kokta7 Vloženo 25. Březen 2015 Vloženo 25. Březen 2015 (editace) jak vw dělá pořádny auto a šudlá mbéčkách pak Editováno: 25. Březen 2015, autor: kokta7 1
Petrrr Vloženo 25. Březen 2015 Vloženo 25. Březen 2015 Pawouku to ja nemuzu prave, pac se spotrebou 6.2 nebo kolik mam dlouhodobe bych se mohl jit vycpat. Leda bych tobe delal zatez v kufru pro co nejdelsi plachteni. [emoji1]
Petrrr Vloženo 25. Březen 2015 Vloženo 25. Březen 2015 Kokto a vis proc? Protoze koncern na kazdem prodanem Bugati prodelava 100mil. Vyvoj byl tak nakladny ze se nikdy nezaplatil a nezaplati. Presto se prodava protoze jde o prestiz vyrabet nejrychlejsi seriove auto na svete.
Petrrr Vloženo 25. Březen 2015 Vloženo 25. Březen 2015 (editace) Pawouku, ty mit o 200cm3 vetsi objem. A o polovinu vetsi auto [emoji33] Editováno: 25. Březen 2015, autor: Petrrr
Pawouk Vloženo 25. Březen 2015 Vloženo 25. Březen 2015 Zase nepřeháněj. Lákám ovečky, abychom tam utvořili SH komando. 1
Radius Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 Clint objevil Ameriku.... o psanych nesmyslech na PP jsem rikal jiz na srazu, jestli nekdo nevi, proc to tak placa... muzu jet 100km/h nebo 10km/h a ma to ukazovat porad stejne 0.5l/h... motor jede na volnobeh, tak jakej prepocet. Nektere skodovky to ukazuji spravne jine ne. Myslim ze. O1 ukazovala spravne. O tom, ze tempomat zere vic nez klasika jsem take rikal, kdyz jsem ho zkousel na F2, o2 a o3 a vsude jsem s tim byl nespokojen (za me zbytecna investice; mam pocit ze nejsem panem a spotreba). Moje domnenka byla takova, ze tempomat porad drzi rychlost a kdyz se jede z kopce, tak brzdi. Jak tu psal Honza90210 (nebo kolik to mas? 9000?), tajemstvi je asi fakt v tom, ze pred kopcem si pridas, na kopci uberes a z kopce bez plynu, kdyz to zacne zpomalovat, tak vyradis. Tempomat proste porad tlaci nebo brzdi. Jestli se nepletu, tak kamiony uz to maji vyresene maji gps, mapy a satelit (take ruzne senzory ale to maji asi az ty novejsi, co se sem dostanou za 10 let), takze se tempomat chova jiz inteligentne. Pokazde kdyz jsem nejaky z techto bodu zminil, tak jsem byl za debila... no evidentne nejsem. Mimochodem z kopce taky nevyrazuju, dam nohu na plyn. Dojizdim obce a krizovatky a kdyz se to neodhadne, tak vyradim a ono to dojede, obcas me nekdo ze zadu stouchne a ja tam doletim jak kulecnikova Koule. Cestu kterou neznam, tak doslova prolitavam plyn, brzda, plyn, protoze brzda provozu rozhodne nejsem.
Radius Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 (editace) A taky nedusim motory, to uplne nesnasim. Radsi pojedu vyssi nez povolenou rychlosti, nez abych to dusil. Apod. Pruser jsou sluzebaky, kdy je papirovka 3.9l, firma prida konstantu 0.5l a jezdi s timhle. Paradox byl, ze kdyz mi skoro odepsali 1.6 TDi a ja rikal takova skoda, mela to byt ta stara zrava 1.6MPi a oni se zacali krizovat, ze ta ma jeste spotřebu papirovku 7l, s nasi normou 7.5l a ze pry kazdy ocas jede max za 8l, kdezto TDi ma kombinovanou 5l a kazdej a tim jezdi 6.5l+. Proto porad fasuju naftaky, mam kombinovanou mezi 4.7 - 5.3l, ted byla pul roku celkem volna Praha, tak jsem jezdil 4.9l, coz je pekny, kdyz to je tak 70% Praha, 20% vesnice a 10% okresky. O velkych prazdninach a nerozkopany Praze se da jezdit kombinovanou za 4.6l, to vyslo pred 2 rokama. A rozdil mezi 1.6 a 2.0 TDi byl mozna max 0.2l, ale je pravda, ze potencial 2.0TDi se na me trase moc nevyzkousi, pouze na Kbelske , tam davam cocku kazdymu motoru do kopce a 2.0TDi gut, ale 1.6TDi se drzi taky pekne. Editováno: 26. Březen 2015, autor: Radius
PANCHO Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 Takže letos přijedeš na Economy run? ja pojedu:))
Honza9007 Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 Na hovno to nebylo, ale tuhle trasu jezdím měsíčně skoro dvacetkrát, to bych do práce přijel vyřízenej jen z toho hlídání spotřeby ;-) Ale chtěl jsem se dozvědět, jak si držet spotřebu na uzdě :-) To se může hodit Jdu spát, jsem z té ekonomy jízdy úplně znavenej [emoji23] Nebuď línej... To, co ušetříš na PHM můžeš investovat do rodiny. Spotřebu budeš hlídat jen prvních zhruba 14dní, kdy pojedeš celou trasu "na nohu". Pak už ti to ani nepřijde a sledovat to nebudeš. Na tý tvojí trase je potenciál velkej, jde o to, zda jej chceš využít. Anebo si jezdi na tempomat, ale pak změň ty dojezdy do křižovatek, sjezd z dálnice apod. a taky to něco přinese.
Pawouk Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 Radiusi, když někdo používá tempomat jako ovce, tak se nemůže divit, že mu to žere. On tam totiž má tu páčku, kterou se dá snadno ovládat. Když jedeš na "plynový pedál" také včas ubereš, nebo přidáš, podle momentální potřeby, což u tempomatu lze také (buď ťukneš do páčky pro dočasné vypnutí, anebo prostě přidáš plyn, když je potřeba, po určitou dobu ti to ani nevypne nastavenou rychlost). Ono to chce při řízení přemýšlet. A ne se jen tupě spoléhat na nějaké automatické zařízení.
Petrrr Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 No jasný Clint furt zahřívá brzdy, pak se diví, že s 1,8 jezdil za 8. Koktovi je jednou zahřál na čaji, že se mu pneu teplem zvětšily o jedno číslo. On si myslí, že má na O, keramické brzdy, které fungují až po zahřátí. 1
motosman Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 Náhodou Clint je ekolog. Jak vidí naftu, tak jí musí spálit. [emoji23] 1
Petrrr Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 To jo, on má dodávku nafty s Ruska, tam s tím topí a tady mu každý měsíc dovezou barel jako odměnu za propagandu, má tam i vlastnoruční podpis lihovým fixem od Putina na tom sudu. 2
LucasCZE Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 .... o psanych nesmyslech na PP jsem rikal jiz na srazu, jestli nekdo nevi, proc to tak placa... muzu jet 100km/h nebo 10km/h a ma to ukazovat porad stejne 0.5l/h... motor jede na volnobeh, tak jakej prepocet. Nektere skodovky to ukazuji spravne jine ne. Myslim ze. O1 ukazovala spravne. Muzes rict alespon jeden duvod, proc by to za jizdy melo ukazovat spotrebu na hodinu? Ten prepocet smysl dava. Kdyz vyradis, hned vidis, jestli to bylo vzhledem ke spotrebe spravne nebo ne. Kdyby to neustale ukazovalo jen 0,6 l/h, to bys ten PP taky nemusel mit. To prece vis, kolik to sezere na volnobeh za hodinu. A nevidel jsem OI, ktera by to ukazovala jinak. Kamos ma starou OI 1.6 MPI tusim z roku 1997 a ukazuje mu to stejne. Tak tupe to mozna ukazovaly Felicie.
Clint Vloženo 26. Březen 2015 Autor Vloženo 26. Březen 2015 To si pamatuju, jak Kokta tenkrát koukal, jak jsem mu vysmažil ty brzdy To ještě nezažil a nikdy už nezažije. To mu svítily i tlumiče 1
Ozi Toretto Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 Ja jsem kupoval skladovku hold bez tempomatu. Kdyz jsem si zjistoval v Auto Jarov ze dodelavka by v mem pripade vysla na skoro 13tis. To budu mit radeji drevenou nohu. Jinak vyhody tempomatu nepopiram viz. Motos hele, to me u RS rekli taky, ze i pres dobre vztahy se s packou pod 5000 nedostanou a neco prace. Pak sem byl u Rolbare (www.cardiagnostik.cz) a komplet dodelano za necele 3000 mozna bych zkusil nekoho takhle na tvem miste On se stejda Clintů ve vší skromnosti ani nezmínil, že by u něj byl mnohem větší potenciál. On by byl schopný to zajet i za 5,3 litrů na sto. Jen by musel chtít, trošku se snažit a nehrát si na piráta. Ono jde o to, že se tempomat na požadovanou rychlost dostává vždy tzv. "shora", tj. přidává nad rychlost a následně ubírá. A nemá oči, a proto do kopců stojí na plynu více, než je nutné. Řidič na požadované rychlosti neosciluje, ba právě naopak je to tajemství konstantního plynu našlápnutýho před stoupáním. takže to bylo totálně k hovnu... Způsob economy run ale s běžným provozem nemá moc společnýho; to už jsi tu ale zapomněl napsat... jenze to by nesmel strejda Clint jezdit jako vajickar... Takže letos přijedeš na Economy run? ja pojedu:)) a muzou tam dvoulitry? ja ymslim, ze letos tam 2.0 TSI nemohli jinak bych nad tim premyslel, ale napred bych musel na skoleni k Honzovi, abych se naucil jezdit jeste na spotrebu no a k tomu tempomatu - ja teda mam na tempomat vzdy nizsi spotrebu, ale to bude asi problem nekde jinde taky...
Petrrr Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 No pak jsme ti je pochcali a měl si 2x kalený kotouče, proto je máš pořád v cajku, ještě nám za to dlužíš kofoly 1
Petrrr Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 Ozi, v mém případě je problém v tom, že bych musel měnit navíc tu BCM jednotku, která ten tempomat podporuje (Rapid s Cornery ji má) , tedy nejde jen o páčku a nakódování. Tak že i kdybych se dostal třeba na 9 je to furt hodně.
Petrrr Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 Jo já zapomněl, tys tam vlastně dával nějaký brzdy z Audi Q7.
Petrrr Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 (editace) Ozi toho Rolbaře zkusím schválně přes SZ. Díky Editováno: 26. Březen 2015, autor: Petrrr
Clint Vloženo 26. Březen 2015 Autor Vloženo 26. Březen 2015 Už se začíná projevovat eco nákaza [emoji23]
Doporučené příspěvky