Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

ja bych se ani hybridu nebal, je to celkem pohoda, elektromobil by byl supr na moje nynejsi dojizdeni ideal do prace 40km dom taky, akorat to mit kde dobijet, omezit vliv zimy na kapacitu baterie a rozumna cena. nicmene myslim, ze pokud vydrzi RSko, tak dalsim autem muze byt bud hybrid nebo elektromobil velikosti fabie az rapida.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oni ty ameriky nejsou špatný, ale moc to nejede. chce to nějaký modernější motor s pořádným vstřikováním ;) mě se líbí ten novej motor 2,5 TFSI 5 válu co bude v RS3, popřípadě i ten starší.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No podle mě byl Superb vždy odlišný od jiných typů značky. Větší, luxusnější atd. 

Tohle je jak dnešní Rapid a Octávie.

 

Větší to každopádně, jiný - no to také, ale částečně. První byl vlastně Passat, druhý zase postavený na podvozku OII s designem alá korejec. A se spoustou dalších dílů shodný s OII. Jedině snad některé výkonné motory jsou navíc. Protože i tam byla jinak shoda s OII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec hoši,

 

dneska se mi stala velice čudná věc.

 

Auto jsem měl zaparkované celej den na mrazu (-6) a večer nastartoval, že pojedu domů. 3x to písklo, na maxíku se rozsvítila hláška kontroly chladící kapaliny a začala blikat kontrolka. Kouknul jsem tedy hned pod kapotu a voda byla lehce nad spodní ryskou. Tak jsem dojel k benzínce, koupil destilku, že tam doleju. Otevřel jsem pomalu víčko nádobky, zasyčelo to a kouzelná kapalina mi znovu nabyla, že jsem byl dokonce lehce nad vrchní rysku. Takže nebylo co dolejvat.

 

Stalo se vám to už taky? Mě ještě ne.....je to nějakej problém, nebo je to normální?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...