Svačinkář Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 (editace) Chlapci mám problém !!! a nechci to podcenit !!! Dneska ráno když jsem jel do práce jsem najel cca 2.km a měl teplotu motoru cca 75ˇC. Na křižovatce jsem chtěl popohnat audi co stála na zelené a protúroval jsem motor do cca 3500ot/min a najednou se začal motor dusit nereagoval na plyn a za mnou malinko dýmilo. Celá akce motoru trvala cca 10.vteřin a najednou chcípnul a nešel nastartovat !!! Po otevření kapoty a rychlou kontrolou motorových částí jsem pak znovu bezproblémů nastartoval. Celý den jsem pak jezdil v pohodě ale při plném sešlápnutí plynu my turbo tlačí míň než do osudné hodiny. Plnící tlak klesl z 1.5bar na 1.2 bar. Mám sice pár teorií čím to mohlo být ale třeba se s tím už někdo setkal. Máte někdo teorii čím to mohlo být ??? Editováno: 26. Červenec 2013, autor: Svačinkář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gombi Vloženo 28. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2013 no neprofukuju někde hadice od turba ? nebo sání jeslti není znečištěné nebo turbo muže být přicpané... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svačinkář Vloženo 29. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2013 (editace) Co se týče turba napojení na svodech a výfuku tak je 100% těsnost . Sání jsem čistil před 2 měsíci ale to přicpaný turbo je dost možný. Už mě minule na válcový zkušebně říkaly že bych ho měl dát vyčistit. Třeba do spalovací komory nenatlačilo vzduch . Sice se to zatim neopakovalo ale to turbo dám vyčistit Editováno: 29. Červenec 2013, autor: Svačinkář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.