Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

:D  S tou klimou se nemůžeš divit, když je venku přes 30°C ve stínu, takže na sluníčku je ještě víc. To i ten regulovatelný kompresor pojede na plný koule aby to uchladil.

No jasny, proto se ptam jak to maji tady ti lide s temi nadupanymi karami ze zvedavosti. Treba RS O3 by me zajimala nebo i O2.

Nebo je to tim jak mi ted prehrali soft. Climatroniku a nachipovali mi ho :D Vychlazeny auto za 2 min. z vydechu proud vzduchu -10 st.C :D

  • Autor

Jojo, taky asi litr navíc, ale nemám to přesně změřeno. Klima fachá dobře, ale je to znát na výkonu, když běží na full....

  • Autor

Dneska mě brácha vozil tou svou novou prdlavkou a celou dobu mě přesvědčoval, že Seat je vlastně lepší jak oktávka ;)

no, Jirko, v některých ohledech má pravdu. Některé díly jsou lépe zpracované než u ŠA či dokonce VW!

A doufám, že jsi mu to neuvěřil....

asi bude v koncernu další jižan, psalo se o zájmu o Fiat, důvodem nejspíš bude americký trh, na který se Fiat nedávno pohodlné dostal díky zakoupení US značky, bylo by zajímavé co by bylo s Ferrari... kdyby bylo součástí akvizice, měl by koncern pořešen i plánovaný vstup do F1

Upraveno od Hravec

no, Jirko, v některých ohledech má pravdu. Některé díly jsou lépe zpracované než u ŠA či dokonce VW!

To by mě zajímalo jaké díly.... to jako že je nějaký dodavetel dělá pro Šest jinak, líp?

Upraveno od Hravec

  • Autor

Jojo, to by mě také zajímalo ;) (Seat byl vždycky v koncernu až na posledním místě přece a není to tak dávno, co se ho chtěli zbavit, že se neprodává...)

 

Teda Fiata si v koncernu představit nedokážu, jestli je něco horšího, tak asi jen Dacia :D

Upraveno od Clint

Jak jsem psal, podle mě jde o to, aby se VW dostal do Severní Ameriky naplno a nemusel budovat prodejní síť, tak to udělal i ten Fiat... dále zmiňované Ferrari a možná i dostat se IVECu jako konkurenci pro MAN a Scanii, těch záměrů a spekulací mohou být mraky...

Upraveno od Hravec

No koukám že se tady nic nemění - zase žvásty.

Co Ferrari, ale Maserati. Jo myslím, že Fiatu patří alespoň z větší části Chrysler tedy Jeep, Dodge atd. Tedy nepodceňovat. Ale následně se psalo, že to je fáma zájem toho VW, 

Upraveno od Petrrr

Dneska mě brácha vozil tou svou novou prdlavkou a celou dobu mě přesvědčoval, že Seat je vlastně lepší jak oktávka ;)

On má ale trochu pravdu... Když pominu kufr, tak koupíš stejné auto za méně. To z mého pohledu Seatu dost nahrává. Ty seš tak trochu zaslepen na Škodu, ale pro normální lidi je to ta samá plechovka a ještě levnější. A píšeš to tak ironicky jako kdyby oktávka byla bůh ví co.... zklamu tě, bohužel není, zvlášť ne O3.

No nevím jak u jiných modelů, ale třeba Toledo v době kdy jsem kupoval Rapida byl dražší. Pro ty co nevědí Toledo=Rapid

  • Autor

Tak já nejsem uplně stoprocentně pro škodovku, koncernová auta mi vyhovují všechna. U toho Seata je průser ten malej kufr a Cupru v Combi ještě nedělají. To bude dřív STčko v combi u Forda.

Já nejsem zastánce Forda, ale designově se mi to nové ST-čko (po FL) líbí víc jak Cupra od Seata.

  • Autor

S ním jsem jel a dost hrůza, neskutečná koza. Když to nenaložíš, tak skáče zadek do vzduchu :D (jinak ale vzhledově pěkné auto)

 

Opravdu auto na hory....

Upraveno od Clint

ono bych rekl, ze to skace asi stejne jako amarok, to jsou proste auta na jine pouziti a ne na dojizdeni, ktere praktiikuje Clint.

 

Pro Clinta na jjeho pracovni dojizdeni by byl nejlepsi hodne silnej VW Crafter, aby mohl vozit do prace cele straseci a jeste na tom rejzoval. Na vikendy si pak koupi Cupru, aby mohl poradne litat se samosvorem. A samozrejeme si oboje necha chipnout, protozze jinak to bude dycky vycichly :kol-46:

Musím říct, že ten facelift Focuse se fakt povedl, to máš pravdu. Kdy to budeš mít půjčený? :kol-28:

A doufám, že jsi mu to neuvěřil....

asi bude v koncernu další jižan, psalo se o zájmu o Fiat, důvodem nejspíš bude americký trh, na který se Fiat nedávno pohodlné dostal díky zakoupení US značky, bylo by zajímavé co by bylo s Ferrari... kdyby bylo součástí akvizice, měl by koncern pořešen i plánovaný vstup do F1

 

to teda nevím, kam na tyto utopie chodíš... :D

Vstup VW do F1 se připravuje již asi čtyři roky a bude se, podle mých nynějších informací přímo z VW Motorsport, jednat o tým RedBull. Protože je to vlastně malá domů, neboť majitel RedBullu Mateschitz je vlastníkem i části akcií VW ;) Navíc spolupráce VW Motorsport a RB byla a je velice plodná a přináší oběma firmám velké prachy. A o to jim jde. Navíc Renault v tuto chvíli vůbec nepobral novou technologii současných přeplňovaných motorů pro formuli, takže tam je výměna vcelku jednoduchá a pochopitelná. Jen je třeba nechat doběhnout současnou smlouvu...  :kol-43:

 

EDIT: pokud chceš rozebírat pozici IVECA na trhu užitkových vozidel, pak Tě můžu ujistit, že konkurentem pro MAN a Scanii je hlavně VOLVO a DAF (resp. koncern Paccar) a hlavně MERCEDES. Protože to jsou značky, které vyrábějí pod vlastní značkou celou škálu od šestitun až po velké speciály na nadměrné transporty a hlavně autobusy. IVECO kdysi bylo jedničkou ve svém oboru velkých náklaďáků, ale ty doby jsou už pryč. Dnes se spíše koncentrují na dodávky a městskou rozvážku, příp. meziměstskou přepravu.

Ale velký prachy se dělají v dálkových tahačích, kdy se ty auta permanentně po třech až pěti letech točí, a pak v autobusech.

 

Jojo, to by mě také zajímalo ;) (Seat byl vždycky v koncernu až na posledním místě přece a není to tak dávno, co se ho chtěli zbavit, že se neprodává...)

 

Teda Fiata si v koncernu představit nedokážu, jestli je něco horšího, tak asi jen Dacia :D

 

Jirko, rozhodnutí o pozvednutí SEATu v rámci koncernu a tím pádem jeho záchrana před krachem se udělalo před zhruba 3 lety. Ale naplno se to začalo realizovat až příchodem pana Stackmanna před dvěma roky. Od té doby je značka opět na vzestupu a má nyní de facto pozici Škodovky v roce 1996 - vývoj OI, velké investice do modernizace a rozšíření závodů, vysoká kvalita dílenského zpracování.

Jediný směr, kde zatím SEAT pokulhává je oblast služeb v sales a after sales; tam v tuto chvíli doplácejí na některá chybná rozhodnutí managementu z před pěti šesti lety, kdy se síť autorizovaných prodejců a servisů redukovala zhruba o 30%...

A co je super, tak se značce začíná dařit na domácí půdě ve Španělsku, což je pro ni klíčový trh - něco jako postavení ŠA v tuzemsku. Ve Španělsku hodně lidí přesedlalo na Dacie a Renaulty, které se však v mořském vzduchu v rez a prach obrátily :D

Upraveno od Honza9007

tak tohle by me hodne lakalo, ale je to trochu mimo realitu s ohledem na tu cenu :(

Pancho: Tak to je paráda :kol-47: GTR se slečnou také není k zahození  :kol-28:

Když Forda, tak Mustaga a když kufr, tak F 150ku. Nedávno prodávali Mustanga s celosvětovou vyjímkou z emisí.[emoji16][emoji16][emoji16]

tak tohle by me hodne lakalo, ale je to trochu mimo realitu s ohledem na tu cenu :(

no musis mit od 9 do 15 mil a mas takove  auto,850 koni a vazi 3t a tlumic s pruzinou ma na delku pres dva metry,vse je delane na zakazku zadna serie,proto ta cena:)

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.