Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Já ti stejně nevím, co bych koupil místo toho, všechno okolo jsou to beztak srágory, člověk si dneska nepomůže. Tak mám alespoň něco, co se mi vzhledově líbí. (tedy kromě těch pazvuků to funguje v pohodě)

 

 

S kolenem si nedělej starost, volal jsem Pančovi a on si ho vezme místo tebe. (i přes to, že drží dietu, ale to my všichni) :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli to bude mít dvojity svetla, jak naznacuje photoshop, tak to je teda hnus. Jestli to bude mit svetla jak ten novej Kodak, tak taky potes koste.

Jak jsi je přemluvil, ze ten ramecek upadl sam?

 

Mám svoje přesvědčovací metody a když všechny selžou tak pak pomuže už jen synovec majitele servisu zatím ale nebylo potřeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je špatného na odpojování válců? Ja myslím že to je funkční řešení a lepší než mít pořad pravy tříválec, ala HTP s turbem nebo start stop.

Neboj, až ho vojezdej, DPP ho s velkou slavou odkoupi a bude jezdit jen Prémiové streky. K nemu si cuchnes až za 20 let.

Co má S3 s podvozkem?

 

Co? No že je na motoru další zbytečný krám, který se určitě časem podělá a zůstaneš kvůli tomu někde na silnici. Kdyby byla možnost ten systém vypnout a zapnout třeba někde v menu PP, tak dejme tomu, jinak ať si to strčí někam...  A nestojí to pár korun. Nehledě k tomu, že už teď si u SIII na to někteří stěžují.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja rano sedel na hajzlu :D, no a.

Za me odpojovani valcu je prijatelne, vypada to jen na drobny zasah u motoru (pokud to nepoddimenzujou), tak to vypada robustne a spis pak jde o SW cast, ale ta se da v nejhorsim vylepsovat.

Za me je tedy zlo SS a trivalce. Trivalec by mi nevadil, pokud by mel spotrebu adekvatne nizsi o jeden valec a výkon (s HTP s 51KW nemam problem, do mesta gut), tolik nevibroval a zvukovy projev byl lepsi.

Na co si u Supa stezuji? Mistr Clint to testoval a byl nadmiru spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to rozhodně není, 

 

5,7 HEMI -  má odpojování polovinu válců, akorád s tím rozdílem, že oni to u těhle motorů už dělají Amíci 20 let. Ale tady u těch eco trsátek šitých horkou jehlou, to bude zase vypadat podle toho.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co ti na tom prijde sloziteho? Ja myslel ze to uz vymysleli zase nejak jinak, tohle mi prijde hodne jednoduche, funkci a o tom jsem mluvil. Spis bych se bal sw - ale ten se da prehrat. Pokud osulej material, tak odejde i motorek sterace, ktery se pouziva 100 let, to je jasne.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty contíky nekupuj, sou totalně nahovno. na cupře sou conti 5P a vůbec to auto nestíhaj... tak sem nazul na cupru 17" pirelli pzera a hned cupra daleko lépe přenášela vykon a daleko lépe šli projíždět zatáčky....
jestli chceš pořádnou gumu tak vem Michel super sport, Pirelli pzero, bridgestone potenza S001...

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...