Listopad 3, 201410 r Letní 17tky taky po normálním vyvážení byly ok. Ale ty zimáky na plechu jsou asi na hovno. Zkusim jestli to nezachrání tohle vyvážení(víc než 750,- vyvážení přední nápravy stát nemůže,teda logicky by to mělo stát 400,-) Jinak asi koupim nový zimáky a dám je na ty 17tky. Upraveno Listopad 3, 201410 r od martkawa
Listopad 9, 201410 r Hmmm, mě to dělá taky. Od novoty. Mám jej tři měsíce. najeto 12tis. A dělá to pořád. Superb CombiActive2.0 TDI 125 kW 6-stup. Kola z lehké slitiny TRIFID 7,5Jx17, Zatím letní kola. Jedu po dálnici. Zrychluju kolem 120-140. jedu na 6ku. Strašně se to roztřepe. Pokud tuto hranici překonám na 5 ku pak je to OK. Oktavky jsem měl v posledních mnoha letech tři (I, II, II_fl). Ty to nedělaly. Pročetl jsem to. Zdá se mi to jako konstrukční vada. je mi divné že je to tak častá závada. Stejné příznaky. A pokaždé jiné řešení. Co jsem našel zde ve foru: - poloosa - ocelová/hliníková náprava - vyvážení kola (někdy dokonce i zadního). - originál/neoriginál kola Není tady někdo kdo by napsal co je skutečnou příčinou? Auto už stejně vrátit nejde. Ale alespoň v servise mohu říct na co se mají podívat. Díky Upraveno Listopad 9, 201410 r od Pavel CZ
Listopad 10, 201410 r Mám obavu, že skutečnou příčinu Škodovka asi nesdělí. Doopravdy to nevrhá dobrý dojem xxxx té řešení stejného problému. PS: když by se někdo odvážný a klidně i zodpovědný ze Škodovky vyjádřil bylo by to lepší :-) Upraveno Listopad 10, 201410 r od -.Brumla.-
Listopad 10, 201410 r Co mají v servise dělat bych jim neříkal, to by měli vědět oni. Řekni: "Jedu po dálnici. Zrychluju kolem 120-140. jedu na 6ku. Strašně se to roztřepe. Pokud tuto hranici překonám na 5 ku pak je to OK". Oni něco (zkusí) opraví, ty zaplatíš a když se tebou popsaná závada neodstraní, tak budeš opravu reklamovat. Alespoň si představuju, že by to takhle mělo fungovat, ale .... :-) Kdybych si to opravoval sám, tak bych se zaměřil na hmotnost jednotlivých dílů nápravy a řízení. Podle mého názoru, díly nápravy a řízení mají nějakou hmotnost a pružnost a při určité frekvenci rezonují. Takže by mohlo pomoct změnit hmotnost nějakého dílu a rezonanční frekvence by se měla přesunout jinam, kde vadit nebude.
Listopad 20, 201410 r Tak ze zimníma 16-kama kolama je to ok. Tak doufám že to bylo jen špatným vyvážením 17-tek od novoty. Snad je to jen tím.
Listopad 20, 201410 r se zimními 17" 225/40 to klepe (continental T810), disky byly vyváženy....3.6 superb. Upraveno Listopad 20, 201410 r od kokta7
Leden 12, 201510 r Mám rok staré plecháče Alcar (nebo tak nějak) 16". Na tom zimáky Barum Polaris 3 DOT 4311. Disky na vyvažovačce ok, stejně tak pneu. Ptal jsem se pneuservisáka na přehození na alu spectrum co mám doma a řekl mi, že to nepomůže. Dneska jsem zkoušel jestli vibrace při vyšší rychlosti ustanou a do 170 neustaly, naopak se zvyšovaly od těch 140. Vyšší rychlost jsem už nezkoušel Ja mám supa combi 125kw a najazdené 150 000. Auto som kúpil pred zimou. Raz som bol v nemecku na letných elektronoch a všetko bolo v pohode. Ked som prezul na plecháče 16´´ tak mi to tiež trasie od 130 do asi 170km. Gumi mám barum polaris 3 fungláče.
Leden 12, 201510 r Já jsem teď nechal opět převážit, 2 elektrony srovnat, lepší vzorek dopředu a mám klid. Zaklepalo to kolem 140km/h.
Leden 18, 201510 r Taky se přidávám do klubu vibrujících Superb Combi 1.8TSI 2011, motor vyměněn v záruce po hopsnutí té parodie na řetěz v srpnu 2012, mám letní 17' originál Škoda 225/45 s gumama Goodyear F1 A2 a žádný problém (i když jsem s tím jel přes 200kmh). Zimní jsem měl 16' plecháče s Pirelli Sottozero a taky žádný problém. Ovšem tuto zimu jsem se rozhodl,že vyměním plecháče za hliník 16', zase originál Škoda. Koupil jsem k tomu i Continentaly TS850 a po výměně to začalo - vibrující volant od 140 tachometrově, a čím rychleji jedu tím intenzivnější to je. Zkusil jsem tedy NH Car, kde mi řekli, že to je geometrií. Tu udělali a mimo toho,že auto se začalo stáčet doprava (opravili na reklamaci), se problém nevyřešil. Před Vánoci jsem jel přes Německo cca 2000 km, což byl očistec když člověk nemůže reálně jet víc než 140kmh , a pár utvořil jsem si obrázek: -zhoršuje se to při akceleraci a speciálně do kopce, při jízdě bez plynu to není tak patrné -nezáleží na povrchu silnice -na šestku se to projevuje podstatně víc, než na pětku -nezávisí to na tlaku gum Závěr bude tedy zřejmě ten,že záleží především na kolech a pevně věřím, že výměna nápravnice nebude nutná. Už se tudíž nemůžu dočkat jara a výměny kol
Leden 22, 201510 r tak po vymene letni 18 na zimni 16 nove pneu michelin alpin cca 2 tisice km klid a potom zacalo vibrovat cca 130-160 km/hod..dnes navstiven pneuservis....sundani kolo a podiva se mechanik a rika to je jasne...umyl kola a prevazil vse bylo ok...delal to nanos prachu a blata vevnitr kola...nezda se to ale je to tak
Leden 25, 201510 r Z toho všeho, co zde padlo, to prostě vypadá na přední nápravu velmi citlivou na jakékoliv odchylky ve vyvážení předních kol. Bohužel. Na zimácích jsem zatím problém neregistroval, uvidím jak to bude vypadat po přehození na letňáky.
Leden 28, 201510 r taky jsem resil na novem Superbu combi 2014, Tdi 125kW najeto 2000km. Predni kola nekolikrat vyvazovana, nepomohlo. Nakonec jsem dostal novou predni pravou poloosu a je po vibracich.
Leden 29, 201510 r Jelikož tohle řešíme u nás dost často takže: 1) u starších vozů to dělávají vnitřní homokineťáky-zrovna v pátek byla Fábie,kdy v záběru okolo 80 a výš se auto roztřepalo-po výměně homokineťáku klid. 2) v zimním období k nám jezdí spousta lidí,že jim třepe auto.Z 90% je to důsledek zbytků zmrzlého sněhu a ledu v discích.Když jsou plecháče,nejde to vidět,kdyžjsou Alu s velkými mezerami,je to hezky vidět. 3)Koplé disky,špatné kroužky-vymačkané(pokud to nejsou orig.kola nebo "přesné vrty). Nikdy jsem se nesetkal,že by to dělaly pneumatiky,byť na 50 i více % sjeté (pokud nebyla poškozená-probržděná,uvolněný kord ,povolená vazba či podobně)
Leden 29, 201510 r mně to dělaly 1) zimní - neorigo alu + kroužek v 17", koupeny originál = klid 2) letní - oskákané Dunlop Fastresponse z výroby, koupeny Continental = klid Nechal jsem udělat radši geo, měl jsem to z těch vibrací trochu hejblý. Přidávám se ale k názoru, že to auto je na ty kola citlivější, než jiný...
Únor 12, 201510 r Ahoj borci, prosím mám takový problém u mého Supa, přiznám se, že jsem to nečetl zde celé a nevím jestli na tento dotaz bylo odpovídáno, ale mám takový problém. Při rychlosti cca do 70km/hod cejtím vibrace od pravého kola, nicméně nejde mi to do volantu. Nevím co to může být, nemá někdo s podobným problémem zkušenosti? Nejsou nijak silné vibrace, ale prostě takové divné chvění od pravého kola jsem ihned pocítil. Je to pouze při malé rychlosti.
Únor 25, 201510 r Jelikož tohle řešíme u nás dost často takže: 1) u starších vozů to dělávají vnitřní homokineťáky-zrovna v pátek byla Fábie,kdy v záběru okolo 80 a výš se auto roztřepalo-po výměně homokineťáku klid. 2) v zimním období k nám jezdí spousta lidí,že jim třepe auto.Z 90% je to důsledek zbytků zmrzlého sněhu a ledu v discích.Když jsou plecháče,nejde to vidět,kdyžjsou Alu s velkými mezerami,je to hezky vidět. 3)Koplé disky,špatné kroužky-vymačkané(pokud to nejsou orig.kola nebo "přesné vrty). Nikdy jsem se nesetkal,že by to dělaly pneumatiky,byť na 50 i více % sjeté (pokud nebyla poškozená-probržděná,uvolněný kord ,povolená vazba či podobně) ahoj pánové, musím souhlasit, vibrace do volantu jsem měl také na svém supovi asi tak od 120 km/h, výměnou vnitřních kloubů poloos se to vyřešilo, ovšem je nutné začít od kontroly pneumatik a disků kol (musí být rovné a vyvážené), pokračovat na vůle v přední a zadní nápravě, seřízení geometrie obou náprav, potom je možné na zkoušku zaměnit klouby mezi sebou, to pomáhá ... Velmi důležitá informace: nepoužívejte vnitřní klouby poloos z druhovýroby, mám vyzkoušené že fungují pouze originální díly! tak hodně štěstí a minimum vibrací Robert Upraveno Srpen 10, 201510 r od autorobert840
Březen 30, 201510 r Mi ty vibrace začínají už od 100km/h. Ve 110 to je nejvíc. Někdy víc někdy míň se to projevuje. Vždy při přidávání plynu, při brždění motorem to nedělá mi přijde. Mám Dsg, 125kw, 17" neorigo kola. Technik mi říkal, že asi ložisko u levého předního kola nebo nějaký čep. že to není tak šílené, ať s tím ještě normálně jezdím, dokud se to nebude projevovat více. Já už jsem s tím odjel celou zimu a nemám na to nervy už.
Duben 10, 201510 r A co vybrace od cca 30 po cca 50km/h ? Od 55 už nic nepozoruji.... 225/45 R17 Dunlop
Duben 10, 201510 r sup combi, letní i zimní origo disky 17´, zima Flashe, léto Laurel a nic naštěstí nepozoruju, ťuk ťuk! Najeto 60tkm....ale co jsem pochopil, někde bude chybička, protože to auto je dost citlivé na kvalitní a správně vyvážený kola... Upraveno Duben 10, 201510 r od dell
Duben 10, 201510 r Jj je,dneska jsem zajel zpet do pneuservisu nechal znovu prevazit chybelo na kazde strane 10-15g,pry si to sedlo.ted jsem se vracel z prahy na ostravu a bez vibraci tak uvidime.
Květen 20, 201510 r Přehodil jsem ty klouby na poloose mezi sebou (z jedné strany na druhou) a vibrace přestaly. Tak uvidím na jak dlouho.
Květen 20, 201510 r tak letní viz mé předešlé zprávy, přehozeny zadní za přední + vyvážení. Mám pocit, že jsou drobet skáklé vnitřky těch pneu ze zadu, když jedu rovně nic, když mírně táhnu volant do jedné či druhé strany, mírně to vibruje, když jedu do velkýho oblouku na dálnici, tak taky nic. Ovšem stejně začínaly Dunlopy z výroby...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.