Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Odpověď automobilky: "Obecně je k tomuto dotazu potřeba napsat, že bez ohledu na výkon existují motory 2,0 CR 1. a 2. generace, oboje s a bez vyvažovacích hřídelů (AGW), a na různých platformách je motor buď podélně nebo příčně zastavěn, což samozřejmě přináší konsekvence do HW. 1) rozdíl mezi TDI 2,0/103 kW (Škoda, Volkswagen) a 2,0 TDI/105 kW (Audi a Seat) - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl pouze v datech řídící jednotky 2) rozdíl mezi motory 2,0 TDI 88 kW (Seat) a 2,0 TDI 81 kW (Škoda)? - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl pouze v datech řídící jednotky 3) obecné rozdíly mezi 2.0 TDI okolo 80 kw / okolo 100 kW / okolo 125 kW - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl mezi 80 a 100kW pouze v datech řídící jednotky - motor 125kW se od těchto motorů liší hlavně jiným turbodmychadlem, setrvačníkem, řídící jednotkou... Škoda má aktuálně v sérii všechny motory 2,0 TDI 2. Generace (s vyjímkou Octavie RS - 1. Gen) s příčnou zástavbou, v Octavii a Yetim bez AGW, v Superbu s AGW."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ježíši viděli jste ty grafy? Nebo neumite cist

Četli jste si něco o motorech jakej je rozdíl mezi 81 103!

ZADNEJ JENOM UPRAVENY MAPY U 81KW

125 verze Ma akorát vetsiho sneka a malinko jiné vstriky, jak když mluvím do zdi

 

Ale já netvrdím, že by byl nějaký rozdíl na motoru u verze 81 a 103 kW !!! Vždyť už jsem tu psal,že ten software přehrají i u autorizovaného servisu - já zrovna tu 81kW verzi Yetim zvažoval....

Mě se nezdálo to navýšení z 81 na více než těch 103 kW.

Je jasný, že se s tím nikde nechlubí - kdo by potom připlácel za vyšší výkon...

A navyšování výkonu u jiných firem jde mimo mě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas s Honzou co se spotreby tyce u 3,0. Jinak Touareg velky z venku, maly uvnitr. Stryc mel tu predchozi generaci 2,5 TDi 5ti valec o 200kg tezsi, pod 9 litru se nedostal, a vymena oleje? bratru 9 litrova napln poctiveho LL. Kufr ma vetsi i muj Rapid atd. Auto o nicem, pokud nekdo nepotrebuje jezdit do terenu na stavby apod. Jedina vyhoda na D1 v pravem pruhu si necejtil ze jedes na D1 v pravem pruhu. A libustka pro Honzu, DPF na nem odesel po 20tis. Akumulator po 15tis. Uz tenkrat asi zacala usporna reseni. :D

 

Petře, 2,5 TDi je snad nejhorší motor koncernu, který se dělal :D Ještě je teda porod V10 TDI ze starýho Phaetona. Tam přední brzdy odcházely po 8tkm, uložení přední nápravy nejpozději do 24tkm a oleje tam byl snad celej sud :D

 

Pro mechaniky byl/je největší noční můrou motor W12 např. v Passatu. Přístup žádný, součástek mraky a téměř žádné servisní podklady. Takže všechno se dělá podle čmuchu a úsudku daného mekánika  :kol-32:

 

Jde o to co podle tebe jede a co podle me. Já od toho čekal více.

Nevím vyšla me takhle spotřeba s okreskami, dálnici Prahou.... Dlouhodobou ma přes 10 litru a jezdí normální tempo... alespoň TT za něco stojí, ale furt řadí jak to má asi milionovou stupňovou převodovku.

 

Tuareg není závodnické auto, ale auto na dlouhé plynulé a hlavně pohodlné přesuny. V případě verze 4XMotion (TerrainTech paket) je to obstojný auto i do terénu, kde strčí s odpovídajícím obutím kdejaký jiný krám hravě do kapsy.

Nejhorší věc je považovat Tuarega za sportovní náčiní a jet s tím na okruh  :kol-44:  I když ono to vlastně má v pneumatickém podvozku štelovací kolečko s pozicí SPORT, tak to pak jó  :kol-46:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...