Publikováno Srpen 8, 201312 r Jak tomu rozumět? - viz příloha - už ho tam nemontují a byl tam jen kvůli získání pěti hvězdiček? Já ho tam mám - máte ho tam také? popravdě už jsem viděl jednu O III co ho tam neměla...
Srpen 8, 201312 r ANO uz se nemontuje,... duvod nikdo asi moc nevi, podle meho nazoru se system jeste neosvedcil a proto ho zrusily ... nebo-li byl asi poruchovy a kapota strilela napotkani tak to stahli, aby mozna ho trochu doladily a treba v budoucnu se jeste na OIII objevi
Srpen 9, 201312 r tim si myslim ze to nebude mam takovej dojem ze sem cetl dost recenzi a videl dost fotek kde se kapota sama od sebe v provozu vystrelila bez nejakeho zavineni..... tudiz pocitam ze zrada nepropracovane techniky
Srpen 9, 201312 r Ja ho tam na sve O3 nemam a jsem rad. Pri malem stretu treba se srnou to komplikuje zivot. Kapota vystreli a je po vtakach. Vymena patron taky prodrazuje servis. Asi to nebude tak horky s prostorem mezi motorem a kapotou kdyz to mohli jen tak zrusit. Za mne jedine plus ze to tam neni. Az to bude a principu jak to ma mercedes, kde se to da vratit zpet bez navstevy servisu tak pak to smysl ma.
Srpen 9, 201312 r Mne nacapili ŠPZ vpredu nie do podložky,ale priamo na predný nárazník na suché zipsy vraj práve preto,že tá podložka sa neosvedčila v spojitosti so systémom ochrany chodcov.Neriešim to.
Srpen 9, 201312 r přesně tak, v případě kdy vozidlo má systém ochrany chodců nesmí být značka v plastové podložce, ale musí být přímo přišroubovaná na nárazníku.... - mimochodem daleko vzhledově přijatelnější řešení než platový rámeček s reklamou servisu... v servisu mi dnes potvrdili, že opravdu modelový rok 2014 nemá sytém ochrany chodců a ani nelze objednat... údajně mimo to nezveřejněné, proč tam není i problém se samoaktivací nebo nepotřebnou aktivací a nechuť pojišťoven hradit následnou opravu ani z HAV... (jak jsem nakoupil prodávám) Upraveno Srpen 9, 201312 r od PetrHravec
Srpen 9, 201312 r Nemam ho tam a stejne mi dali znacku primo na naraznik. mmj to vypada stejne lip To foter: ale suchy zip to slysim poprve ) Toho bych se bal ze mi ji nekdo šlohne na potkani a pak si na ni nekdo natakuje plnou bez placeni.
Srpen 9, 201312 r Ptal jsem se na to u sveho dealera a OIII je udajne schopna splnit 5* i bez teto aktivni kapoty - pak je nesmysl to tam montovat a prodrazovat jak vyrobu, tak zvysovat naklady pojistovnam.
Srpen 9, 201312 r ano je to tak, protože Euro NCAP u O III probíhal s vozem s i bez aktivní kapoty (celkem bylo testováno 5 vozidel) a dnes se prezentuje jako konečný výsledek jen vůz bez aktivní kapoty viz: http://www.euroncap.com/results/skoda/octavia/512.aspx Pedestrian In May 2013, Skoda decided to discontinue the 'active' bonnet on the Octavia which had previously been standard equipment across EU27. Accordingly, the results presented here are updated to show the normal bonnet. Cars with the active bonnet (VINs before TMBBG7NE8D0040380) would also be rated as 5 stars but achieved a score of 30 points (82 percent) in pedestrian protection. Without the active bonnet, protection of the head was generally adequate, with good areas towards the centre of the bonnet surface and some poor regions around the windscreen pillars. The protection provided by the bumper to pedestrians' legs was good but the front edge of the bonnet provided marginal or poor protection to the pelvic area.
Srpen 9, 201312 r To bicista: Mňa to tiež hnevá len na suchých zipsoch,ale podľa slovenskej vyhlášky,my nemôžeme mať ŠPZ priskrutkovanú ani prednú,ani zadnú.Zadnú mám v podložke,prednú na zipsoch.
Srpen 9, 201312 r zajímavé řešení... v ČR v legislativě že RZ musí být zabezpečena proti ztrátě .... a sucháče mi tak moc nepřipadají... ale jiný kraj, jiný mrav....
Srpen 20, 201312 r Tak pokud to funguje opravdu jen kdyz srazis toho chodce, tak te to nemusi trapit.
Srpen 20, 201312 r Podle me to nereaguje uplne na cokoliv, urcite jde udelat system co rozezna srnu od chodce, je to uplne jiny druh narazu. U Volva bych tomu i veril, ze to maji zmaknute.
Srpen 20, 201312 r kdo máte chuť a čas si k tomuto tématu něco více přečíst tak zde: https://dspace.upce.cz/bitstream/10195/29554/1/text.pdf nebo zde: http://tvorba-webu.kvalitne.cz/diplomka/diplomova_prace_stemberk.pdf
Srpen 20, 201312 r Jak sem videl na videu nekde na youtube nedavno,... VOLVO dokaze rozpoznat, auto, chodce a nebo pak dohromady cyklistu s motorkarem ......
Srpen 20, 201312 r ale Volvo má narozdíl od O III systém rozpoznání chodců http://ifaster.tiscali.cz/airbag-pro-chodce/ a pod sklem tři kamery... O III je poloautomat a reaguje na silu na čidlo v nárazníku v závislosti na úhlu, na rychlosti a na G minus, tedy zpomalení...
Prosinec 15, 201311 r K této zajímavé diskuzi jen krátké vysvětlení, nejde vůbec o to, že by se systém neosvědčil, nebo že nedejbůh systém "sám vystřeloval". Když se Octavia III připravovala, nebylo dopředu jednoznačně určeno, jaké motory se budou používat a proto se řešil tento bezpečnostní prvek pro motory s různým sklonem. Šlo o to, že v době střetu s chodcem byla mezi motorem a kapotou malá mezera a účelem není chodce "vystřelit" nahoru, na sklo, ale naopak nechat jej propadnout do "měkkého". Všechny Octavie, u kterých tento systém odpadl, mají jiný sklon motorů, potažmo dostatečnou mezeru mezi kapotou a motorem, a tím se problém vyřešil. A samozřejmě se ušetří jak ve fabrice, tak i při následných opravách. Není třeba v tom hledat nic víc.
Prosinec 15, 201311 r Všechny Octavie, u kterých tento systém odpadl, mají jiný sklon motorů, potažmo dostatečnou mezeru mezi kapotou a motorem, a tím se problém vyřešil. Jak to píšeš to chápu tak, že jsou i verze OIII, kde tento systém zůstal zachován? Pro některé verze motorů? Měl jsem dojem, že to bylo zrušeno pro OIII úplně...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.