kokta7 Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=17842#entry1363407
kokta7 Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 http://forum.skodahome.cz/topic/118731-20-tdi-cr-81kw/page-5
kokta7 Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 Odpověď automobilky: "Obecně je k tomuto dotazu potřeba napsat, že bez ohledu na výkon existují motory 2,0 CR 1. a 2. generace, oboje s a bez vyvažovacích hřídelů (AGW), a na různých platformách je motor buď podélně nebo příčně zastavěn, což samozřejmě přináší konsekvence do HW. 1) rozdíl mezi TDI 2,0/103 kW (Škoda, Volkswagen) a 2,0 TDI/105 kW (Audi a Seat) - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl pouze v datech řídící jednotky 2) rozdíl mezi motory 2,0 TDI 88 kW (Seat) a 2,0 TDI 81 kW (Škoda)? - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl pouze v datech řídící jednotky 3) obecné rozdíly mezi 2.0 TDI okolo 80 kw / okolo 100 kW / okolo 125 kW - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl mezi 80 a 100kW pouze v datech řídící jednotky - motor 125kW se od těchto motorů liší hlavně jiným turbodmychadlem, setrvačníkem, řídící jednotkou... Škoda má aktuálně v sérii všechny motory 2,0 TDI 2. Generace (s vyjímkou Octavie RS - 1. Gen) s příčnou zástavbou, v Octavii a Yetim bez AGW, v Superbu s AGW."
stanmar Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 Ježíši viděli jste ty grafy? Nebo neumite cist Četli jste si něco o motorech jakej je rozdíl mezi 81 103! ZADNEJ JENOM UPRAVENY MAPY U 81KW 125 verze Ma akorát vetsiho sneka a malinko jiné vstriky, jak když mluvím do zdi Ale já netvrdím, že by byl nějaký rozdíl na motoru u verze 81 a 103 kW !!! Vždyť už jsem tu psal,že ten software přehrají i u autorizovaného servisu - já zrovna tu 81kW verzi Yetim zvažoval.... Mě se nezdálo to navýšení z 81 na více než těch 103 kW. Je jasný, že se s tím nikde nechlubí - kdo by potom připlácel za vyšší výkon... A navyšování výkonu u jiných firem jde mimo mě.
Petrrr Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 Clinte, davaji Tenkrat na zapade, cumis? Jedina kofbojka na kterou se da koukat. Proste klasika.
Clint Vloženo 29. Červen 2014 Autor Vloženo 29. Červen 2014 Nečumím, mám ji doma na DVD Takže dobře znám, ale máš recht, nejlepší western
Pawouk Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 Naprosto špičkový western a hlavně geniální hudba E. Moriconeho. 2
Hurikan88 Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 a co Hodný, zlý a ošklivý se vám nelíbí? To je pro mě top
PANCHO Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 to je nej vsechny tri dily a plus k tomu Tenkrat na zapade
Pawouk Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 Těch solidních westernů je samozřejmě vícero (tím ovšem nemyslím Vinetoua a podobné zhovadilosti), ale na tento prostě nemají - atmosférou, herci, hudbou... 1
PANCHO Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 hodne dela ta hudba,k westernu musi bejt dobra hudba 3
Ozi Toretto Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 jj, nektere jeho filmy jsou fakt paradni - a nektere stacilo videt jen jednou
Pawouk Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 Mně se líbí skoro všechny: Gauneři, Takoví normální zabijáci, Kill Bill, Jackie Brown, Hanebný pancharti...
stanmar Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 Zde jsou slíbená fota mého " víkendového " vozu : 4
Honza9007 Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 Souhlas s Honzou co se spotreby tyce u 3,0. Jinak Touareg velky z venku, maly uvnitr. Stryc mel tu predchozi generaci 2,5 TDi 5ti valec o 200kg tezsi, pod 9 litru se nedostal, a vymena oleje? bratru 9 litrova napln poctiveho LL. Kufr ma vetsi i muj Rapid atd. Auto o nicem, pokud nekdo nepotrebuje jezdit do terenu na stavby apod. Jedina vyhoda na D1 v pravem pruhu si necejtil ze jedes na D1 v pravem pruhu. A libustka pro Honzu, DPF na nem odesel po 20tis. Akumulator po 15tis. Uz tenkrat asi zacala usporna reseni. Petře, 2,5 TDi je snad nejhorší motor koncernu, který se dělal Ještě je teda porod V10 TDI ze starýho Phaetona. Tam přední brzdy odcházely po 8tkm, uložení přední nápravy nejpozději do 24tkm a oleje tam byl snad celej sud Pro mechaniky byl/je největší noční můrou motor W12 např. v Passatu. Přístup žádný, součástek mraky a téměř žádné servisní podklady. Takže všechno se dělá podle čmuchu a úsudku daného mekánika Jde o to co podle tebe jede a co podle me. Já od toho čekal více. Nevím vyšla me takhle spotřeba s okreskami, dálnici Prahou.... Dlouhodobou ma přes 10 litru a jezdí normální tempo... alespoň TT za něco stojí, ale furt řadí jak to má asi milionovou stupňovou převodovku. Tuareg není závodnické auto, ale auto na dlouhé plynulé a hlavně pohodlné přesuny. V případě verze 4XMotion (TerrainTech paket) je to obstojný auto i do terénu, kde strčí s odpovídajícím obutím kdejaký jiný krám hravě do kapsy. Nejhorší věc je považovat Tuarega za sportovní náčiní a jet s tím na okruh I když ono to vlastně má v pneumatickém podvozku štelovací kolečko s pozicí SPORT, tak to pak jó 1
Stringo Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 Stanmare, co je to za zelenou ikonku na těch Yetiho budíkach? Jinak pěkný autíčko, vůbec bych se ho neštítil ale líbí se mi víc v City provedení.
stanmar Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 Je to ten asistent udržování stejné rychlosti při sjezdu z kopce . Já bych Yetiho bral hned - je to moje srdcovka !! 1
Doporučené příspěvky