Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) A ted za sebe abych to uzavrel. Ja ti to auto preji, jsem rad ze si tu s nama skodovakama zustal. Znam tvy duvody a rozhodnuti koupe TDI a chapu to a ve skutecnosti si myslim to chapou i ostatni. Jen te proste chtel kazdy vcetne me v tom nechat za tve vyhranene nazory vykoupat. Ponauceni pro tebe by melo byt jak uz napsal Pawouk si priste rozmyslet co a jak napsat s moznosti otevrenych zadnich vratek pro zmenu nazoru. Sam zivot resp. SA ti dala lekci. Tedy at jezdis spokojene a doufam ze me jednou povozis jako spolujezdce stesteny Pancho vi. To zní jako kdyby jsi se loučil :D No jasný, ale já prakticky své názory nezměnil, jen jsem změnil palivo To jenom pár nemocných si myslí, že začnu vychvalovat TDI a hanit TSI Jediné, co budu hanit je kvalita benzínových motorů, ale ne jejich vlastnosti, z těch jsem byl unešen .... a jediné co na TDI budu chválit je nižší spotřeba, i když zatím také nemohu vyvrátit svá slova o Clintově testu na dálnici, pač jsem ještě do práce nejel a nevidím dlouhodobou spotřebu. že bude nižší, to je pravda, záleží o kolik. Takže se domnívám, že mi sice dáváte sežrat moje předchozí komentáře, ale kapánek nespravedlivě, protože já názory nezměnil a kdybych neměl s TSI problémy (což jsem nemohl předpokládat), tak bych do TSI šel asi znovu. No ale Ozi z toho má další Vánoce a já nechápu, proč je najednou tak zlej. Editováno: 21. leden 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Si zvyknes, toho sis vsiml hned i u me, ja uz to ani nevnimam. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Tak to mě vůbec nevadí, jinak ano, je tam plast, ale za jízdy tam nekoukám. No já obvykle také ne, ale nejde si toho nevšimnout. Při logice tvé odpovědi by tam mohl být klidně nějaký papundekl a by bys spokojen? Sorry, ale toto je u auta, které může tát i milion korun trapné a ubohé. Je to věc, která mi na OIII vadí nejvíc a je to na úrovni místní fundamentalistickou klikou škodováckých fanatiků nenáviděných korejců. Prostě neomluvitelný fail. Petrrr, promine, ale to se hodí tak do Rapida, ne do auta třídy OIII. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) No někde ušetřit museli. Zase je tam spousta věcí navíc, co v OII nebylo a za cenu prakticky stejnou. Papír by mě taky naštval, plast je skoro všude, tak klidně i ve dveřích. Zase se to lépe udržuje, než hadr. Když ti dítě poblije plast, stačí jednoduše otřít Tím ovšem neomlouvám to, že tam plast dali, také bych raději koženku. Editováno: 21. leden 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Clinte: Ano nazory ma kazdy nejake, tys je ovsem prezentoval az moc vyhranene, az nesnasenlive co se TDI tyce, pusobyl si vzdy dojmem ze by sis dehet nikdy opakuji nikdy nekoupil a podivej. Takhle to myslim. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) Tak to možná někdy skutečně působilo, abych dehťáky nasral a bylo trochu zábavy a řeč nevázla, viz narážky na Mavouše Ale my všichni víme, že v tom bylo více srandy než pravdy. Jen tak na okraj: není to tak dávno, co jsem se Oziho ptal, zda-li je s benzínem spokojen a bylo mi řečeno, že si měl vzít raději naftu a že vážně přemýšlí, že to prodá a vezme diesel To jen na okraj, aby jste si nemysleli, že Ozi je nějakej TSI fanatik Další jeho slova zněly, že závodí jen málo a že přeci jen nafta žere méně A to myslím ted zcela vážně tato slova. A jestli je Ozi čestný muž a šlechtic, dá mi za pravdu Editováno: 21. leden 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Pawouku nemusim promijet, souhlasim. U Rapida se to da pochopit i kdyz tam me to sere taky, ty panely bych rekl jsou jeste horsi na dotek ne na pohled. Nechejme se prekvapit na cem vsem se setrilo u S3. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Clinte, ten plast mohl být ovšem jiný, mohl mít jinou strukturu, či kvalitu materiálu. O to mi jde. Netrvám na potažení hadrem, zvláště na loketce je to kontraproduktivní. Ale kousek látky na dveřích by interiér hodně zvedl. Škoda. Jinak k interiéru nemám námitek, palubka se mi líbí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Jo, to mě také Působí hodnotně a jednoduše současně a to mám rád. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) No jsem zvědavej, kdo z vás bude další přeběhlík Já jen fyzicky, duší jsem zůstal u benzínu Tímto vám nepřeji závady, které jsem potkal já, at vám to slouží ke spokojenosti....já tu kliku neměl. Asi bůh mě potrestal za rouhání vůči TDI a teď mě už bude mít rád..... mmch: zaregistroval někdo moji dnešní dočasnou změnu avataru? - objevila se tam taková neznámá tlama..... Kolega v práci si hrál, já nechal forum přihlášené a on se do toho naboural Editováno: 21. leden 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Víš co se říká - nikdy neříkej nikdy. Diesel jedině při přiměřeném ročním nájezdu anebo kdyby byl za lepší cenu (což ovšem nehrozí). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Jo nerikej a za pul roku az zjistis ze jezdis za 4,4 litry budes lobovat za dehta Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) Hmmm....to ne, tuhle spotřebu já nevykouzlím. Domnívám se, že budu tak o litr níž (6,5-6,7) S 1,9 TDI S1 96kW jsem jezdil za 6,6/100. Editováno: 21. leden 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 mmch: zaregistroval někdo moji dnešní dočasnou změnu avataru? - objevila se tam taková neznámá tlama..... Kolega v práci si hrál, já nechal forum přihlášené a on se do toho naboural Hehe, a jsi to vůbec ty, kdo tady píše, nebo je to duch kolegy? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Ale oni nemají měnit kroužky! To je špatný postup, možná, že tohle bylo, když se tyto problémy začaly objevovat. Mám TPI z roku 2013 a tam o kroužcích nic není. Pro motory vyrobené do 18.5.2011 platí výměna sady kompletních pístů a ojnic + rozvodů, pro motory vyrobené po 18.5.2011 jen výměna pístů + rozvodů. Pro rozvody je tam uvedeno, že se musí změřit řetěz a zkontrolovat typ napínáku. Jéje, tak já jen písty a kroužky ? A kdy to asi přijde..? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Jsem to já To spíš zlý duch píše dneska za Ozáka. Nebo Ozi šlápnul ráno do hovna Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Dle meho budes spis hezdit kolem 6ti ale nechame se prekvapit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Našel jsem tu ceník O1 z roku 2001. Moje Octáva někoho tenkrát vyšla na 720tis cca Nokia 6210 s držákem a mikrofonem za příplatek 25 tis atd Neskutečný Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) Jéje, tak já jen písty a kroužky ? A kdy to asi přijde..? Doufej, že vůbec Mě to začalo po 50tis km zvyšovat spotřebu oleje, ale jen tak lehce...pozvolna. Ono to stejně bude mít ještě dohru s AAA....ještě mi budou platit za možnost ofocení papíru, kde je vykázaná spotřeba 0,3/1000 a prohlášení, že to není závada....aby se z toho vykroutili. Nakonec si s AAA podáme ruce a chudák majitel aby šel rovnou sepsat dopis do MB. Editováno: 21. leden 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) Pokud budeš dálnice jezdit 180 tak tech 7 litru odpovídá. Pokud 140 tak do 6 i s nakupama Palubovka je s listama o dost hezčí v s2. Editováno: 21. leden 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) No mám trochu obavy z těch 18", jak jsi říkal, že zvednou o litr spotrebu.... A vůbec je to tvrdé, asi hraje roli i ten sport podvozek. Jel jsem dneska po Kladně a skáče to jako koza na každé nerovnosti. Editováno: 21. leden 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 To zní jako kdyby jsi se loučil :D No jasný, ale já prakticky své názory nezměnil, jen jsem změnil palivo To jenom pár nemocných si myslí, že začnu vychvalovat TDI a hanit TSI Jediné, co budu hanit je kvalita benzínových motorů, ale ne jejich vlastnosti, z těch jsem byl unešen .... a jediné co na TDI budu chválit je nižší spotřeba, i když zatím také nemohu vyvrátit svá slova o Clintově testu na dálnici, pač jsem ještě do práce nejel a nevidím dlouhodobou spotřebu. že bude nižší, to je pravda, záleží o kolik. Takže se domnívám, že mi sice dáváte sežrat moje předchozí komentáře, ale kapánek nespravedlivě, protože já názory nezměnil a kdybych neměl s TSI problémy (což jsem nemohl předpokládat), tak bych do TSI šel asi znovu. No ale Ozi z toho má další Vánoce a já nechápu, proč je najednou tak zlej. Buď rád, že se do Tebe navážíme jen skrz naftu, páč kdyby jsi byl teď na foru s modrým oválem místo tohohle, to by bylo teprv rodeo. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Zase mas snizenej sport podvozek ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) Clinte, ja se klidne priznam, nemam se za co stydet. Chtel jsem naftove RS, potom sem chtel benzinove RS modelovy rok 2008 (FL vnitrek, pred FL venek) - ani jedno se nedalo sehnat a objezdil jsem spoustu aut. Pak kdyzt tedy padlo rozhodnuti na rocni vuz, tak jsem uz resil spis vybavu a cenu, protoze nafta v dieslu nebyla sehnatelna a byla drazi o cca 120tisic. Proto padla volba tam kam padla. Pokud si ale vzpomenes, taky jsem rikal, ze mi vyrazne klesa najezd soukrome a hodne toho jezdim pracovne, takze sluzebakama. Proto mi benzin nijak nevadil a nevadi. Spotreba ano v CR TDI bych mel po chipu vykon jako u TSI jen bych jezdil do 7 litru, takhle do 9. Zavodim obcas a na to by ale i nafta v CR stacila, proti PD je to strasnej skok. Dalsi vec, jak jsem napsal nekolikrat auto ti preju, z 18" kol strach nemej, podivej se na Honzu, taky ma letni 18" a kolik mu to zere... A k tomu ze sem zlej, ano jsem a jen abys vedel odkud to mam, odkoukal jsem to od tebe, to vis komentare o myslivcich a nafte (kdyz jsem ji jeste mel), pak fabie se kterou si taky rejpal (ale uznavam i tak si me pozval jako cestneho hosta na sraz) a potom si rejpal ze mam myslivce v kombiku. Tak si to neber na sebe tak vazne, stejne si nakonec na sraze nebo na caji o pate, aby nam ty nase plechovky dobre jezdily. edit: jo a do hovna sem neslap Editováno: 21. leden 2015, autor: Ozi Toretto 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) To si zvyknes na ten podvozek. Na zimu kup 16" treba minorisi a bude to OK. Hele i Tomík ti to potvrdil, ze kola dělají spotřebu. Jaký tam mas pneu? Kozáků ale Honza ma úplně jiny styl ježdění než Klint. Editováno: 21. leden 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky