a také filtrů) nechal na tom, kdo to bude měnit - nejlépe autorizovaný servis. Když jsem s tímto autem jezdíval, tak za to chtěli cca 5/6 tisíc (mění se každých 60 tis. km).
Říjen 5, 20168 r zivotnost zalezi od servisu,zachazeni a treba nahode,jeden taxikar tu ma dsg a ma na nem pres 400tis km a vse puvodni a funguje,u dsg je nejhorsi to podtaceni a tim samo trpi dvouhmota,pokud mozno tak nechta zmenit charakteristiku razeni na vyysi otacky
Říjen 5, 20168 r Je to naozaj veľmi diskutabilné. Sám som mal 7°DSG a pri 75k mi menili spojky a pri 140k mechatroniku. Servisák mi však hovoril, že aj keď sú sedemkvalty poruchové, nie všetky dopadli ako tá moja. Treba to brať ako to príde. Auto je stroj a niekedy sa prosto pokazí. Potom sa opraví a jazdí ďalej.
Říjen 5, 20168 r před 10 minutami, foxdivemaster napsal: zivotnost zalezi od servisu,zachazeni a treba nahode,jeden taxikar tu ma dsg a ma na nem pres 400tis km a vse puvodni a funguje,u dsg je nejhorsi to podtaceni a tim samo trpi dvouhmota,pokud mozno tak nechta zmenit charakteristiku razeni na vyysi otacky to mne zajímá vím že u turba manuálu by se měl motor točit přes 3000 .... aby turbo "nezatuhlo" . U automatu je to také tak ?
Říjen 5, 20168 r před 9 hodinami, janj napsal: Jaký doporučujete do převodovky ? jedine,ale jedine fakt len origo ..čiže G 052 182 A2 (kúpiť 6l) + filter+tesnenie filtra + podložka pod výpustný šrób V 4. 10. 2016 at 20:27, milos_s napsal: Pokud není známe historie, určitě je dobré nechat olej vyměnit ihned preventivně a pak po 60 tisících km... no a práve tá neznáma história výmien oleja + následná preventívna výmena môže viesť k problémom ....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.