martin1993 Vloženo 3. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2015 Při výměně hlavy mi tvrdili, že blok byl přeměřovat a kontrolovat nějakej technik a byl naprosto v pořádku. Navíc si myslím, kdyby to bylo špatně namontované (například ta hlava) tak by se to projevilo při tlakové zkoušce, kterou prý udělali a nic....dostala se ke mně ještě varianta chladiče výfukových plynů nebo chladič, ale ten by byl nejspíš vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 4. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2015 Osobní zkušenost se svým supem je taková, že co jsem začal jezdit dálnice a ten spodek chladiče je šutrama docela zrasenej, tak se ztrácí taky, ale třeba decka ročně. Neřeším to. Ptal jsem se v servisu, řekli mi, že kromě hlavy, chladiče, nějakých průsáků kolem trubek, může týct i pumpa. Ne drasticky, ale po těch ml. Nicméně, se to řeší až s rozvodama, že to kontrolují, jak odstrojí tuto část motoru. Takže tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 7. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2015 Voda se neztrácí ale když stojí auto venku a je kolem 0° tak při nastartování počítač hlásí že je málo chladící kapaliny.Po vypnutí motoru a znovu nastartování vše OK.Vadné asi nějaké čidlo.Ale jaké? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 7. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2015 Zkus zubním kartáčkem projet ty drátky ( čidlo ) v expanzní nádobce. Občas se na něm vytvoří povlak a hlásí zavádějící informaci o nedostatku kapaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barosmilan Vloženo 29. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2015 Me ubyde kapalina vzdy na podzim kdyz jdou teploty k nule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Redkombík Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 Voda se neztrácí ale když stojí auto venku a je kolem 0° tak při nastartování počítač hlásí že je málo chladící kapaliny.Po vypnutí motoru a znovu nastartování vše OK.Vadné asi nějaké čidlo.Ale jaké? Tohle se mi stávalo u OI a i u Fabie I, žádný drama, kapalina v pohodě, bez úbytku a nezmrzlá. Je to fakt jenom špinavý čidlo, či kterýho ďasa a dělalo to jenom v zimě, nicméně - nic nepodceňovat a kontrolovat - lepší zvednout kapotu, než si potom drbat hlavu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 11. Květen 2016 Sdílet Vloženo 11. Květen 2016 (editace) Tak dnes jsem koukal na chladící kapalinu a něco ubylo,tak 2-3 dc.Na hladině je ale taková sraženina jako když by se nalilo mléko do čaje. Editováno: 11. Květen 2016, autor: Pavel 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 11. Květen 2016 Sdílet Vloženo 11. Květen 2016 Tak to bych tipoval na těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 Voda v oleji udělá emulzi a na víčku je bílá pěna ale v nádržce to nevypadá na mastnotu,je to taková bílá sraženina na povrchu.Loni jsem nouzově nalil vodu z vodovodu.Po vypuštění vše nevyteklo a dolil jsem destilku.Že by to mohlo něco udělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 (editace) Přidávám foto,není to mastné.Je to na ubrousku a v kelímku http://pavka-5.rajce.idnes.cz/Auto#P5120019.jpg http://pavka-5.rajce.idnes.cz/Auto#P5120018.jpg Editováno: 12. Květen 2016, autor: Pavel 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 Kdy jsi naposledy měnil chladící kapalinu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 Před rokem ale před tím spadla hadice u chldiče a byl jsem nucen dolít vodu z vodovodu.Když jsem ji potom vypustil tak jsem dolil kapalinu ale asi tři litry,voda tam nějaká zůstala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 A tak mě napadá nesmrdí to trochu po naftě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 Ne,jen po chladící kapalině.Není to smíchané s vodou plave to na povrchu .Je to jako zdrclá šlehačka naředěná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 17. Květen 2016 Sdílet Vloženo 17. Květen 2016 Tak jsem dnes vyčistil nádržku,tohle tam je.Jak nejlépe propláchnout celý systém,není problém když bude zavřený termostat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
candle Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 (editace) Zdravím pánové mohl by mi někdo poradit ? mám 2,0 PD 16V poslední dobou cca 1,5 měsíce dolévám 1dcl vody do nádobky. Teď se mi k tomu přidala kontrolka emise do dílny. Chci se zeptat může to být EGR ventil že prosakuje voda? Kolem něj něco sákne. Olej a víčko normál tlaky do nádobky taky žádné. Rozvody i s pumpou byly dělané nedávno. V nádobce jakoby voda černala od voleje. Pořád chci věřit tomu že to není hlava a těsnění neměl někdo něco podobného? Mám to chiplé pokles výkonu jsem nijak nepozoroval turbo bylo čištěné. Na diagnostice jsem byl řekli mi že ten EGR ventil by to být mohl. Díky Editováno: 26. Květen 2016, autor: candle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 Samotny EGR ventil tezko. Ale pokud tam mas i chladic vyfukovych plynu, tak ten by to byt mohl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
candle Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 Samotny EGR ventil tezko. Ale pokud tam mas i chladic vyfukovych plynu, tak ten by to byt mohl. nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 Tak nový poznatek,po propláchnutí a ujeto cca 200 km znova proplach,zaze nějaké km a vypuštění,nalitá nová chladicí směs a po týdnu absolutně čistá.Tak se tam něco srazilo,stáří kapaliny,voda z vodovodu,nevim,ale vše je OK.Tak když se něco takového objeví nemá cenu hned dávat auto do servisu.Ty si vždy něco najdou aby měli kšeft. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
candle Vloženo 1. Červen 2016 Sdílet Vloženo 1. Červen 2016 Tak mám po opravě nakonec to dopadlo dobře bylo to těleso škrtící klapky + teče mi chladič takže úleva hlava a motor jsou podle autorizovaného servisu ve skvělé formě na to že má 270000 (auto podle tech. 11.10.2005 registrace takže s trochou štěstí se mi ta praskající hlava vyhla mám dovoz dánsko vyráběno v německu tak snad po takovém nájezdu už by to mělo být v kupě) chladič nechám udělat na podzim oprava celkem cca 3200kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.malic Vloženo 30. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2016 (editace) zdravim hosi jelikoz jsem totalni antitalent na auta tak pisi sem..... Editováno: 30. Červenec 2016, autor: Pawouk Duplicitní příspěvek. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2016 Založils na to téma, kolikrát se na to ještě hodláš ptát? Příspěvek smazán. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
216luis Vloženo 11. Březen 2017 Sdílet Vloženo 11. Březen 2017 Zdravim. Nemate nekdo zkusenost s unikem vody u motoru BKD? Bez nejaky priznaku-nejde do oleje,startuje normalne,jen se ztraci voda. Diky za pripadne info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
indet Vloženo 19. Září 2017 Sdílet Vloženo 19. Září 2017 (editace) Mam OII 2.0 TDI 16V , BKD ,11.2004 , hlava revize B - Germany , 229000Km. V zimě se začala manželce ztrácet voda. Cca 0,5l na 1000Km, v letě i míň. Nádobka na chl. kapalinu čista , olej bez povlaku čistý. Jen již v letě se občas ráno při startu jako by rval s vodou ve válci. Tlaková zkouška odhalila že voda se ztrácí do motoru. Možnosti : hlava, těsnění pod hlavou, nebo chladič zplodin. Rozebrání motoru: Těsněni OK, chladič OK, test hlavy NG. Unik kapaliny ve výfukovém kanále (nad ventilem) prvního válce. Výměna mnou zakoupené hlavy AMC a nové rozvody Contitech s vodní pumpou ve značkovém servisu Škoda s dalším materiálem a prací( těsnění šrouby, ložiska, výměna všech kapalin ,apod.) cca 35000Kč. V neznačkovém servise by se cena za práci dala asi ještě stáhnout, ale chtěl jsem nějakou garanci. To že mě ta hlava může potkat vím 11let, ale projevilo se až v cca 220000Km. Protože auto mám prakticky od novoty ( přede mnou jej měl 3roky otec), jezdilo po celou dobu do značky a hlavně jsem jej nechtěl prodat se skrytou vadou. Šel jsem raději cestou opravy , včetně opravy dalších postupně dozrávajících problemů( dvouhmota, rozvody, škrtící klapka, chladič klimatizace). Přikládám to jako inspiraci pro ostatní zda to řešit a kolik to stoji. Editováno: 19. Září 2017, autor: indet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feralxdftw Vloženo 24. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2017 Indet, jak jsi zjistil, jakou mas revizi te hlsvy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.