Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Stane, jen pisu co psal tvuj bratr. Osobni zkusenost nemam. Jen s tou F3 a to se o ni psalo jak je to oproti HTP bez vibraci. S mou 4 valcovou TSI kdy jsem si po prechodu z TDI kolikrat nebyl jist jestli mam nebo nemam nastartovano se to neda srovnavat. U F3 si je clovek jisty absolutne. [emoji3]


Vloženo
Před hodinou, Petrrr napsal:

Stane, jen pisu co psal tvuj bratr. Osobni zkusenost nemam. Jen s tou F3 a to se o ni psalo jak je to oproti HTP bez vibraci. S mou 4 valcovou TSI kdy jsem si po prechodu z TDI kolikrat nebyl jist jestli mam nebo nemam nastartovano se to neda srovnavat. U F3 si je clovek jisty absolutne. emoji3.png

 

 

Aha a takhle pak vznikají fámy.

Nejhorší na tom je, že když jsem přesedl z té 1,0 Tsi do své staré O II tak šlo najednou ztuha řízení, řazení, pedál spojky - jen ten zvuk motoru byl dobrej... asi holt ta trojková Octavie nebude zas tak špatná.

  • Pozitivní 1
Vloženo

stanmare protože tyhle sekačky 1.0 TSI a 1.2 TSI mají strašně měkkou spojku i řazení... sem táhnul vlek za 1.2 TSI a to nechceš :D tak sem radši vzal svoji oktávku, tamto bylo o dost lepší :D

Vloženo

Jojo sekačky, s tím souhlasím, však i do sekačky už se dávají větší objemy :D:D 

 

Ale tak víš jak, tyhle dětský kompresorový motůrky si kupují důchodci, co vyjedou jednou za měsíc a k tomu jednou ročně na dušičky. Potom holky, co nezávodí a jezdí převážně na nákupy. No a naposledy jeden blázen od nás, žebrák a chudák :D:D

  • Pozitivní 1
Vloženo

Rizeni je poravdu moc soft, musel jsem si tam pres vag nechat nastavit rezim sport. Kdyz clovek prejizdel v zatacce na dalnici mostni spary tak mu volant lital jako prase. Proste preposilovane. Ted ok. Brzdy mam take v rezimu sport, ovsem tam jsem nespatril zadny rozdil.

Vloženo

Ono to nezáleží na tom, jaké je zrovna venku počasí? Já jen, že u mé F1 (vidíte to krásné pojmenování? To mě včera napadlo u krabičáku. Mám doma F1!) to funguje tak, že pokud je zima, volant jde těžko a pokud je horko, jde to jako v Octavii III.

Vloženo (editace)
před 57 minutami, Petrrr napsal:

Akorad ta F1 bude jeste hodne dlouho jezdit kdyz uz ta O3 nikoliv.

 

To ti úplně nevím. S každým výmolem na cestě mám strach, že se to rozpadne. :huh:

 

Tak mě napadá, dokáže někdo zjistit nebo alespoň poradit, kde seženu přesné označení barvy auta? Chci si nechat namíchat barvu, ať můžu opravit pár věcí.

Editováno: , autor: Sabiza
Vloženo

Hoj,

 

od jakého roku výroby už nemají 1,2 TSi a 1,4TSi v Oktávách ten poruchovej řetěz? Sorry, že se ptám tady, ale nemám vůbec čas to hledat.

 

Díky

Vloženo (editace)

Tvl, 800+  je fakt nářez, ovšem to se dalo čekat. To bude muset Petrrr 250 let žebrat na hlaváku, nebo jeho stará 5 let šlapat u Pupu. A to ještě ušetřit na laciném víně a prodat to dětský autíčko :D

Ale zase bude mít Petrrr konkurenta RAMce :D  A on chce velké auto, protože si musí vykompenzovat malého kašpárka :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Vloženo

Hoši, jak s tím srazem???

 

Stan nemůže, má Ikarusa, Pawouk jede, Ozi jede, Motos jede, Pancho snad taky. Co dál, kdo dál???? Přijede asi Sabiza a Hurikán....

 

Co náš Pitrísek, Kokta, co Rádiovka?

Vloženo
1 hour ago, MichalRr said:

Hoj,

 

od jakého roku výroby už nemají 1,2 TSi a 1,4TSi v Oktávách ten poruchovej řetěz? Sorry, že se ptám tady, ale nemám vůbec čas to hledat.

 

Díky

U oktavie 3

Vloženo
před 7 hodinami, Sabiza napsal:

Ono to nezáleží na tom, jaké je zrovna venku počasí? Já jen, že u mé F1 (vidíte to krásné pojmenování? To mě včera napadlo u krabičáku. Mám doma F1!) to funguje tak, že pokud je zima, volant jde těžko a pokud je horko, jde to jako v Octavii III.

 

Divné, mám různé škodovky léta a ničeho takového jsem si nevšimnul. Podle mě je to nesmysl. Nehledě k tomu, že když přesedám z jednoho auta do druhého, tak je počasí jaksi identické...

  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...