Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

Xci se zeptat na Supa kratkyho s naftou 103kw a DSG. Pri rozjideni ci pridani plynu tam obcas jakoby zleva se ozve huceni. Staci i malinko couvnout a nekdy to zahuci, tedy turbo bych vyradil. Obcas se dle meho i stava ze zustane kvalt na DSG a motor jde na 4.000 a pak az si rekne a jeeejeee a preradi. Kazdopadne huceni neni s razenim spojeno. Diky tomu ze to dela i na R.

Takze tu mame dve zahady. Ma nekdo zkusenost. ? Servis je nulovej protoze DIAG nepise niiiiic...

Dale me zajima spotreba. Ma nekdo stejnou karu v Eleganci + picovinky jako kuze atd atd a kolik mu zere na dalnici pri prumerce cca 140 ? Mne se zda 7.2 jako docela dost asi sem zvyklej na PD co chodilo za 6.0

Prosim o reakce majitelu podobnych krasavcu...

Dikyyy

já jezdím lim. 2.0 CR 125KW 4x4 a při stejné rychlosti 6,2 l/100km a to je relativně o dost težš

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Hmmm ja sem za 7.4 kombinace vcetne Praglu. Kolik Vam to zere po Praglu nekomu ?

Upraveno od KRYSIMLADE

Mám stejnej motor,jen manuál. Jezdím jenom ´´kadle kadle´´. Dlouhodobá 5,6,na dálnici spíš ani nezabloudím,takže okresky + Praha. Když mám jenom Prahu,jedu 6 - 6,5.

  • Autor

Ahaaa, No tak pak je tam asi neco fakt v <|>

Rozdil 3 litry je faaakt dost. To jezdim s benzinem 9.0 a vic Prahu. V prdeli je, ze diagnostika nic nerika. o( Takze ma nekdo radu jak se da toto proverit a popripade reklamovat ? Nikdy sem toto neresil. Vzdy spotreba byla +- v pohode u vsech aut.

Dekuju

P.S. Jen pro upresneni. Je to CR motor ne PD.

Upraveno od KRYSIMLADE

Tak to já mám PD. Teď mám najeto 27 tisíc, vyrobeno 9/09.

No ja mam jen zaklad 1.9 a bere to 4.2 jizda podle predpisu okresky az 5.7 dalnice tempomat na 150......

  • 10 měsíců později...

Prosím o radu jak z techničáku poznat konkrétní typ motoru.

Mám tu Superba 2.0 TDI z ledna 2010, motor podle techničáku je BMP 103kW a emisní norma 2003/76b.

Je to tedy 16V bez DPF nebo 8V s DPF ? Jak to vyčtu třeba z VINka ?

Předem díky za pomoc.

BMP 2.0 103kW 8V s DPF..

s VIN-ka jedine v autor.servise...

Zkus servisní knížku,myslím první nebo druhá strana.

Upraveno od frydak

  • 11 měsíců později...

Mám to v manuálu a dlouhodobá 7.3 Najeto necelých 29tis. Na 140 jsem nekoukal, ale při 180-190 jsem na 12 :-)

Upraveno od ziza23

125kw dsg prumer 6.2L okreska+dalnice...pokud tomu slapu tak max 6.7 L prumer...najeto 63 tisic km

  • 4 měsíce později...

Já jezdím 103kW DSG 4x4 Dálnice 150-160 6.3 a kombinovaná 6.8

103kW CR dle PP cca 5,3l/100km, dle tankování 6,1l/100km.

  • 4 týdny později...

to Lancelot: mám hodně podobnou spotřebu (se stejným motorem Superb II 2.0TDI 103kW r.v 2009 )

- po dálnici 5.2 podle PP a podle tankování 6.0

- po městě 5.8 podle PP a podle tankování 6.6

nevíte někdo, jestli se dá palubní počítač někde zkalibrovat podle skutečné spotřeby? Přijde mi to na hlavu :kol-136:

Upraveno od Honza Hudec

Dá se změnit, tuším +-15%.

  • 1 měsíc později...

Chci se zeptat koupil jsem si škoda superb 2 2010.Je tam motor 2.0 TDI PD 103kw.Má najeto 44 000km.

Chtěl bych vědět zda je to dobry motor co tam odchazi často abych nebyl pak překvapený.Děkuji

skoro sa pýtaš :D ...prvotné problémy čo mali ročníky 2005 a spol. sú už preč..inak o tomto motore tu určite nájdeš toho dosť :)

Upraveno od libero1071

Tak je to teda dobry motor nebo je spatny

myslím,že žralok to vysvetlil dostatočne :)

to Lancelot: mám hodně podobnou spotřebu (se stejným motorem Superb II 2.0TDI 103kW r.v 2009 )

- po dálnici 5.2 podle PP a podle tankování 6.0

- po městě 5.8 podle PP a podle tankování 6.6

nevíte někdo, jestli se dá palubní počítač někde zkalibrovat podle skutečné spotřeby? Přijde mi to na hlavu :kol-136:

Zatím mi to u všech aut kecalo, vždy kladně, tedy ukazovalo to menší spotřebu než reálnou, asi aby lidi měli pocit, že to jezdí za málo.

Kalibraci mám v plánu, na již blížící se výměně oleje.

  • 2 měsíce později...

ahoj všem

nevíte čím by to mohlo být?

když je venku víc jak -5,tak mi auto hůř chytá,když otočím klíčkem zapalování,tak počkám než zhasne kontrolka žhavení,pak začnu startovat, motor chytí po chvíli a pak začne asi tak na 20 až 30 vteřin ještě svítit kontrolka žhavení.myslel jsem že to budou žhavící svíčky,ale to by se to prý ukázalo na diagnostice a na té se žádná závada neukazuje a prý kdyby ty svíčky byly špatné,tak by to u tohotu motoru mělo ukázat,jelikož tam prý jsou 5V svíčky.kód motoru je CFFB.

předem dík všem za odpověď.

Jirka

  • 7 měsíců později...

Zdarec najdem tu niekoho kto ma presne takyto isty motor 2.0 TDI 103kw kod motora CFFB r.v 2011. dakuejm

Těch motorů je mraky, měl jsem ho v  předchozím SII, teď ho mám zase, je to snad nejrozšířenější motor v SII.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.