Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Podle mě je to totéž zboží. Většinou beru přes Cardo (a jiné eshopy), ale taky někdy přes Elit, kde mi známej udělá takovou cenu,

že cenovej rozdíl už není propastnej (sleva 50 - 60%) a jednou se mi sešly tytéž díly z Carda a Elitu a zkoumal jsem je opravdu důkladně a nenašel jsem rozdíl.

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám po výměně rozvodů a nechal jsem si vrátit použitý díly.

Pokud mi měnili vše co je na fotce, je to v pořádku? Chybí tam jen vodní čerpadlo, které jsem nefotil.

Na rozkreslení dílů je ještě jedna vodící kladka, kterou mi nevrátili. Mění se taky? 

Díky za odpověď.

IMG_5868.thumb.JPG.ea4672f8a0d5768221d5ae11af41f94f.JPG

 

IMG_5834.JPG

Editováno: , autor: vitezslav2
Vloženo

Tak nevím, ale mám pocit, že na tomto fóru píšu neviditelným písmem. Někdo má dotaz, odpovím a žádná reakce.

A to nemyslím jen toto vlákno. Opravdu nevím co si o tom mám myslet.

Důsledek ale bude jedinej - ubyde další člověk co je ochotnej poradit.

Proč odpovídat někomu koho odpověď stejně (pravděpodobně) nezajímá?

 

Proč se sakra nepodíváš pod dekl? Zvláště když tady u toho motoru jde snadno sundat a je vidět na celý rozvody? 

 

Ta malá kladka tam někdy je, někdy není.

Pokud koupíš sadu s kladkou a na původních rozvodech není, jde tam doplnit, závit v bloku je na ni připravenej.

Vloženo

Promiň, ale ten vrchní dekl jsem samozřejmě sundal, ale tato vodící kladka tam vidět není, proto se na to ptám. Já teda ze shora na celé rozvody nevidím. Určitě bude vidět po sundání kola a demontování spodního deklu. Nejsem ale automechanik a proto to dělat nebudu. Z toho důvodu se na to ptám.

Pokud tě to nějakým způsobem prudí, nechápu, že se vůbec unavuješ na toto odpovídat. Třeba nebude někomu jinému ze zkušenosti na to odpovědět.

Díky

Vloženo

Ne mě neprudí odpovídat, to bych se s odpovědí vůbec nezatěžoval. Já jen nechápu proč tazatel na odpověď nereaguje - viz třeba tvůj dotaz ze 17 září v tomto vlákně.

 

A abych nebyl OT: Ta malá kladka je jen u některých motorů, jak jsem psal výše, takže ji tam mít nemusíš. Čím se to řídí nevím, ale už jsem ji na některé motory doplnil, když jsem koupil rozvodovou sadu s ní a na motoru - původních rozvodech nebyla.

 

A po demontáži toho vrchního krytu by ta kladka byla vidět, je dost nahoře. Dokonce je vidět i na napínací kladku hlavního řemene vč. ukazatele signalizujícího správné napnutí rozvoďáku. Stačí mít vhodné světlo a vědět kam koukat.

Vloženo

Já jsem tvoji odpověď ze 17.září samozřejmě četl a díky za ní, ale v te době jsem ještě neměl po výmeně. Oddekloval jsem to ale hned po tom a moc dolů jsem neviděl. Zkusím to ještě jednou. Díky za vysvětlení. 

Vloženo

Ahoj. Chystám se na výměnu rozvodů a u vodní pumpy originál jsem si všimnul, že je na těsnění hmatatelné napojení, vytváří to takový výstupek. Je to normální? Resp. nemůže kvůli tomu téci pumpa z důvodu netěsnosti, že by třeba těsnění v okolí nepřiléhalo?

Vloženo

Fotka by možná pomohla, ale s těsností tohoto Okroužku jsem nikdy neměl problém. Trochu znatelný spoj ale bývá po celém obvodu Okroužku. 

U tebe to napojení působí dojmem, že je kroužek slepenej z metráže?

Vloženo (editace)

Přesně tak, jako bys slepil nebo spíš svařil dva konce k sobě a tam je patrný ten výstupek. Je to v místě u otvoru na šroub. IMG_20180930_190806.thumb.jpg.53adb703f7de2c6586de9f2f17260017.jpg

IMG_20180930_190727.jpg

Editováno: , autor: mambo
Vloženo

Tak tohle tam běžně určitě nebývá. Navíc to určitě není origo pumpa. Tyhle plechový vrtulky mívají vodní pumpy GRAF, který jsou jinak OK.

Když tu gumičku vyndáš z drážky, drží podle ní tvar, nebo se narovnává?

Vloženo (editace)

Koupil jsem to v autorizovaným servisu a bylo to zabalený v origo krabici, tak nevím. A to těsnění vyndat nejde, je tam přilepený nebo nevím. Koukal jsem teď na tyhle stránky a tam to vypadá asi stejně, taky originál. Každopádně jsem to kupoval v tom autorizaku, ale mám teď brouka v hlavě.  https://www.obautodily.cz/nahradni-dily-dle-modelu-vozu/skoda-fabia-ii---facelift/pumpy--rozvody--filtry/vodni-pumpy/?f_c_from=1142

Editováno: , autor: mambo
Vloženo

Původní vodní pumpy ale mají (co jsem se setkal) uzavřenou turbínku, takže zřejmě změna dodavatele. S naneseným tmelem v drážce jsem se ještě nesetkal, ale je fakt, že origo vodní pumpy nedávám. Většinou beru rozvodovou sadu INA vč. vodní pumpy, případně samotnou sadu a vodní pumpu DOLZ.

Vloženo (editace)

Děkuji za reakce a odpovědi. :) Když se něco nezmění, tenhle týden by se to mělo měnit, tak až bude původní pumpa venku, napíšu, jaká tam byla. Minulou výměnu jsem nechal dělat ve Škoda servisu.

Editováno: , autor: mambo
  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Zdravim, chtel bych pozadat o radu.

Na me fabii 1,4 16V 63 kW, vyroba 10/2014 mam najeto cca 21 000 km, neboli v mem pripade nebude problem s km probehem, ale s casovym.

V kolika letech doporucujete vymenu rozvodu? Dik za odpovedi.

Vloženo (editace)

Pokial viem zivotnost je 120tkm alebo 5 rokov, tak ze cim skor vymenit. 

 

Inak tusim pisu po 120tkm kontrolovat a v pripade potreby vymenit. 

 

Vecsinou kazdy rozumny to okolo cca 120tkm vymenis s kladkami a vodnou pumpou a hotovo. 

Editováno: , autor: atlan

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...