Losky83 Vloženo 2. Říjen 2016 Vloženo 2. Říjen 2016 Zase ten R3 by měl být na rozjezd divočejší jak R4. Na normální ježdění to stačit bude. Před 10 lety jezdili samé 1.3-1.8 a jezdilo se taky. Dnes tahle auta mají o 200kg méně, výkony převážně stejné a nebo vyšší a o spotřebě nemluvě.Kdo si jízdu rád užívá, bude si muset bohužel zase připlatit a nebo jít do staršího ještě neterorizovaného povozu.Ty podvozky jsou opravdu dost hlučné na těch příčných nerovnostech. Kolega mě nedávno vezl stařičkým Toledem první generace a podvozek mnohem lepší a tišší.S tím člověk ale nic nenadělá. Typizace jednoho dílu na 20 aut si bere svou daň 1
stanmar Vloženo 2. Říjen 2016 Vloženo 2. Říjen 2016 před 12 minutami, kokta7 napsal: já jenom, že tady v O3 sekci si většina chválila tu zadní nápravu s tyčí :))) u F3 to bohužel mlátí úplně stejně :-/ a to má tuším nějaké 15" plechy. jsem si napřed myslel, že mám přehuštěné pneu, ale tím to bohužel nebylo - a to je nový auto... to bude při 100 tisících km rozvrzaný jak starej gauč nebo Clintovo diesel 1
Pawouk Vloženo 2. Říjen 2016 Vloženo 2. Říjen 2016 před 7 minutami, Petrrr napsal: Zase v zime i jindy kam zatocis tam to jede. A stejne tak kdyz zabrzdis tak driv zastavis. Pamatuji jak u O1 TDI diky tezkymu predku byla octa vecne nedotaciva a kdyz clovek slapl na brzdu klouzal jeste x metru. Tyto problémy s tím mít nebudeš, protože nikam nevyjedeš. před 16 minutami, kokta7 napsal: já jenom, že tady v O3 sekci si většina chválila tu zadní nápravu s tyčí :))) u F3 to bohužel mlátí úplně stejně :-/ a to má tuším nějaké 15" plechy. Mně na FIII na rozdíl od OIII nic nemlátí. Mám 15" elektrony a podvozek je naprosto tichý a komfortní. před 2 minutami, Losky83 napsal: Zase ten R3 by měl být na rozjezd divočejší jak R4. Na normální ježdění to stačit bude. Před 10 lety jezdili samé 1.3-1.8 a jezdilo se taky. Dnes tahle auta mají o 200kg méně, výkony převážně stejné a nebo vyšší a o spotřebě nemluvě. Kdo si jízdu rád užívá, bude si muset bohužel zase připlatit a nebo jít do staršího ještě neterorizovaného povozu. Ty podvozky jsou opravdu dost hlučné na těch příčných nerovnostech. Kolega mě nedávno vezl stařičkým Toledem první generace a podvozek mnohem lepší a tišší. S tím člověk ale nic nenadělá. Typizace jednoho dílu na 20 aut si bere svou daň Divočejší než jaký R4? Možná tak 1.2 TSI, ale jinak...
Petrrr Vloženo 2. Říjen 2016 Vloženo 2. Říjen 2016 [emoji23] [emoji23] [emoji23] A to ma Clint jen 65tis km.
Petrrr Vloženo 2. Říjen 2016 Vloženo 2. Říjen 2016 A to je dnes nejaka vyhra? [emoji23] [emoji23] [emoji23]
kokta7 Vloženo 2. Říjen 2016 Vloženo 2. Říjen 2016 a hlavně nafta tahá odspoda jak svině, ten krouták :))) zrovna jeden zákazník byl u nás, že si zakoupil novou O3 v 2.0 TDI a říkal, jak to tahá do sedaček :))) tak jsem chytil asi minutový výstřik smíchu a musel sem se otočit vůči němu....
Stringo Vloženo 2. Říjen 2016 Vloženo 2. Říjen 2016 Pokud vezmu v potaz to, že 110kw 1,4TSi vs. 110kw 2,0TDi tak ten krouťák je znatelně větší... 1
Clint Vloženo 3. Říjen 2016 Autor Vloženo 3. Říjen 2016 Ta nafta jezdí celkem dobře, není to 1,8 TSI, to je jasný. Ale i tak to stačí. V nejhorším tam mrsknu ten čip. Teď mám dlouhodobě 5,4 na sto a jezdím 140 -150, to jsem měl na benzínu skoro 8 litrů. 1
Petrrr Vloženo 3. Říjen 2016 Vloženo 3. Říjen 2016 Ne Clinte mel si tam 10 litru a ted jezdis za 4. Kdyz si mel benzin tak si rikal ze jezdis za 6 a s dehtem bys jezdil za 5.5 tedy zadna vyhra. [emoji23] Hol(t) koho naftu palis toho chleva zpivej. [emoji23] [emoji23]
Losky83 Vloženo 3. Říjen 2016 Vloženo 3. Říjen 2016 Je to stejné jako u motorek. Dvouválec se taky rozjede rychleji jak čtyřválec, ale zase pásmo otáček je nižší a tam kde se čtyřválec probouzí, dvouvál zase končí. Když jsme doma měli současně F1 Htp 47kw a TDI s cca 100kw, tak haťapka TDI napráskala na rozjezdu jak nic. Takže zase bych ty R3 tak nezavrhoval.
Clint Vloženo 3. Říjen 2016 Autor Vloženo 3. Říjen 2016 před 3 hodinami, Petrrr napsal: Ne Clinte mel si tam 10 litru a ted jezdis za 4. Kdyz si mel benzin tak si rikal ze jezdis za 6 a s dehtem bys jezdil za 5.5 tedy zadna vyhra. Hol(t) koho naftu palis toho chleva zpivej. Musel jsem se přizpůsobit a naučit jezdit ekonomicky. Samořejmě takové nízké spotřeby jako kinderkár namám, ale ten je šlapací 1
Clint Vloženo 3. Říjen 2016 Autor Vloženo 3. Říjen 2016 (editace) Motor Petrrr vyhraje v Lotynce, prosázel teprve půl mega Na češtinu a matematiku ve škole dost často chyběl a když se probírala pravděpodobnost a procenta, tak měl angínu Editováno: 3. Říjen 2016, autor: Clint 3
Petrrr Vloženo 3. Říjen 2016 Vloženo 3. Říjen 2016 Jooo hosi, citim tu zavist ve vzduchu. Kazdej nemuze mit Rapida. To je vuz jen pro vyvolene. To se chlapci musi umet ridit. Vysoke matematicke schopnosti pri vypoctech casu pred predjizdenim atd. [emoji3]
Petrrr Vloženo 3. Říjen 2016 Vloženo 3. Říjen 2016 Motosi ve Chvaleticich vam visi nejaci zelenaci na vezich, jak je to mozne? Ty na ne nekoukas pres optiku sniperky? [emoji3] 1
Petrrr Vloženo 3. Říjen 2016 Vloženo 3. Říjen 2016 Losky, neni to jen o zrychlovani ale i kultivovanosti chodu motoru. Vzdyt se ten motor klepe jako ratlik a zejmena zenam diky vibracim se s tim bude jezdit narame. Stale vlhka sedadla.Proc maji ( meli ) luxusni limuziny vzdy 12ti valce? Protoze jen 12ti valec ma nejvyvazenejsi chod krom jineho. Kdyz nastartujes 1.0 TSI nebo v Praci u F3 ten trihrnek bez turba tak clovek div nevypadne z auta, kdyby mel otevrene dvere. [emoji23]
Pawouk Vloženo 3. Říjen 2016 Vloženo 3. Říjen 2016 před 16 minutami, Petrrr napsal: Motosi ve Chvaleticich vam visi nejaci zelenaci na vezich, jak je to mozne? Ty na ne nekoukas pres optiku sniperky? Na to nemá čas - určitě je někde na nějaké žranici s asistentkami. 1
motosman Vloženo 3. Říjen 2016 Vloženo 3. Říjen 2016 Jj. Hoši fofr. Prej se na ty z....dy musí lidsky. Mé návrhy na sundání byly zamítnuty. Budem je tam držet až do jara, když teda chtěj žít s tou přírodou. 4
stanmar Vloženo 3. Říjen 2016 Vloženo 3. Říjen 2016 před 1 hodinou, Petrrr napsal: Losky, neni to jen o zrychlovani ale i kultivovanosti chodu motoru. Vzdyt se ten motor klepe jako ratlik a zejmena zenam diky vibracim se s tim bude jezdit narame. Stale vlhka sedadla. Proc maji ( meli ) luxusni limuziny vzdy 12ti valce? Protoze jen 12ti valec ma nejvyvazenejsi chod krom jineho. Kdyz nastartujes 1.0 TSI nebo v Praci u F3 ten trihrnek bez turba tak clovek div nevypadne z auta, kdyby mel otevrene dvere. Nepřeháněj... ta 1,0 Tsi se zas tak moc neklepe , to už ti asi začína stařecká demence - to se ti pak klepe všechno 2
Clint Vloženo 3. Říjen 2016 Autor Vloženo 3. Říjen 2016 To je začátek Párkinze, má to po tom krabičáku a fetování čikuli s Vencou u páté koleje 1
Doporučené příspěvky